mateo21

akumulatory MTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TorukMakto    0

Panowie, może którys z was mi pomoże. Mam Belarusa 820 z 2003 roku.Akumulatory znajdują się w skrzynce za fotelem.Problem polega na tym, że poprzedni wlaściciel wywalił mocowanie tych akumulatorów i u mnie teraz zwyczajnie leża, przez co są narażone na podskakiwanie i drgania.Jesli wiecie gdzie mozna takie cos dokupic, lub moze znacie wymiary. albo zrobił by ktoś zdjęcie to był bym bardzo wdzięczny.link poniżej pozycja nr 12.

http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=452

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2358

Ja nie wiedzialem ze takie cos tam bylo. Aku raczej nie podskocza bo sa holernie ciezkie. A drgania to i tak beda jak to w rusku.


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TorukMakto    0

Chodzi właśnie o to, że maja bardzo dużo luzu w każda strone i w zasadzie to tylko troche usztywniaja je same klemy z przewodami.Może w polu i po asfalcie problemu z tym by nie bylo, ale mój Belarus chodzi z przyczepą w lesie i wiadomo po jakich pniakach i dziurach sie jeżdzi.Przez to w nowych aku obrywaja mi sie cele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2358

To wygnij kawalek plaskownika przewierc dziury przykrec z jednej strony z drogiej i od gory i po sprawie

Edytowano przez robi57362

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Albo chociaż porób z drewna klocki na wymiar i powypieraj dookoła baterie, żeby się nie suwały.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
himen    10

Ja u siebie mam 12v. , 140ah. i jest dobrze odpala bez problemu. Luka w skrzynce zabezpieczona bańką 5 i 1 l. z wodą i tyle w temacie przesuwania akumulatora.


Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TorukMakto    0

Tak własnie zrobiłem, dookoła styropian i jeszcze na aku i wszystko z góry docisnięte ta pokrywa od tej skrzynki.Jednak jak dla mnie  to tak troche nie fachowo i dziwi mnie,że skoro cały czas produkują te ciągniki to dlaczego nie można dokupić tak prostej a zarazem potrzebnej rzeczy jak to mocowanie?.Kurcze wszyskie pierdoły sa a tego nie idzie nigdzie dostać.Ostatnio przerabiałem podobny temat z Pronarem 82SA.Szukałem do niego orginalnych kompletnych wtryskiwaczy i wszystkie sklepy mówiły, ze maja  i ze tylko takie jak u nich sa wystepuja w tym ciagniku, a jak co do czego to sie okazywało, że nie takie.Jednak w końcu je dostałem, ale tylko w jednym sklepie i to bardzo daleko przez kuriera.Dzieki koledzy za porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9233

Podałeś link do Agrotradera - zadzwoń do nich, jak nie maja, to nie wiem, kto może mieć. Sprowadzają części bezpośrednio z Białorusi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TorukMakto    0

Niestety, tylko raz tam dzwoniłem i powiedzieli mi że nie sprzedają w detalu, wiec nic z tego.Jestem na dobrej drodze żeby go sprzedac wiec będe miał to z głowy.Moze jakis Pronar wpadnie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9233

Dziwne, kupowałem tam wał do MTZ, wysyłkowo, w detalu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
apkus    0

A macie jakieś doświadczenia z akumulatorami redHorse? są sprzedawane w Agromie i produkowane przez ZAP Piastów. Dzwoniłem do przedstawiciela ZAP i mówił że to są aku o gorszych parametrach , trzymają niby parametry na naklejce ale ponoć  podziałają mniej lat niż ZAP. A jak to jest w praktyce? Użytkuje je ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9233

Akumulator ZAP mam w MTZ już szósty rok i nadal działa. Moim zdaniem firma dobra. Nie wiem tylko, co znaczy "gorsze parametry" bo może byc to zwyczajnie mniejszy prąd rozruchu niż te produkowane pod samym logo ZAP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Wersja marketowa tansza pewnie. U mnie w rusku ZAPy wytrzymały 8lat, a z nimi był kupiony, także nie wiem ile miały lat.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    9

Siema wszystkim Mam 892.2 od 2014 i w lipcu 2014 musiałem kupić nowe aku AutoPart i w te mrozy okazało się ze jeden akumulator bo robi zwarcie i w żaden sposób nie da się naładować. I tu moje pytanie jaki kupić ten akumulator żeby był dobry i cenowo w miarę przystępny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jeśli chcesz wymienić jeden akumulator, kup używany, albo przełóż z innego ciągnika, a tam załóż nowy.

Teraz 4 letnie aku to już staruszek. jeszcze z 2 sezony i ten drugi też padnie.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj