Skocz do zawartości
dudi834

Massey 375 mocowanie adaptacji

Polecane posty

dudi834    3

Witam zwracam się o użytkowników Massey Ferguson posiadających tury w serii 300 lub podobnych z wałem od przedniego napędu z boku i czterema śrubami pod skrzynią do mocowania adaptacji, ponieważ mam adaptacje mailleux  od innego masseya i muszę ją przerobić do 375 i potrzebowałbym zdjęć mocowania środkowego i tylnego do mostu ewentualnie opis.Pomogło by mi to w montażu i uniknąłbym może jakiś pomyłek zdjęcia mogą być obojętnie z jakiego tura byle z podobnej serii masseya.

Taką podobną adaptacje posiadam jak w linku;

https://www.olx.pl/oferta/tur-mocowania-mailleux-massey-ferguson-254-CID757-IDhOcE3.html#faeb3f28ea

Prosiłbym o pomoc bo czas montować.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jk33
      Witam czy moze mi ktoś kto ma katalog podać numer katalogowy szyby do drzwi lewa strona. Ewentualnie namiary gdzie taka można zamówić i orientacyjnie koszty ? Z góry dzięki...
    • Przez Kondzik
      Witam.  Przymierzam się  do kupna ładowacza czołowego i padło na firmę  Stoll i stąd moje pytanie. Jakie macie doświadczenia że sterowaniem elektronicznym? Czy jest warte swojej ceny? Z mojej dotychczasowej pracy ładowaczem (trac lift przy zetorze proxima) wiem że bardzo często nie otwiera się zaworów do końca aby precyzyjniej operować turem. Rozumiem, że siłą rzeczy przy sterowaniu elektronicznym nie da się zrobić czegoś  takiego.  Jak wtedy wygląda praca? Czy nie ma problemu z precyzyjnymi pracami? Nie występuje zbytnie rzucanie, szczególnie lekkim ciągnikiem? Dodam tylko że mam zamiar założyć ww ładowacz do Kuboty m7040. Z góry  dzięki za odpowiedź. 
    • Przez Scappy
      Witam. Posiadam ładowacz czołowy w c360 i od jakiegoś czasu z lewego siłownika wycieka olej . Wymiana uszczelniaczy nie daje dużego efektu . Mam wrażenie że brakuje w nim jakiegoś ogranicznika ponieważ prawy siłownik wysunie się do końca i się zatrzymuje a lewy nadal pcha w górę. Prawego nie chce ruszać bo jest suchy. Wrzerow na tloczysku niema. Co może być przyczyną wycieku i takiego zachowania? Boję się że w końcu lewy siłownik "wyskoczy" i będą jaja 😉.
    • Przez Nowak5425
      Witam, Mam problem z Mf 5425. Problem polega na tym że giną kontrolki. Po przekreceniu kluczyka na zapłon zaświecą się wszystkie kontrolki i zgasną czyli problem nie polega na żarówkach. Gdy włączę przedni napęd czy światła itp nie zaświeca się kontrolka Nie ma kontrolki również od biegów polowe/szosowe ostatnio zaginęła również kontrolka od półbiegu. W czym może być problem ?
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.