-
Podobna zawartość
-
Przez Tomasz3p
Otóż panowie mam taki problem silnik w mtz tej zimy zrobiny a olejenie jest słabsze jak przed remontem nawet nie spadało. Gdy silnik jest zimny to jest 4atm ale gdy się nagrzeje do 80-90°C to spada poniżej 1atm a prawie i na zero. Filtr mam stary odśrodkowy bąk pompe oleju mam nową wał jest nominalny tyle że po szlifie i czy to możę aż tak wpływać na to ciśnienie oleju?
Kolejna rzecz to gdy się nagrzejo to nie da rady odpalić, gdy trochę postoji to odpali. Na zimnym silniku nie ma tego problemu. Czy to wina rozrusznika, akumulatorów czy z silnikiem coś się dzieje
I ostatnie to turbina pluje olejem to już druga, turbina jest białoruska. Pierwsza pluła oddałem na gwarancję, ledwo uznali ale jest dali drugą która chyba też pluje. I czy one wszystkie takie dobre są?
Jeszcze muszę sprawdzić czy z filtra powietrza nie ciągnie oleju.
Dzięki za pomoc
-
Przez Fredovsky
Witam. Mam chęć zmienić w moim c-355M tłumik z płaskiego na jakiś który ładnie brzmi . Myślałem nad założeniem krótkiego z mocowaniem pionowym od c-385. Gdybym ściął flansze od mocowania to czy dało by się nałożyć go na kolanko czy trzeba będzie rzeźbić (jest opcja dorobienia i dospawania flanszy do kolanka) . Może macie takie modyfikacje albo doradzicie jakieś ładnie brzmiące tłumiczki bez niepotrzebnej rzeźby
-
Przez Gość
Witam wszystkich. Jak w temacie szukam i szukam książki z insukcją napraw do ZETORA 10145 turbo. Znalazłem książkę do URSUSa 1014 ale nie jestem pewny czy to bliźniaczy model. Proszę o pomoc
-
Przez michalc123
Witam, szukam z jakim momentem trzeba dokręcić głowice w 2140 turbo oraz kolejność dokręcania.
-
Przez bizonsuperzo56
witam wszystkich na forum. chcial bym sie dowiedziec od posiadaczy i tych ktozy posiadali taki ciagnik o tym modelu jaki jest tam montowany silnik ??? jego wady zalety jak skrzynia biegow czy w kabinie jest cicho itd
i czy warto tali cignik kupic jest z rocznika 90
-