Skocz do zawartości
Patryk10

Cena kapitalnego remontu skrzyni biegow C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
kitowiak    393

w 2012r z robocizna 3,3tyś, ale nie obchodziło mnie nic ciągnik zaprowadziłem i odebrałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

ja jak robiłem to wyszło ok 5k z robocizną ale wszystko nowe pakowałem bo robione pod siebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    38

Po jakim przebiegu wymieniacie wszystko w skrzyni biegów? Ja mam ponad 10tys mth przekręcone skrzynia prawie nie ruszana i nie widze powodu żeby cokolwiek tam wymieniać ( no może wałek I stopnia bo już frezy słabe troche)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Po jakim przebiegu wymieniacie wszystko w skrzyni biegów? Ja mam ponad 10tys mth przekręcone skrzynia prawie nie ruszana i nie widze powodu żeby cokolwiek tam wymieniać ( no może wałek I stopnia bo już frezy słabe troche)

Ja po około 8-10tys mth wymieniłem tryb od 2/3 biegu oraz od 4/5 biegu. Wszystko inne było wręcz w idealnym stanie, ciągnik pracował tylko w turze i czasami w transporcie więc zużycie tych biegów było oczywiste. Zaglądałem również do koła talerzowego i nie było się do czego przyczepić (nie wyje). Jedyne oznaki w zużyciu były również widoczne na półosiach. Ciągnik od nowości pracował w małej firmie u znajomego pod turem i jeździł z przyczepami, zużycie mnie nie zdziwiło, większość wie jak pracownicy dbają o sprzęt, bieg na chama zgrzyta czy nie zgrzyta to ma wejść...

 

Koszt to bodajże około 150zł za dwa tryby, wszystko inne w własnym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Davidastra
      Witam panów mam następujący problem w moim 3p podczes pracy z womem np . prasą czy rotacyjna powyżej 1000 - 1200 obrotów silnika słychać dziwny odgłos przypomina odgłos pracujących bębnów kosiarki rotacyjnej no może jest troche tępszym odgłosem .Tylko podczas cięższej pracy WOM - em Kolega stwierdził że tak ma ten typ Ale mi się to niepodoba Dodam że wszystko sprawnie działa i lekko wskakuje WOM .
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
    • Przez Ursusc385
      Zeby chodziło leciutko wystarczy załozyc przedłouzke do tego co wychodzi od silnika
      i załozyc łancuch jutro przesle zdjecia
    • Przez emtecc
      Witam
      Dziś zauważyłem że z otworu (patrząc od spodu)przez który widać koło zamachowe zacząl kapać olej przekładniowy. Napewno jest to olej przekładnoowy a nie z silnika!!!
      Drugi stopień sprzęgła jest.
      Ciągnik przez kilka minut był szarpany z przodem pochylonym do dołu. Czy przez to mógł sie wydostać olej po wałku sprzęgłowym??
       
      Wydostały sie naprawdę śladowe ilości oleju.
      Pracowałem nim kilka godzin przy sianie i wiecej wycieku nie było. Teraz patrzyłem ale zadnego wycieku pod nim nie ma.
       
      Edit.
      Muszę jeszcze zapytać ojca czy nie smarował łożyska wyłączajace sprzęgło. Od czasu do czasu lubi wlaś strzykawkę oleju przekładniowego.
    • Przez Tadeusz1212
      Co może być przyczyna zakleszczania sie w C-360 na wsteczym biegu ??? Na innych sie nie zakleszcza ( raz w roku na 2 ). Kilka razy tak sie zakleszczył ze było trzeba cały lewarek rozbierać. Problem z tym zalkeszczaniem na wsteczym jest od nowości, jak tylko wyjechał z fabryki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.