Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
schiefelbein1

Zblokowane tylne koło w Ursusie 1614

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Koło

Witam mam problem a mianowicie po jesiennych pracach wprowadziłem 1614 do garazu i stał jakies 2 miesiace. teraz jak chciałem nim jechac po nawóz to podczas cofania cos strasznie trzyma tylne prawe kolo. odpowietrzyłem hamulce i dalej trzyma. Niewiem co to moze byc raczej nic w zwolnicy. miałem ja wyjeta i wszystko jest dobrze. jaka moze byc przyczyna??czekam na jakies rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    1

według mnie coś musiało je zblokować coś wpadło do skrzyni czy to możliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wpadło co skrzyni i przesunęło się aż do tylnego mostu i prawe koło blokuje? Ciekawa teoria.

Wogole się nie kręci czy kręci się z duzymi oporami? Obstawiam że sprężyny sciągające rozpieraki nie dają rady ich ściągnać do siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rozebrałem ta zwolnice i jest ok próbowałem nim jechac to mam wrazenie jakby pusciło. A co do hamulców to mozliwe jest zeby tarcze sie skleiły? wazne jest tez ze pewnego razu jak jechałem na "chama" do przodu to koło sie nie kreciło az cos przeskoczyło wtedy kolo sie obróciło jakies 80% i znowu stanęło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Rdza mogła złapać, przesmaruj części ruchome.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozebrałem ta zwolnice i jest ok próbowałem nim jechac to mam wrazenie jakby pusciło. A co do hamulców to mozliwe jest zeby tarcze sie skleiły? wazne jest tez ze pewnego razu jak jechałem na "chama" do przodu to koło sie nie kreciło az cos przeskoczyło wtedy kolo sie obróciło jakies 80% i znowu stanęło

 

Tarcze nie skleją się ze sobą bo pomiędzy nimi są tarcze rozpierające. Jakby nawet przykleiłyby się do tych tarcz to to i tak nie blokowałyby koła.

Jak puściło już to raczej nie powinno znowu zblokować jeśli to byłaby wina hamulców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tktomek74    2

Czasem i u mnie się tak dzieje w zetorze 8011,jakby hamulec trzymał prawe koło. Ruszę do przodu do tyłu i po jakimś czasie puści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Thomas2135
      Witam. Otóż jak włączę tą dźwignią pod siedzeniem wałek WOM to ze skrzyni dobiega dziwny odgłos, coś jakby trykanie, zgrzytanie jakby się coś ocierało. Po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. Dodam, że przy włączaniu tej dźwigni jest zgrzytanie jakby koła zębate nie mogły się zazębić. Ciągnik kupiliśmy niedawno(bez instrukcji obsługi), więc trzeba się domyślać wszystkich funkcji i powodów niedomagań.
      Dzisiaj jak go zapaliłem i próbowałem szukać przyczyny to zauważyłem, że hałas ustępuje jak przełączę dźwigienkę z pozycji "zając" na "żółw" (czyli włączę wzmacniacz momentu). Napiszcie jak to można naprawić
       
      P.S. A może ktoś miałby chęć napisać do mnie na GG i wyjaśnić mi działanie tych dźwigni przy kierownicy, tzn co włączają i kiedy można ich używać a kiedy nie.
      Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
    • Przez TomekPL
      Witam. Mam takie pytanie czy dźwignia miernika impulsów powinna mieć luzy czy powinna być sztywna?
    • Przez tata1
      Witam
      Nurtuje mnie pytanie, czy ktoś dorabiał przełącznik 540/1000 obr. Bo do brony wirnikowej stosuje 1000obr, a do reszty 540. No i przełączqanie jest niewygodne, muszę odkręcić te dwie śruby, wyjąć z boku końcówkę z drobnym frezem, zatkać ją czymś co mam pod ręką (śruba, patyk, gałązka z wierzby :-) ), włożyć zatkaną końcówkę i zakręcić dekielek z powrotem, by uzyskać 1000 obrotów na WOM. Nie mówie, że chce przełącznik w kabinie, mógłby być tam na dole z prawej strony, tylko by to była jakaś dziwignia. Mam już pomysł na tą dźwignię, ale może nie warto "obalać przewróconego muru" i ktoś to już zrobił i ma u siebie. Może jest w sprzedaży? Macie jakieś info ?
       
       
      ZAPRASZAM KILKA POSTÓW NIŻEJ - CIEKAWE ROZWIĄZANIA
    • Przez marcin7795
      Witam. Mam taki problem z WOM w ursusie tzn. Wszystko się załącza jak należy tylko jak ma ciężko to się rozłącza i słychać zgrzytanie jak obroty dam małe obroty silnika to wałek się załącza do daje gazu i pracuje ale gdy ma ciężko to z powrotem to samo. Co się dzieje? Jaka jest przyczyna?
    • Przez Bartizi00m
      siemka jestem ciekaw czy mozna zalozyc do 80-ki przedni WOM moze sie podzielicie opiniami ze mna
×