adiksutil16

Zetor 7340 -nieszczelność przy wtryskiwaczach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adiksutil16    9

Witam. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą.. Dałem głowice do sprawdzenia i planowania.. Gościu miał planować, sprawdzić szczelność i wyfrezować gniazda na wtryskiwacze( ponieważ w turbowcach nie zakłada się podkładek miedzianych pod wtryskiwacze) a przy wyciągnięciu wtrysków ciężko wyczyścić gniazda.. Najprawdopodobniej gościu źle wyfrezował może zły frez albo nie wiem.. No i poskładałem wszystko okej ale przy wtryskiwaczach traci kompresję sprawdziłem wodą z płynem no i przez to źle odpala..

Mam pytanie jak doszlifować te gniazda bez wyciągania głowic?? Myślałem o paście ściernej do docierania zaworów, ale nie wiem.. Może doradziłby mi ktoś jakiś sposób aby poprawić szczelność??

Z góry dzięki za pomoc. Nie chcę wyciągać znowu głowic bo przy 7340 jest bardzo dużo roboty ja jeszcze mam tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    812

W oryginale podkładek nie ma ale potem niestety ciężko bez nich zapewnić szczelność. Załóż z 60-ki są cienkie. Nic mu nie będzie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie tylko w "turbowcach" w oryginale nie ma podkładek B) . Też założyłem cienkie miedziane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    835

sprobuj jeszcze dokrecic nakretki -u mnie zawsze pomaga, oczywiscie bez przesady- zeby nie urwac, ja tez mam podkladki.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    812

Nic nie powinno się stać. Chyba wszystkie te zetory straciły szczelność bez podkładek i mają je założone. Zakładaj i tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

po co ruszałeś te gniazda? Zazwyczaj trzymają i obywa się bez dodatkowych uszczelek i to w wiekowych silnikach . Jak nie pomogą uszczelki od 60-tki to pewnie powtórka z rozrywki  i montaż nowych tulei wtryskiwaczy


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek4123    1

Grunt to nie dać zbyt grubej podkładki bo zmienia się punkt spalania i z tego co słyszałem w najgorszym przypadku tworzą się nagary. Ja zawsze daje cieniutką podkładkę miedzianą, rozgrzewam ją palnikiem go czerwoności skręcam i mam szczelne połączenia a podkładka wtedy ma dosłownie grubość kartki papieru :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dragonmt852
      Witam, dzisiaj podczas pompowania ręczną pompką  w moim Zetorze 7211 zauważyłem że spod tego plastiku( patrz zdjęcie) cieknie paliwo, dodam że jest to pompka z Boscha a nie jakiś chińczyk i teraz nie wiem czy ten plastik jest na gwincie i wystarczy dokręcić czy... no właśnie, miał z was ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać bo przez to ciągle się zapowietrza
       


       

    • Przez farmer200011
      Witam piszę z zapytaniem odnośnie Zetora 7245 mianowicie podczas wymiany pompki paliwa wyciekł mi olej z pompy i nie wiem czy jest to pompa sparowana olejem z silnika czy trzeba osobno wlać olej do pompy jeżeli trzeba wlać to jaki i w jakiej ilości pompa jest tego typu  z góry dzięki za odpowiedź 

    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez krol17
      Witam mam problem z zetorem majorem 80 na silniku Deutz 
      Ostatnio odpaliłem ciągnik i odkręciłem korek wlewu oleju zaskoczyło mnie że z tego wlewu wydobywa się dużo powietrza jak z kompresora to samo jest z bagnetem. To nie są spaliny bo brak dymu i zapachu, silnik pracuje bez zmian ma moc brak błędów na wyświetlaczu. Pojeździłem trochę około 40 mth i poziom oleju nie ulega zmianom. Dodam że silnik ma przepracowane 2840 mth i wcześniej nie zaobserwowałem tego defektu. 
      Co to może być za przyczyna uszczelka pod głowicą, pierścienie...? Zadzwoniłem do 2 mechaników i za dużo nie pomogli bo nie mieli do czynienia z tym silnikiem.
      Może macie namiary do dobrego serwisanta z okolic Ostrołęki który by mógł przyjechać na miejsce i ocenić sytuację ? 
    • Przez PanPawel
      Witam mam problem z Zetorem 6911 mianowicie jest tak jak sie go odpali to dymi jak szalony na bialo na wolnych obrotach. Wtryski byly ustawiana lało na 2 ale po zaloze
      niu naprawionych nic sie nie zmieniło. Dodam ze oleju nie bierze płynow nie ubywa.Gdy sie go wsadzi w ciezka prace to nawet dymku nie pości a jak wroci sie i chodzi na solnych obrotach to dalej na bialo kopci. Co to moze byc przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj