Skocz do zawartości
Konstanty

Bezpiecznik dmuchawy 120.14 TX

Polecane posty

Konstanty    1

Witam, 

Jaką wartość powinien mieć bezpiecznik dmuchaw nagrzewnicy ?? Dotychczas miałem założony bezpiecznik 8A dla jednego silniczka a po uruchomieniu drugiego jest za słaby. Podejrzewam, że poprzedni właściciel mógł celowo zmniejszyć wartość bezpiecznika z racji mostkowania  drutem bezpiecznika termicznego na rezystorze  Niezmiernie wdzięczny bym był za kompletny opis skrzynki bezpieczników wraz z wartościami.

 

P.S.

 

Czy ma ktoś może jakiś sposób na uzupełnienie, chyba "szpilek" do, których przykręca się panel dachu kabiny?? Część mocowań była mocno skorodowana no i poukręcałem.        

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    608

jeśli nikt nie poda opisu to podrzucę

 

co do dachu, wystarczy spiłować do równego urwane śruby, rozwiercić i wspawać nowe lub nagwintować otwory


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    608

16   16

16   25

  8     8

  8    --

16     8

16     8

16     8 (?)

10     8

 

spisane z instrukcji 113.14, powinieneś mieć to samo


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Czyli mam rozumieć, że wiesz już, jakiej wartości powinieneś mieć bezpiecznik nagrzewnicy i wszystko zostało wyjaśnione?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Tak, wyjaśnione. Bardzo dziękuję użytkownikowi  izydor6280 za wartości. Nawet dobrze ucelowałem z tym bezpiecznikiem 16A. Szukałem w opisach podobnych silników gdzie podbór prądu opisywaną wartością 8 - 9 A  a że jest ich 2 to 16 będzie dobra. Bezpieczniki termiczne wstawiłem 10A dla każdego rezystora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16
Dnia 18.01.2017 o 11:09, izydor6280 napisał:

16   16

16   25

  8     8

  8    --

16     8

16     8

16     8 (?)

10     8

 

spisane z instrukcji 113.14, powinieneś mieć to samo

Czy ten układ jest odpowiedni dla 75-14 bo ktos totalnie u mnie namieszał ?? 


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez Paweł211
      Witam co sądzicie o Reno Ares 836 Może ktoś ma takie cudo i może się coś więcej wypowiedzieć . Jest mały problem z hamulcami zastanawiamy się co to może być . 
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Jestem na etapie wymiany tarczy sprzęgłowej w renówce 8514. W związku z wytarciem przez starą tarczę rowków na docisku i kole wieńca, odkręciłem tarczę na docisku bez problemów, ale z tarczą koła wieńca mam problem. Czy jest może jakiś sposób na odkręcenie tych śrub? Próbowałem tradycyjnie, ale klucze się wyginają. Może śruby odkręcają się w lewą stron? Może znacie jakiś sposób na zdjęcie tego koła?Będę wdzięczny za pomoc, bo nie chciałbym coś popsuć robiąc coś na siłę.
    • Przez mad
      Panowie, jak duże są różnice miedzy  aresami serii 6x0 a 6x6?
       
       
    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.