Skocz do zawartości
bekba

Dziura w bloku john deere 6930!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
bekba    5

Witam, mam 6930 od nowości, uciekał mi płyn chłodniczy.  Po jakimś czasie okazało się że nie żaden wąż ani głowica tylko jest malutka dziura w bloku. Dodam że ciągnik na pewno nie zamarzł bo stało się to jesienią i od nowości chodzi na płynie. I teraz dzwonie do john deere polska i mówię gościowi jak sprawa wygląda. Oczywiście słyszał o takich przypadkach, kazał kontaktować się z agro siecią. Agro sieć odpowiedziała ze akcji naprawczej nie ma. A rekojmia tylko do 2 lat a ciągnik jest z 2010r. Wada powstała najprawdopodobniej w wyniku złego odlewu bloku. Więc nie jest to wina użytkowania w nie właściwy sposób oraz nie jest to wina zużycia się. I teraz niezawodna wielka marka john deere każe mi wymieniać blok na swój koszt(20 tys). Piszę z nadzieją że ktoś już miał też taki problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, mam 6930 od nowości, uciekał mi płyn chłodniczy.  Po jakimś czasie okazało się że nie żaden wąż ani głowica tylko jest malutka dziura w bloku. Dodam że ciągnik na pewno nie zamarzł bo stało się to jesienią i od nowości chodzi na płynie. I teraz dzwonie do john deere polska i mówię gościowi jak sprawa wygląda. Oczywiście słyszał o takich przypadkach, kazał kontaktować się z agro siecią. Agro sieć odpowiedziała ze akcji naprawczej nie ma. A rekojmia tylko do 2 lat a ciągnik jest z 2010r. Wada powstała najprawdopodobniej w wyniku złego odlewu bloku. Więc nie jest to wina użytkowania w nie właściwy sposób oraz nie jest to wina zużycia się. I teraz niezawodna wielka marka john deere każe mi wymieniać blok na swój koszt(20 tys). Piszę z nadzieją że ktoś już miał też taki problem. 

Wiedziałeś na co się decydujesz, więc teraz nie czas na lament, tylko szykuj kasę na naprawę, albo wywal go na złom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    139

To się nazywa, mieć pecha. Aczkolwiek nie wiem czy nie robisz z igły widły. Skoro jak piszesz jest wada odlewu a nie inna przyczyna która z czasem się będzie powiększać, to naprawa (załatanie dziurki) może być łatwa, prosta i tania. Można nawiercić, nagwintować i wkręcić śrubkę z podkładką, ewentualnie jakiś klej (wypełniacz) dwuskładnikowy zastosować do wypełnienia dziurki. Spawanie odradzam. W każdym razie wymiana bloku z powodu takiej błahostki to idiotyzm.  Fakt że pozostawia to rysę na wizerunku marki.

Napisz gdzie ta dziurka, a najlepsza by była fotka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    463

dokładnie ...wszystko zależy w jakim to miejscu  

jeśli nie idzie to do oleju to pół biedy ;)  


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koniu    185

w 6930 dziura w bloku? ojoj. We wrocku gdzieś widziałem firmę co spawa/klei bloki po wystrzale korbowodów lub pęknięciach bloku w zimie jak woda została. Tylko nie wstawiaj zdjęcia bo będzie nawał komentarzy przez pewną osobę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    500

Tak jak przedmówca mówił zależy jaka dziurka duża "Można nawiercić, nagwintować i wkręcić śrubkę z podkładką" albo jak masz dojście i migomat to zrób faze taką zdrową boszem to wspawaj żeby się przetopiło zrosło porządniei jeszcze posmarować możesz to klejem jak sie boisz dla pewności 
http://motokosmetyka.pl/uszczelniacze_i_spoiwa/kleje/cx-80_autoweld_spawanie_na_zimno_spoina_mocujaca_wypelniajaca_i_wiazaca_wszystkie_twarde_powierzchnie_zeliwo_stal_aluminium_kazdy_rodzaj_drewna_ceramike_i_tworzywa_sztuczne.html
tata tym blok kleił i  a był pęknięty z boku i od 2 do 4 tłoka co każdy mechanik mówił nowy silnik nowy bo z tego nic. Zrobił i do dziś traktor pracuje 

koszt 22 złote ;d Cię wyjdzie nie 20 tysięcy 

Do serwisu nie jedz bo tam też zapłacisz sporo bo wiesz ....

Edytowano przez Assasin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    293

Tutaj potrzebne są informacje gdzie jest ta owa dziura ile ciągnik ma mtg i co się dziej czyli gdzie idzie płyn . silnik stoi w JD w ramie więc jego konstrukcja jest delikatniejsza bo nie przenosi obciążeń nośnych . A Komentarz na złom z nim jest bajecznie dziecinny jeśli taka Maszyna ma iść na złom to czym chcemy pracować i do czego zmierzamy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fujitsu    12

Jak zaklej zaspawa blok automatycznie przy odsprzedaży kiedy kolwiek tej maszyny straci dużo na wartośći w porównaniu do całych egzeplarzy, Wiec może lepiej coś kombinować nawet przez rzecznika praw konsumentów żeby wymienili ten blok 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    164

A co on nakombinuje ciagnik ma 7 lat i gwarancja dawno minela . Kilkadziesiat zlotych na klej chyba moze wydac a jak dobrze zrobi to nawet sam nie bedzie pamietal gdzie to bylo. Jak w mtz cos takiego sie stanie po gwarancji to szkoda nawet po serwis dzwonic a tu kazecie mu do rzecznika praw konsumeta isc.


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    12

możesz pisać do JD, ale prosto do USA, znam gościa któremu rozleciała się po gwarancji uprawka Amazone, zgłosił do dealera ale nic nie zrobili, napisał do fabryki i wymienili mu gratis całą wannę w uprawce !

spróbować możesz, nic nie tracisz, a zyskać możesz wiele !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przedmówca mówił zależy jaka dziurka duża "Można nawiercić, nagwintować i wkręcić śrubkę z podkładką" albo jak masz dojście i migomat to zrób faze taką zdrową boszem to wspawaj żeby się przetopiło zrosło porządniei jeszcze posmarować możesz to klejem jak sie boisz dla pewności 

http://motokosmetyka.pl/uszczelniacze_i_spoiwa/kleje/cx-80_autoweld_spawanie_na_zimno_spoina_mocujaca_wypelniajaca_i_wiazaca_wszystkie_twarde_powierzchnie_zeliwo_stal_aluminium_kazdy_rodzaj_drewna_ceramike_i_tworzywa_sztuczne.html

tata tym blok kleił i  a był pęknięty z boku i od 2 do 4 tłoka co każdy mechanik mówił nowy silnik nowy bo z tego nic. Zrobił i do dziś traktor pracuje 

 

koszt 22 złote ;d Cię wyjdzie nie 20 tysięcy 

 

Do serwisu nie jedz bo tam też zapłacisz sporo bo wiesz ....

len klej sie nie nadaje do klejenia bloku jak brać klej to tylko poliuretanowy sprawdzony i najlepszy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    41

Już kiedyś pisałem JD skończył się po 2001r , to już nie są te pancerne maszyny, nie twierdze że inne marki się poprawiły. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    463

Nie no bez jaj pnowie , zaraz bedzie ze to zlom jak tu jeden nawiedzony pisał


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    500

len klej sie nie nadaje do klejenia bloku jak brać klej to tylko poliuretanowy sprawdzony i najlepszy 

Mówię tylko z własnego doświadczenia działa na wysokie temperatury wiąże mocno i można kleić żeliwo aluminium itp no to moim zdaniem się nadaje.. I został użyty do klejenia bloku i traktor dalej chodzi a co to wartości to zależy gdzie jest dziura przede wszystkim przecież spaw można wyszlifować i pomalować kto co z tego będzie wiedział ? Skrzynie też tym kejem kleiliśmy bo pękła włókno szklane niestety nie pomogło :( pod klej żeby ładniej wyglądało to można dać przytrze pomaluje i jet pięknie 

 

Oczywiście nie przeczę że nie ma innych rozwiązań wszystko zależy od właściciela na co postawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mody00    0

Również mam problem z tą dziurą w dwóch Jelonach z 2010 roku ale i tak zostane przy tej marce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DearJohn    32

koledzy w którym miejscu ta dziurka, to będziemy szukać i może sie więcej osob znajdzie to i JD zmięknie :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Pompa wody, tak mi przyszło do głowy, czy to ona nie jest przyczyną wycieku. Bo jak wiadomo w każdej pompie jest dziurka do odprowadzenia przecieku na reperaturce. Dodam że pompy nie ma pod wentylatorem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jarek1996
      Witam, na wiosnę kupiłem jd 6230, od znajomego. Ciągnik pewny lekko zaniedbany. Przy kupnie spawdzony, wszystko było dobrze , przy minusowych temperaturach palił bardzo ładnie. Zrobiłem nim 60 godzin i od paru dni bardzo ciężko pali. Muszę nim bardzo długo kręcić to z trudem zapala. Zdazylo mi się że zapalala się kontrolka od świec żarowych i ciągnik tracił moc. W dodatku tworzy się ciśnienie w baku. Pompa po załączeniu stacyjki chodzi, filtry wymienione. Co może być przyczyną ?? Na ciepłym silniku również pali trochę szybciej ale i tez nie za pierwszym razem ...
    • Przez jacek83
      Witam. W marcu 2010 kupiłem 6630 Confort, zrobiłem nim 450 mth, od początku użytkowania, po rozgrzaniu wyje hydraulika i orbitrol wydaje dziwne odgłosy podczas szybkiego obrotu kierownicą. Mam wrażenie, że ten ciągnik nie ma 130 km. Co o tym sadzicie i czy ktoś z was miał takie problemy. Czekam na odp.
    • Przez slawcio_1974
      Mam problem z 6630 premium.Nie włącza się tylni wom,tzn włącza się i zaraz puszcza.Sprawdzona cewka,elektryka jest ok.Komunikat wyświetla się błąd BCU 33.Serwis nie wie,co mu jest.Może miał ktoś taki przypadek?

    • Przez dexter00
      Witam. Nie znalazłem nic na ten tema więc piszę. W moim 6830P przy zaprogramowanym hms podczas pracy kiedy jestem na końcu pola i wciskam przycisk czasami wyskoczy mi blad i wylacza hms. Dzieje się to coraz częściej i nie ma znaczenia co jest zaprogramowane. I zawsze przy podnoszeniu. Proszę o pomoc 

    • Przez maciejrol
      Witam.

       

      Jestem uzytkownikiem john deere 6630.

       

      1. Przy zmianie kierunku rewersem wciskanie pedalu rozsprzeglania nie jest konieczne, natomiast zmiana polozenia rewersu moze odbyc sie momentalnie z jazdy w przed na jazde w tyl, czy najpierw napolozenie N, a nastepnie w przeciwna strone? Jak najlepiej uzytkowac skrzynie Power Quad plus?

       

      2 Czy z powodu zdyt duzych wychelen przedniej osi tls moze dojsc do uszkodzenia?

       

      3 Przy obrotach okolo 1600 slychac dziwny dzwiek w okolicy przyrzadow sterowniczych. Jakby syczenie czy szumienie.

       

      Prosze o pomoc i informowanie o mankamentach john deere 6x30

       

      Pozdrawiam

       

       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.