Skocz do zawartości
katopo

różnica w spalaniu MF 4235 vs 4345

Polecane posty

katopo    6

Jaka różnica może być w spalaniu w tych dwóch modelach MF 4235 (75KM) vs 4345(85KM)

Pewna firma oferuje mi do sprowadzenia takie dwa modele ciągnika. Miał by on pracować głównie z ładowaczem oraz przy lekkich pracach typu opryskiwacz, rozsiewacz nawozu oraz maszyny do zielonki. Do tych prac z moim sprzętem wystarczający był by ten 75KM ale cena obydwu jest podobna jak i wyposażanie i jeśli spalanie było by podobne to może warto brać tego 85KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
icek1    178

masz możliwość testowania obu modeli jak piszesz więc sam to sprawdzisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

katopo    6

No właśnie ciągniki stoją jeszcze we Francji i to nie w jednym miejscu. Więc o sprawdzeniu porównawczym spalania raczej mowy być nie może.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    36

w niektòrych sytuacji 35 będzie palić mniej a w innych 45 ja btm brał 4345 !zawsze te 10 km może się przydać a niekupujesz ciągnika na jeden raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    6

Bo mam już mocniejszy ciągnik do pługa i  cięższych prac ten miał by być pomocnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanekdeutz    38

Kolego, mocniejszy 10km nie spali dużo więcej a w ładowaczu się przydają te konie, bez wahania. Oczywiście przede wszystkim ważne który ma mniej godzin i jest bardziej zadbany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    618

Może spalić nawet mniej. 4345 będzie młodszy więc albo różnica w cenie albo w stanie technicznym. Kup tego w lepszym stanie. O ile już nie kupiłeś bo widzę trochę czasu minęło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez witch
      Witam mam mf 6290 i powie mi ktoś co ile mth trzeba wymienić olej w silniku?  Mój pracuje na okrągło i robie dużo nim mth 
    • Przez damix16
      Witam kolegów z forum. 
      Przejrzałem już chyba wszystkie tematy zwiazane z moimi problemami i juz nic z nich nie wiadomo. 
      Mianowicie, kupiłem MF 8110 z 97r. Mam kilka kłopotów i nie znalazłem sensownej odpowiedzi. Z wszystkich wynika że "zmień coś, może pomoże" KPINA! Jak nie wiem to sie nie odzywam! 
      Wracając do tematu. 
      Problem 1.
      Przy pełnym skręcie kierownicy to rozłącza sprzęgło i zapala się trójkąt i jeszcze jedna kontrolka. Po wciśnięciu sprzęgła i przegazowaniu jedzie i po chwili przestaje. Wspomaganie kierownicy działa lekko. 
      Problem 2.
      Sprzęgło bierze na samej górze, z wyczuciem da sie ruszyc bez szarpania, ale jak wsiądzie inna osoba nie znająca ciągnika to szarpie bardzo. Czasem czuć jak rusza, po sekundzie rozłącza i znów rusza i potem już jedzie. 
      Problem 3.
      Nie potrafi wykiprować nowej przyczepy z urobkiem. Nowy siłownik w przyczepie i węże. Podnosi na 3 elementy z 6. Po podlaczeniu manometru z tyłu i włączeniu kiprowania pokazuje od razu tylko 110bar i stoi. Ani nie skacze ani nie maleje. Olej w skrzyni czysty świeży. 
      Problem 4. 
      Podczas jazdy po drodze bez napędu, przy prawie maksymalnej prędkości miga kontrokla półbiegu D, jak sie jeszcze przyspiesza to zaczynają migać ABCD i jak się cały czas przyspiesza to w końcu zbija na C. 
       
      Czy ktoś zna konkretną odpowiedź na któryś problem?
    • Przez Marian1224
      Witam od kilku dni w Mf zapala mi się lampka co poniżej na zdjęciu ale tylko wtedy gdy skręcamy kołami i na wolnych obrotach słabo mi wspomaganie chodzi ktoś coś poradzi gdzie szukać problemu ???

    • Przez Nowak5425
      Witam mam problem z hamulcami w ciągniku Mf 5425. Problem polega na tym że gdy jadę z przyczepą, zahamuję i wtedy hamulce w przyczepie blokują i muszę kilka razy nacisnąć pedał hamulca w ciągniku i wtedy odbiją.W czym może tkwić problem? w zaworze w ciągniku ? Mowa oczywiście o hamulcach pneumatycznych. Na pewno problem nie tkwi w przyczepie.
    • Przez Nemo123
      Witam mam taki jak rozgrzeje się olej w skrzyni to zapala mi się kontrolka od zapchanego filtra oleju. Olej i filtry wymieniane jakieś 20h temu (olej Fuchs agrifarm stou 10w40, filtry ten puszkowy i ten mały wkład donaldson, duży wkład mann). Jak ciągnik chodzi pod ładowaczem czyli jakieś lekkie prace to nic się nie dzieje. Kontrolka zapala się przeważnie podczas transportu po przejechaniu 2-3 km. Przed wymianą oleju nic takiego się nie działo.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.