Skocz do zawartości
News
RolnikExtreme

CASE INTERNATIONAL 856 XL PROBLEM ZE SKRZYNIĄ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

na motoreduktorze weszly mi szosowe i polowe na raz i za cholere nie moge tego wyrwac wsteczny normalnie wchodzi a polowy z szosowymi wogole MIAŁ JUZ KTOŚ PODOBNĄ SYTUACJE ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    44

Wyrobiona prowadnica wybieraka. Trzeba ją wyjąć i napawać a potem ładnie obrobić. Miałemten problem w 956xl do tego potrzebujesz odkręcić tylne prae koło bo inaczej się nie dobierzesz do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyrobiona prowadnica wybieraka. Trzeba ją wyjąć i napawać a potem ładnie obrobić. Miałemten problem w 956xl do tego potrzebujesz odkręcić tylne prae koło bo inaczej się nie dobierzesz do tego

a troszeczkę dokładniej opiszesz jak to zrobić ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JACK36    0

Chyba chodzi Ci o rewers a nie reduktor czyli półbiegi?Skąd wiesz ze weszły Ci szosowe i polowe razem,według mnie to nie mozliwe a jezeli tak to jak to sprawdziłes przeciez nie mogłes ruszyc z miejsca?

Na pewno nie musisz odkrecac kół to nic nie da .Napisz spróbuje pomóc rozbierałeł skrzynie kilka razy .Rewers znajduje sie pod podnosnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi2707    0

Witam,posiadam case5140 maxxum może ktoś z was miał taki problem , wyjechałem z garażu, zgasiłem dolałem paliwa i już nie mogę ponownie odpalić, do tej pory ładnie odpalał nie miałem żadnego problemu. Wszystko kręci widać że paliwo podaje   i nic. Proszę was o jakąś radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie jak jest w twoim modelu (chyba jest wkręcona w pompę) ale u mnie w 7220 jest obok pompy wtryskowej taki jakby siłownik który steruje dźwignią od pompy wtryskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba chodzi Ci o rewers a nie reduktor czyli półbiegi?Skąd wiesz ze weszły Ci szosowe i polowe razem,według mnie to nie mozliwe a jezeli tak to jak to sprawdziłes przeciez nie mogłes ruszyc z miejsca?

Na pewno nie musisz odkrecac kół to nic nie da .Napisz spróbuje pomóc rozbierałeł skrzynie kilka razy .Rewers znajduje sie pod podnosnikiem.

w case są 3 wajchy:

1- półbiegi 

2- biegi 1,2,3,4

3- wsteczny, polowe i szosowe 

problem polega na tym że na tej 3 dźwigni pozycja wstecznego  wchodzi a szosowego i polowego nie idzie nawet wrzucić, po za tym jaki byś bieg nie wrzucił to ciągnik gaśnie 

Chyba chodzi Ci o rewers a nie reduktor czyli półbiegi?Skąd wiesz ze weszły Ci szosowe i polowe razem,według mnie to nie mozliwe a jezeli tak to jak to sprawdziłes przeciez nie mogłes ruszyc z miejsca?

Na pewno nie musisz odkrecac kół to nic nie da .Napisz spróbuje pomóc rozbierałeł skrzynie kilka razy .Rewers znajduje sie pod podnosnikiem.

 

Chyba chodzi Ci o rewers a nie reduktor czyli półbiegi?Skąd wiesz ze weszły Ci szosowe i polowe razem,według mnie to nie mozliwe a jezeli tak to jak to sprawdziłes przeciez nie mogłes ruszyc z miejsca?

Na pewno nie musisz odkrecac kół to nic nie da .Napisz spróbuje pomóc rozbierałeł skrzynie kilka razy .Rewers znajduje sie pod podnosnikiem.

 

post-101170-0-09885600-1485123991_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez audia424
      Witam mam nastepujacy problem  . Po zapaleniu ciagnika podnioslem podnośnik do gory i opuscic juz niechce... Jaka może byc tego przyczyna..???
      Podnośnik byl podnoszony bez zadnego obciążenia 
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Zakuplem internationala 844s z 1981r.
      Jest taki problem ze kabina i blotniki tylnie sa zmasakrowane.
      I pytanie czy kabina "comfort2000" razem z blotnikami pasuje z 744 do mojego 844?
      Lub czy ktos ma jakas kabine razem z blotnikami?
      Pozdrawiam
    • Przez LukassvD
      Witam.
      Takie małe pytanko odnośnie siewnika i ścieżek.
      Czy jest szansa zmienić ilość zamykanych lejków jeśli mam tylko po trzy kółeczka z lewej i prawej strony(jedno chyba musi być napędzające).
      Dwa idealnie pasowały pod C360, ale Case ma jednak troszkę szersze oponki.
      Dzięki za odpowiedź.


    • Przez Makis2111111
      nie wiem kompletnie jak i co zrobic po nizej zdjecia prosiłbym o podpisanie ktore pokrętła uzywac i jak ustawic.


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.