Skocz do zawartości
Zet7211MF6140

Zetor 7211. Podkładki pod wtryskiwacze.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Witam.
Mam takie pytanie czy w waszych Zetora 7211 macie podkładki pod wtryskami? Bo regenerowalem u siebie wtryski i jak wyjąłem je to nie było i nie wiem czy zakładać teraz czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    236

podobno w orginale zetor nie wkłada podkładek pod wtryski ale ja u siebie wymieniłem końcówki i dałem podkładki od C360


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
admon1212    4

ja posiadam podkładki . podkładki z puszki...hmm są stanowczo za cienkie w katalogu sa oznaczne podkładki pod wtryskami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    3

Ja z puszki zakładam do Zetor i c360.
Nie miałem jeszcze problemu żeby coś było nie szczelne albo żeby dymi....
Wtryskiwaczy siedzi głębiej przez co paliwo podawane jest w komorze spalania a nie kanał wtryskiwacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

załóż ,się dowiesz !!!! Fabrycznie w tych modelach nie montowano żadnych podkładek i jak nie przepuszcza to nie po co zakładać ???


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    3

Będzie taki objaw jak lejące wtryski.
Kopcenie i ciężkie palenie.
Wyczyść dobrze gniazda wtryskiwaczy tylko nie porysuj podstawy.
I zrób podkładki z puszki po piwie i masz pewne.
Sprawdzony sposób

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    15

Podkładki możesz dać ,oryginalnie nie było.Ja u siebie dałem i z jednego dymił zresztą bez podkładki też tylko trochę mniej.Coś było nie tak z tą głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    39

Ostatnio w perkinsie wyjmowalem wtryskiwacze i zalozylem 1 bez podkladki to byl klekot i kupa dymu z wtryskiwacza. Po wlozeniu nowej podkladki chodzil normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj założyłem już wtryski i nie zakładałem żadnych podkładek nawet mechanik mi mówił że nie zakładać tylko wyczyścić i założyć wtryski i ma chodzić.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kacper43
      Cześć,

      Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
      Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.
      Pompa oryginalna.
      Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
       
      Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem

      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez Smyku89
      Jestem posiadaczem Zetora 5211, rok produkcji 1988r. Jakiś miesiąc temu podczas bronowania nagle wzrosła temp na 100 stopni. Natychmist się zatrzymałem i ku mojemu zdziwieniu te 100 stopni było tylko na zegarze. Został wymieniony termostat wraz z czujnikiem temperatury i chwilowo był spokój i teraz za każdym razem kiedy zakołysze gdzieś na dołku wskaźnik temp wody pokazuje 100-120. poprowadziłem też oddzielny kabel od czujnika do zegara ale dalej to samo. Zegar głupieje. Zauważyłem ubytki płynu w chłodnicy ale były one spowodowane uszkodzoną pompą wody. Pompa wymieniona na oryginalną. Myślę, że ta awaria pompy wody w ostatnim czasie ma jakiś związek z tym głupiejącym zegarem. Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za rady
    • Przez tomek14
      wymieniam właśnie olej w silniku zetor 7211 i mam pytanie jaki olej najlepiej wlać do silnika i ile litrów bo czytałem trochę i wszędzie podają różnie,więc ile litrów będzie najlepiej ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.