Skocz do zawartości
Kamilc360pL

Pompka paliwowa Deutz Fahr Agrotron 6.00tt

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fahr
Kamilc360pL    0

witam zakupiłem ciągnik Deutz Fahr Agrotron 6.00tt i nie mogę znaleść pompki paliwa czy ktoś wie gdzie może ona się znajdować ?? Proszę o szybką pomoc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1996    2

Ta pompka się znajduje z przodu koło wentylatora chłodnicy i jest napędzana  paskiem wraz z alternatorem i pompą wody. pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ursus1996    2

A jakie masz problemy. Ja jeszcze ręcznej popki nie dokładałem to nie wiem czy idzie dołożyć.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Jak dokładać to chyba tylko taką :

g001h_serw.jpg

 

lub:

 

e_036_serw.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Całkiem dobra pompką do udupieni układu wtryskowego. Oczywiście nie od razu pewnie 2tyś godzin pochodzi. Więc nikt nie powiąże awarii z pompką.
Całkiem dobra pompką do udupienia układu wtryskowego. Oczywiście nie od razu pewnie 2tyś godzin pochodzi może więcej może mniej. Więc nikt nie powiąże awarii z pompką.
Nie pytaj czemu tylko zajrzyj do warunków zabudowy silnika i do service traning. Tam są podane szczegóły i warunki ściśle określone co do pompki i jej zabudowy na silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113
Napisano (edytowany)

Nie mam dostępu do service traning. A jeśli nie chcesz opisać czemu to trudno.

 

 

edit.

Wpisując w google numer 02111961 lub 0211 1961 znajduje zastosowanie w 2012 i 1013.

Edytowano przez Arek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5
Napisano (edytowany)

Nie zmyślaj nic nie pisałem że nie chcę pisać to że ktoś chce coś sprzedać to wcale nie oznacza że się do tego nadaje. Tu niestety tylko jedna pompką samodzielna a druga zintegrowana z filtrem wstępnym. A w układzie CR jeszcze inna.
http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/edf9691beea9cba5
Numer jak widać się zgadza tylko wygląd nie.
http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/962204c105a3edb8
Tak do układu CR.
http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/a3f646935368be44
A to układ zintegrowana z filtrem.
To układ Parker-recol.
http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/96974f18496057ad

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

6.00tt nie ma CR i jeśli średnica przyłączy sie zgadza to czemu nie można zamontować tych które pokazałem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Przeczytaj dokumentację, którą dałem. Ta pompką nie ma sprężyny kulka jest dociskana grawitacyjnie. By nie tłumić przeplywu.Dlatego tak ważne jest jej właściwe zamontowanie.
Wiem że tam nie ma CR pokazałem wszystkie by nie było wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Laval, przy niewłaściwej pompce i zaburzonym przepływie problemem jest kawitacja w pompkach/pompie HP czy coś innego? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Spada ciśnienie w magistrali może powodować kawitację pompek wtryskowych. Krzywki walka dość ostro opadają i ten moment zasysania paliwa jest krytyczny. Dlatego Deutz bardzo szybko zrezygnował z układu 2 bar i nakazał ich przeróbkę na 5 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×