Skocz do zawartości
ziomek3000

ford (new holland) czy john deere 6300

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford
ziomek3000    0

Witam który ciągnik lepszy ? . oba 94r. w którym lepsza skrzynia, silnik ? spalanie ? awaryjność ? wygoda? .Moc tych ciągników nie biorę pod uwagę , cenowo tez nie gra roli aby wybrać lepszy .niech wypowiedzą się ci którzy mieli z tymi ciągnikami coś  wspólnego .dzięki:) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Ale który model Forda napisz i co masz zamiar tym ciagnikiem robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek3000    0

Ford 7740
Mam zamiar nim wszystko robić ,główny ciągnik w gospodarstwie orka transport itp. Jeszcze ma służyć do firmy ładowanie żwiru zimowa pora odśnieżanie jd chyba lepiej pala w zimę, i zimowa pora do lasu po drzewo ładowanie transport dluzycy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MgrLukash    114

Do lasu najlepiej było by Valmeta 6300 lub 6400 wziąć - ma spory prześwit oraz dobrze osłoniete podwozie i mniejsza szansa że coś uszkodzisz. Do pracy w polu też jest będzie dobry - dużo biegow, EHR, dobrze rozłożona masa na obie osie i zwrotność. Zimą pali dobrze a w razie co jest grzałka w bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 kolego MgrLukash założyciel tematu chciał porównać dwa modele ciągnika a nie trzy 

może valmet jest stwożony do lasu ale pod uwage brane są dwa konkretne modele

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    401

Oczywiście że wszelkiej maści Valmety/Valtry to ciągniki typowo leśne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

kolego MgrLukash założyciel tematu chciał porównać dwa modele ciągnika a nie trzy

może valmet jest stwożony do lasu ale pod uwage brane są dwa konkretne modele

 

Kupuje się to co jest w lepszym stanie, bo jednym i drugim robił będzie jeśli nie będzie zajechany, oba będą miały podobne wyposażenie. Forda można kupić taniej, więc za tą samą kwote powinien być w lepszym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek3000    0

-Nikt więcej się nie wypowie ? 

-do lasu nie będę jeździł codziennie tylko parę razy  na rok więc valtra odpada tylko te dwa modele mnie interesują 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    401

John strasznie podskakuje, tyle moge powiedzieć. Plus taki, że jest na pełnej ramie. Nie wiem jaką skrzynie posiada egzemplarz o którym mowa w temacie.. może mieć power quada, a może mieć jeszcze zwykłą power synchro.. Niezależnie od przekładni, rewersu z lewej strony kierownicy mieć nie będzie.. jak już, to na prawej konsoli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek3000    0

John strasznie podskakuje, tyle moge powiedzieć. Plus taki, że jest na pełnej ramie. Nie wiem jaką skrzynie posiada egzemplarz o którym mowa w temacie.. może mieć power quada, a może mieć jeszcze zwykłą power synchro.. Niezależnie od przekładni, rewersu z lewej strony kierownicy mieć nie będzie.. jak już, to na prawej konsoli.

Ford też skacze jeździłem po dolach wszystkie większe ciągnik skaczą chyba że mają os amortyzowana, jak rozpoznać skrzynie power quad a synchro która lepsza ? Słyszałem że power quad bardo dobra ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Co do palenia w zimie co do forda (model 8240) przy -25 pracuje przy utrzymaniu dróg z odpalenie nie było najmniejszego problemu. Co do transportu też niezły szybki 50km/h (sprawdzane samochodem). A co do skrzyni mam 16x16 nie mogę jak narazie powiedzieć złego słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek3000    0

Więc wybrałem Forda jest w ładnym stanie zero wycieków itp .
Tylko jest problem z paleniem jak jest ciepło +10 to pali od razu Ale jak przyjdzie mróz wystarczy -2 i nie da rady kręcić podłącze prostownik na start i jakoś odpala kupiłem nowy aku nic nie dało, i jest w nim tylko jeden aku może powinny być dwa bo miejsce jest rabit 500 ile jest w twoim ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2
Napisano (edytowany)

Wiesz ja zastanawiałem się nad tym samym, i wyszło na to że kupiłem 1 z myślą że jak będzie mało to wrzucę 2. Na razie wsadzony 1 z ZAPa największy jaki można zmieścić w skrzynce (jeśli dobrze pamiętam to 120Ah albo 140Ah). Sprawdź świecę może masz spaloną. I standardowo sprawdź połączenia akumulator-rozrusznik, czy gdzieś nie są na przykład zaśniedziałe. Ale kręci słabo czy wcale nie chcę obrócić?

 

Edytowano przez rabit500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek3000    0

Kręci ale słabo nawet na starterze z prostownica też wolno, zobaczę rozrusznik może za dużo prądu bierze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

A spróbuj podpiąć prostownik bezpośrednio pod zacisk zasilający rozrusznik bezpośrednio no nim. Zobacz jak będzie w tedy kręcił jeśli lepiej tzn. że masz wiązkę do sprawdzenia. Jeśli dalej nie będzie zmian to rozrusznik na stół i sprawdzenie co w nim siedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam model i powiem Ci ze z paleniem tez jest bieda.. wystarczy -10 i juz go nie ruszysz. rozrusznik miałem przesypany cały i nic to nie dało, siedzi u mnie aku 110, troche mały ale wiekszy nie miescił sie w skrzynce,  chyba zagladne do rozrusznika czy przypadkiem tuleje nie siadły. Ale słyszałem kilka opinii ze te ciągniki pala dobrze nawet przy -20. No ale gratuluje zakupu, coraz wiecej tych serii mozna zobaczyć w Polsce. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×