bekba

Dziura w bloku john deere 6930!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
bekba    5

Witam, mam 6930 od nowości, uciekał mi płyn chłodniczy.  Po jakimś czasie okazało się że nie żaden wąż ani głowica tylko jest malutka dziura w bloku. Dodam że ciągnik na pewno nie zamarzł bo stało się to jesienią i od nowości chodzi na płynie. I teraz dzwonie do john deere polska i mówię gościowi jak sprawa wygląda. Oczywiście słyszał o takich przypadkach, kazał kontaktować się z agro siecią. Agro sieć odpowiedziała ze akcji naprawczej nie ma. A rekojmia tylko do 2 lat a ciągnik jest z 2010r. Wada powstała najprawdopodobniej w wyniku złego odlewu bloku. Więc nie jest to wina użytkowania w nie właściwy sposób oraz nie jest to wina zużycia się. I teraz niezawodna wielka marka john deere każe mi wymieniać blok na swój koszt(20 tys). Piszę z nadzieją że ktoś już miał też taki problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, mam 6930 od nowości, uciekał mi płyn chłodniczy.  Po jakimś czasie okazało się że nie żaden wąż ani głowica tylko jest malutka dziura w bloku. Dodam że ciągnik na pewno nie zamarzł bo stało się to jesienią i od nowości chodzi na płynie. I teraz dzwonie do john deere polska i mówię gościowi jak sprawa wygląda. Oczywiście słyszał o takich przypadkach, kazał kontaktować się z agro siecią. Agro sieć odpowiedziała ze akcji naprawczej nie ma. A rekojmia tylko do 2 lat a ciągnik jest z 2010r. Wada powstała najprawdopodobniej w wyniku złego odlewu bloku. Więc nie jest to wina użytkowania w nie właściwy sposób oraz nie jest to wina zużycia się. I teraz niezawodna wielka marka john deere każe mi wymieniać blok na swój koszt(20 tys). Piszę z nadzieją że ktoś już miał też taki problem. 

Wiedziałeś na co się decydujesz, więc teraz nie czas na lament, tylko szykuj kasę na naprawę, albo wywal go na złom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    140

To się nazywa, mieć pecha. Aczkolwiek nie wiem czy nie robisz z igły widły. Skoro jak piszesz jest wada odlewu a nie inna przyczyna która z czasem się będzie powiększać, to naprawa (załatanie dziurki) może być łatwa, prosta i tania. Można nawiercić, nagwintować i wkręcić śrubkę z podkładką, ewentualnie jakiś klej (wypełniacz) dwuskładnikowy zastosować do wypełnienia dziurki. Spawanie odradzam. W każdym razie wymiana bloku z powodu takiej błahostki to idiotyzm.  Fakt że pozostawia to rysę na wizerunku marki.

Napisz gdzie ta dziurka, a najlepsza by była fotka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    672

dokładnie ...wszystko zależy w jakim to miejscu  

jeśli nie idzie to do oleju to pół biedy ;)  


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koniu    301

w 6930 dziura w bloku? ojoj. We wrocku gdzieś widziałem firmę co spawa/klei bloki po wystrzale korbowodów lub pęknięciach bloku w zimie jak woda została. Tylko nie wstawiaj zdjęcia bo będzie nawał komentarzy przez pewną osobę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    500

Tak jak przedmówca mówił zależy jaka dziurka duża "Można nawiercić, nagwintować i wkręcić śrubkę z podkładką" albo jak masz dojście i migomat to zrób faze taką zdrową boszem to wspawaj żeby się przetopiło zrosło porządniei jeszcze posmarować możesz to klejem jak sie boisz dla pewności 
http://motokosmetyka.pl/uszczelniacze_i_spoiwa/kleje/cx-80_autoweld_spawanie_na_zimno_spoina_mocujaca_wypelniajaca_i_wiazaca_wszystkie_twarde_powierzchnie_zeliwo_stal_aluminium_kazdy_rodzaj_drewna_ceramike_i_tworzywa_sztuczne.html
tata tym blok kleił i  a był pęknięty z boku i od 2 do 4 tłoka co każdy mechanik mówił nowy silnik nowy bo z tego nic. Zrobił i do dziś traktor pracuje 

koszt 22 złote ;d Cię wyjdzie nie 20 tysięcy 

Do serwisu nie jedz bo tam też zapłacisz sporo bo wiesz ....

Edytowano przez Assasin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    299

Tutaj potrzebne są informacje gdzie jest ta owa dziura ile ciągnik ma mtg i co się dziej czyli gdzie idzie płyn . silnik stoi w JD w ramie więc jego konstrukcja jest delikatniejsza bo nie przenosi obciążeń nośnych . A Komentarz na złom z nim jest bajecznie dziecinny jeśli taka Maszyna ma iść na złom to czym chcemy pracować i do czego zmierzamy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fujitsu    14

Jak zaklej zaspawa blok automatycznie przy odsprzedaży kiedy kolwiek tej maszyny straci dużo na wartośći w porównaniu do całych egzeplarzy, Wiec może lepiej coś kombinować nawet przez rzecznika praw konsumentów żeby wymienili ten blok 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    253

A co on nakombinuje ciagnik ma 7 lat i gwarancja dawno minela . Kilkadziesiat zlotych na klej chyba moze wydac a jak dobrze zrobi to nawet sam nie bedzie pamietal gdzie to bylo. Jak w mtz cos takiego sie stanie po gwarancji to szkoda nawet po serwis dzwonic a tu kazecie mu do rzecznika praw konsumeta isc.


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    24

możesz pisać do JD, ale prosto do USA, znam gościa któremu rozleciała się po gwarancji uprawka Amazone, zgłosił do dealera ale nic nie zrobili, napisał do fabryki i wymienili mu gratis całą wannę w uprawce !

spróbować możesz, nic nie tracisz, a zyskać możesz wiele !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przedmówca mówił zależy jaka dziurka duża "Można nawiercić, nagwintować i wkręcić śrubkę z podkładką" albo jak masz dojście i migomat to zrób faze taką zdrową boszem to wspawaj żeby się przetopiło zrosło porządniei jeszcze posmarować możesz to klejem jak sie boisz dla pewności 

http://motokosmetyka.pl/uszczelniacze_i_spoiwa/kleje/cx-80_autoweld_spawanie_na_zimno_spoina_mocujaca_wypelniajaca_i_wiazaca_wszystkie_twarde_powierzchnie_zeliwo_stal_aluminium_kazdy_rodzaj_drewna_ceramike_i_tworzywa_sztuczne.html

tata tym blok kleił i  a był pęknięty z boku i od 2 do 4 tłoka co każdy mechanik mówił nowy silnik nowy bo z tego nic. Zrobił i do dziś traktor pracuje 

 

koszt 22 złote ;d Cię wyjdzie nie 20 tysięcy 

 

Do serwisu nie jedz bo tam też zapłacisz sporo bo wiesz ....

len klej sie nie nadaje do klejenia bloku jak brać klej to tylko poliuretanowy sprawdzony i najlepszy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    58

Już kiedyś pisałem JD skończył się po 2001r , to już nie są te pancerne maszyny, nie twierdze że inne marki się poprawiły. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    672

Nie no bez jaj pnowie , zaraz bedzie ze to zlom jak tu jeden nawiedzony pisał


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    500

len klej sie nie nadaje do klejenia bloku jak brać klej to tylko poliuretanowy sprawdzony i najlepszy 

Mówię tylko z własnego doświadczenia działa na wysokie temperatury wiąże mocno i można kleić żeliwo aluminium itp no to moim zdaniem się nadaje.. I został użyty do klejenia bloku i traktor dalej chodzi a co to wartości to zależy gdzie jest dziura przede wszystkim przecież spaw można wyszlifować i pomalować kto co z tego będzie wiedział ? Skrzynie też tym kejem kleiliśmy bo pękła włókno szklane niestety nie pomogło :( pod klej żeby ładniej wyglądało to można dać przytrze pomaluje i jet pięknie 

 

Oczywiście nie przeczę że nie ma innych rozwiązań wszystko zależy od właściciela na co postawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mody00    0

Również mam problem z tą dziurą w dwóch Jelonach z 2010 roku ale i tak zostane przy tej marce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DearJohn    32

koledzy w którym miejscu ta dziurka, to będziemy szukać i może sie więcej osob znajdzie to i JD zmięknie :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Pompa wody, tak mi przyszło do głowy, czy to ona nie jest przyczyną wycieku. Bo jak wiadomo w każdej pompie jest dziurka do odprowadzenia przecieku na reperaturce. Dodam że pompy nie ma pod wentylatorem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Daniel6930
      Witam mam pytanie czy ktoś miał taki problem w 6930 premium, wyłaczaja się gasna zegary i włączają się awaryjne  komunikat taki wyskakuje co to może być często na poprzeczniakach, orke jak robiłem to się włącza  teraz jeszcze jeden komunikat kiedyś tak samo miałem i ponad rok był spokuj normalnie było między czasie wyskakuje komunikat o świat łach dachowych nie można włączyć na raz tył i przód nie mam pojęcia co to jest bezpieczniki ok przekaźniki 


    • Przez Marecki6830
      Witam, jestem nowym posiadaczem john deere 6830 premium.
      Po zakupie ciągnika na drugi dzień po odpaleniu i przejechaniu się pokazały mi się kody:
      103,31 Brak sygnału prędkości Turbo 
      103,08 Nieprawidłowy sygnał prędkości Turbo
      641,04 Napięcie zasilania siłownika VGT poza zakresem niskim
      1569,31 Występuje warunek obniżenia mocy silnika 
      2795,07 Siłownik VGT nie osiąga oczekiwanej pozycji
        i tsc 523976,04 
      Gdzie zacząć szukać przyczyny tych kodów?
      Pozdrawiam
    • Przez KrzysztofSzafraski
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie opon do Johne Deere 6310 ponieważ mam założone opony 13.6-24 i 18.4-34.
      Czy istnieje możliwość założenia opon nieco szerszych i ewentualnie wyższych do tego ciągnika?
      Może ktoś z forumowiczów ma taki ciągnik i może podpowiedzieć a pytam dlatego iż słyszałem że musi się zgrywać oś ale dokładnie nie wiem o co chodzi i nie chciałbym niczego zepsuć.
    • Przez stasek663
      Witam  
      Pacjent 6100 sprawa wygląda tak że traktor portal kilka dni na mrozie A gdy chcialem go zapalić świeci się tylko kontrolka akumulatora(traktor przekręci raz i koniec ) ladowalem akumulator,próbowałem z prostownikem z rozruchem i dalej nic..rozrusznik sprawdzony na innym akumulatorze to samo tez zakręcić tylko raz..
      Kontrolka pomarańczowa akumulator 
       
    • Przez matijas67
      Witam 
      Mam problem w moim John Deere 6600 1999r
      Otóż jak chce odpalić to brzęczy chyba "bendix" Ale był wymieniany na nowy, nie wiem czy to może wina rozrusznika, nwm pomysły mi się kończą..
      Kiedyś palił na strzala Ale teraz coraz gorzej i teraz na zimnie to po 15 razy muszę przekręcić kluczyk żeby zapalił  A jak jest ciepły i chodzi w polu to jak zgasze to pali od razu ( na ciepłym) 
       
      Co to może być za przyczyna? 
      Jeśli ktoś coś wie to jakby mógł mi pomoc 😇
      Z góry dziękuję za podpowiedź 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.