Artur92

case international 5140

Polecane posty

Artur92    0

Witam mam do wszystkich prośbę tych co posiadaja case 5140 internationa,l rok 92, skrzynia powershift jest taka wada ze wszędzie pisze ze max prędkość jest 40 km/ h a moj jedzie tylko 30 km/h czy jest jakaś blokada jednym forum było napisane ze reduktor  2 zębatki trzeba zmenic tylko gdzie jest reduktor ? bo ciagnik był kupywany we fracji . 
Czy da sie to zrobic zeby jechał 40 km/h ? i jak to zrobić prosze o pomoc i nastepna wada jest rewers elektrohydrauliczny jest taki problem ze do przodu i do tyły jest ok ale mam problem na srodku czyli jak nazwac postojowy czy na luz nie chce stać tylko np ze na przod właczyć i chcesz na luz to jedzie dalej a np na tył chcesz wrzucić na luz to tez jedzie na tył wiec nie ma luzu ze musze bieg mechanizczy na luz wstawiać co to za przyczyna prosze o pomoc jak najszybciej :(

Edytowano przez Artur92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

....  najpierw zwroc uwage kontrolkę ciśnienia skrzyni( ta pomarańczowa po lewej stronie)  czy mryga podczas usterki?  jeżeli tak wysyłam w zalączniku kody świetlne usterek case maxxuma 51xx serii ...  więcej udziele info poprzez priv lub tel.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes10    20

A czy on ma wogóle neutralny w rewersie?u mnie na przykład jest tylko przód-tył a co do skrzyni to masz 30 co w Francji jest normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur92    0

....  najpierw zwroc uwage kontrolkę ciśnienia skrzyni( ta pomarańczowa po lewej stronie)  czy mryga podczas usterki?  jeżeli tak wysyłam w zalączniku kody świetlne usterek case maxxuma 51xx serii ...  więcej udziele info poprzez priv lub tel.  

znaczy jak zapalam ciągnika to zaraz gaśnie ta pomarańczowa tylko chwilkę a później nic nie świeci . 

A czy on ma wogóle neutralny w rewersie?u mnie na przykład jest tylko przód-tył a co do skrzyni to masz 30 co w Francji jest normalne.

tak ma posiada . tylko najwidocznie moze jest odpięty lub jakas usterka nie znam sie bo nie dawno kupiłem  . mój kolega ma to działa u niego tylko ze jego o 4 lata młodszy od mojego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Dziwne bo w 92 roku jeszcze nie było rewersu z N tylko od 95 lub 96 roku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur92    0

Dziwne bo w 92 roku jeszcze nie było rewersu z N tylko od 95 lub 96 roku...

nie wiem kolego ale ma taki punk do włozenia na N . a mam do was pytanie jaki olej silnika wlejecie i do skrzyni bo ja teraz chce zmenic to 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karror830    3

Nie wiem od czego to zależy, bo być może 30km/h we Francji było standardem a do szybkiej skrzyni chcieli dopłatę czy może od 1995 zniesli to bo mam case 5150 z końcówki 95r z Francji i leci równe 40kmh a z górki delikatnie jeszcze więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z góry przepraszam ze nie na temat ale ten temat jest najnowszy i szukam prawie od miesiąca i nie wiem do tej pory a mianowicie chce kupić ciągnik do orki i prasy i nie wiem czy kupić CASE 5140 czy moze URSUS 1224 jeśli by ktoś mógł doradzić i powiedzieć za i przeciw jednemu z nich to był bym dłużny z góry :) Dzięki za info :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

po pierwsze masz skrzynie 30 bo z taką prędkością jest dozwolony(był) ruch pojazdów rolniczych we francji. skrzynie da się przerobić wymieniasz dwa koła zębate bez rozpoławiania- odkręcasz dekiel nad pompą hydrauliczną. co do drugiego problemu to najpewniej kupiłeś ulep od handlarza który wstawił całą wajche z neutralnym położeniem rewersu ale tu pewności niema trzeba by było zerknąć z tyłu pod kabiną ile jest cewek u mnie są 2 przód tył- oryginalna była pewnie połamana albo coś  w tym stylu. ciśnienie w tym przypadku raczej nie ma nic do rzeczy bo ciągnik jeździ w przód i tył wiec ciśnienie jest i cewki przełączają. Już pare lat oglądam ogłoszenia z case'ami i widziałem przeróżne konfiguracje wyposażenia swój kupiłem z oryginalną kupioną wraz z nim francuską instrukcją i tam jużjest napisane a jest z 91r że od np. jxx o4o309 do numeru jxx 098865 jest skrzynia taka i taka oś przednia taka i taka pompa hydrauliczna itp.ale 3 pozycyjny revers to chyba był wypuszczany w wersji PRO od 96-97 ostatnie lata produkcji. olej to ja leje akcela hy-tran ultraction oryginał drogi co prawda ale są zamienniki fuscha i innych do przekładni hydrauliczno-mechanicznych z kąpielą hamulców czy jakoś tak . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur92    0

Witam. Z góry przepraszam ze nie na temat ale ten temat jest najnowszy i szukam prawie od miesiąca i nie wiem do tej pory a mianowicie chce kupić ciągnik do orki i prasy i nie wiem czy kupić CASE 5140 czy moze URSUS 1224 jeśli by ktoś mógł doradzić i powiedzieć za i przeciw jednemu z nich to był bym dłużny z góry :) Dzięki za info :)

siema tez tak myslałem case albo ursus ale kupiłem case :) i ci powiem nie jest zle fajne w srodku u ursusie to masz jak np c360 . wiec zalezy jaka kase bys kupił ale kup 5150 :) bedziesz wtedy zadowolony :) 

po pierwsze masz skrzynie 30 bo z taką prędkością jest dozwolony(był) ruch pojazdów rolniczych we francji. skrzynie da się przerobić wymieniasz dwa koła zębate bez rozpoławiania- odkręcasz dekiel nad pompą hydrauliczną. co do drugiego problemu to najpewniej kupiłeś ulep od handlarza który wstawił całą wajche z neutralnym położeniem rewersu ale tu pewności niema trzeba by było zerknąć z tyłu pod kabiną ile jest cewek u mnie są 2 przód tył- oryginalna była pewnie połamana albo coś  w tym stylu. ciśnienie w tym przypadku raczej nie ma nic do rzeczy bo ciągnik jeździ w przód i tył wiec ciśnienie jest i cewki przełączają. Już pare lat oglądam ogłoszenia z case'ami i widziałem przeróżne konfiguracje wyposażenia swój kupiłem z oryginalną kupioną wraz z nim francuską instrukcją i tam jużjest napisane a jest z 91r że od np. jxx o4o309 do numeru jxx 098865 jest skrzynia taka i taka oś przednia taka i taka pompa hydrauliczna itp.ale 3 pozycyjny revers to chyba był wypuszczany w wersji PRO od 96-97 ostatnie lata produkcji. olej to ja leje akcela hy-tran ultraction oryginał drogi co prawda ale są zamienniki fuscha i innych do przekładni hydrauliczno-mechanicznych z kąpielą hamulców czy jakoś tak . 

a jakie te zębatkie musza byc jesli chce zmenic i jaka to ktos czy sam bym tego dał rady zmenisz czy mechanika trzeba ?? ja kupiłem od rolnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

wymieniasz dwie na większe dokładnie teraz ilości zębów nie pamiętam. spokojnie dasz rade sam 12 śrubek trza odkręcić i zdjąc dekiel i 2 nakrętki odkrecic na osiach i wymienić te koła i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj