Skocz do zawartości
Konstanty

Bezpiecznik dmuchawy 120.14 TX

Polecane posty

Konstanty    1

Witam, 

Jaką wartość powinien mieć bezpiecznik dmuchaw nagrzewnicy ?? Dotychczas miałem założony bezpiecznik 8A dla jednego silniczka a po uruchomieniu drugiego jest za słaby. Podejrzewam, że poprzedni właściciel mógł celowo zmniejszyć wartość bezpiecznika z racji mostkowania  drutem bezpiecznika termicznego na rezystorze  Niezmiernie wdzięczny bym był za kompletny opis skrzynki bezpieczników wraz z wartościami.

 

P.S.

 

Czy ma ktoś może jakiś sposób na uzupełnienie, chyba "szpilek" do, których przykręca się panel dachu kabiny?? Część mocowań była mocno skorodowana no i poukręcałem.        

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631

jeśli nikt nie poda opisu to podrzucę

 

co do dachu, wystarczy spiłować do równego urwane śruby, rozwiercić i wspawać nowe lub nagwintować otwory


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Będę niezmiernie wdzięczny, tak myślałem, że bez wiercenia się nie obędzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    631

16   16

16   25

  8     8

  8    --

16     8

16     8

16     8 (?)

10     8

 

spisane z instrukcji 113.14, powinieneś mieć to samo


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Czyli mam rozumieć, że wiesz już, jakiej wartości powinieneś mieć bezpiecznik nagrzewnicy i wszystko zostało wyjaśnione?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Tak, wyjaśnione. Bardzo dziękuję użytkownikowi  izydor6280 za wartości. Nawet dobrze ucelowałem z tym bezpiecznikiem 16A. Szukałem w opisach podobnych silników gdzie podbór prądu opisywaną wartością 8 - 9 A  a że jest ich 2 to 16 będzie dobra. Bezpieczniki termiczne wstawiłem 10A dla każdego rezystora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17
Dnia 18.01.2017 o 11:09, izydor6280 napisał:

16   16

16   25

  8     8

  8    --

16     8

16     8

16     8 (?)

10     8

 

spisane z instrukcji 113.14, powinieneś mieć to samo

Czy ten układ jest odpowiedni dla 75-14 bo ktos totalnie u mnie namieszał ?? 


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartek15208
      Witam czy w ciagniku renault ceres jest mozliwa regulacja szybkosci tylnego podnosnika bo mi bardzo wolno opuszcza
    • Przez domel27
      Witam wszystkich. 
      Od pewnego czasu podnosnik w moim ares nie funkcjonuje tak jak powiniem a mianowicie gdy podnosze jakas maszyne i przełacznik ustawie w pozycji góra to maszyna idzie w gore ale gdy podniesie na max to pompa tak jakby nie odcina tylko slychac jak caly czas pcha olej i na wyswietlaczu nie pojawi sie 100 tylko np 99 . jak moze byc przyczyna czy to ehr czy moze jakis czujnik polozenia ramiom i jak to zlokalizowac? dzieje sie rowniez tak ze niby podniesiona maszyna na maxa a pokazuje wyswietlacz ehr ze np 96 i podczas trasportu gdzies sie cos wstrzasnie i przeskoczy na 99 czy 100 . kiedys cos takiego nie mialo miejsca i zawsze jak podniosl na maxa to pompa odcinala ze tak powiem i nie tloczyla caly czas oleju . z gory dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam 
    • Przez lukasz150
      Czy wie ktos cos o Ciagniku Renault 103.14 TX lub podobnym. Chodzi mi o ciagniki w granicach mocy 80-95km. Prosze o jakies informacje np. spalanie itp. Czy Ciagniki Renault są lepsze o MF? np. 3070
    • Przez kecay85
      Witam. Od kilku dni posiadam renault cergos 350 z meczanicznym rewesem i jednym pólbiegiem pod obciązęniem. Podczas jazdy próbnej na placu u sprzedającego wydawało mie się że wszystko działa poprawnie, jednak kiedy juz po przywiezieniu go do domu przejechałem się po drodze,  zauważyłem, że ciagnik po wciśnieciu sprzegła sam hamuje. Kiedy już sie zatrzyma nie moge na wciśnietym sprzęgle zmnienić biegu. Dzwoniłem następnego dnia do sprzedającego, wtedy dowiedziałem sie że problem ustepuje kiedy obroty silnika są na poziomie 1500. Sprawdziłem i rzeczywiście wtedy traktor normalnie śię toczy. Czujnik  ćiśnienia oleju w skrzyni był odłączony kiedy podłączyłem na wolnych obrotach świeci kontrolka ciśnienia a na wyższych gaśnie. Czy problem tkwi w pompie hyraulicznej, czy może być to inna poważniejsza usterka. Prosiłbym o pomoc, bo mam dylemat czy nie oddać tego ciągnika.  
    • Przez karol1321
      Witam,
      Mialbym prosbe o zdjecia miejsc przykrecania adpatacji do Tura 103.14 lub podobnych.
      Mam adaptecje od 7534 ktora nie pasuje i chcialem podejrzec gdzie jest przykrecana adaptacja w tych ciagnikach zeby ewentualnie moc przerobic ta co mam.
      Pozdrawiam, Karol
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.