Skocz do zawartości
Damian87

JD 6300 - pompka paliwa w baku

Polecane posty

Damian87    0

Witam,

Doszedłam dlaczego mój JD tak ciężko pali na zimno. Padła pompka w baku :/ Nie wiecie gdzie w rozsądnych pieniądzach mogę dosać taką pompkę? I czy często takie pompki padają?

 

Dobra, to jednak nie pompka padła. Tzn. pompk nie chodzi bo nie dostaje prądu. Napięcie jakie dochodzi jest w granicy 1,6V. Mechanicy którzy normalnie serwisują mi samochód przeglądnęli elektrykę "tyle o ile" i stwierdzili że to wina słabego akumulatora bo jak już się zaciągnie paliwem i odpali to wtedy pompka paliwa pracuje. Pytam się czy jest to możliwe aby akumulator był na tyle mocny żeby kręcić silnikem i zarazem na tyle słaby żeby nie ruszyć pompki bo wg. mnie to coś jest nie tak.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dil3    8

Witam mam podobny problem jak kolega. Posiadam JD 6300 i nie wiem czy pompka paliwa jest uszkodzona, czy tez podaje jak jest odpalony traktor. Może ktoś miał podobny problem?? Czekam na odpowiedz i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Witam,

Doszedłam dlaczego mój JD tak ciężko pali na zimno. Padła pompka w baku :/ Nie wiecie gdzie w rozsądnych pieniądzach mogę dosać taką pompkę? I czy często takie pompki padają?

 

Dobra, to jednak nie pompka padła. Tzn. pompk nie chodzi bo nie dostaje prądu. Napięcie jakie dochodzi jest w granicy 1,6V. Mechanicy którzy normalnie serwisują mi samochód przeglądnęli elektrykę "tyle o ile" i stwierdzili że to wina słabego akumulatora bo jak już się zaciągnie paliwem i odpali to wtedy pompka paliwa pracuje. Pytam się czy jest to możliwe aby akumulator był na tyle mocny żeby kręcić silnikem i zarazem na tyle słaby żeby nie ruszyć pompki bo wg. mnie to coś jest nie tak.

Napisz kiedy ta pompka pracuje bo zrozumiałem z tego że dopiero jak silnik odpali czy tak

Akumulator jest na pewno ok tym się nie przejmuj . Napisz mi kiedy zaczyna pracować pompka

 

Witam mam podobny problem jak kolega. Posiadam JD 6300 i nie wiem czy pompka paliwa jest uszkodzona, czy tez podaje jak jest odpalony traktor. Może ktoś miał podobny problem?? Czekam na odpowiedz i pozdrawiam

Pompka powinna pracować przed odpaleniem silnika zobacz czy jest na niej napięcie przed odpaleniem po włączeniu zapłonu jeśli jest to pompka do wymiany były one trochę awaryjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yacenty    680

co prawda deczko inny ciagnik bo seria 6010.

ostatnio wymieniałem filtr paliwa i przy okazji sprawdziliśmy pompke.

pompka działa po przekreceniu kluczyka w pozycje 1, czyli zaswiecaja sie kontrolki i słychac taki delikatny ni to szum ni gwizd - jak mi mówił serwisant to własnie praca pompki.

Po około 5 minutach filtr ze stanu całkowicie pustego zrobił się pełny i ciągnik po wymianie zagadał od pierwszego obrotu rozrusznika.


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek24m    0

Ne wiem czy dobrze mysle.Ale skąd wiesz że filtr ze stanu

pustego zrobił się pełny. Przecież on nie jest przezroczysty .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    680

obudowa jest i dokładnie widac czy jest w nim paliwko czy nie ma, od razu też można stwierdzić czy jest woda. Jak będzie chwilka sprzyjających warunków to cyknę fote


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

tak, pompka chodzi dopiero po tym jak ciągnik odpali. Po przekręceniu kluczyka w pozycje 1 pompka sie nie włącza a napięcie wynosi wtedy około 1-2V. Ale z tym sobie poradziłem montując dodatkowy "pstryczek-elektryczek" którym włączam pompkę przed odpaleniem. To jednak nie pomaga o odpaleniu ciągnika jak jest poniżej 0st. C... :/http://www.youtube.com/watch?v=DwflI8Kkd3c


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek24m    0

Mam podobną sytuację.Po ogladnięciu filmika na youtube to jest to samo tylko kierowca inny.Pompka nowa bo tamta skopsana .

Filtry wymienione paliwo ok tylko że u mnie przy -10.Zawiozłem dziś wtryski do sprawdzenia i odziwo 40% sprawności,

Pompiarz stwierdził że to jest główna przyczyna przy spadkach temp.Moja nadzieja dobrego rozruchu tez pozostala jedynie

w tych wtryskach.Oby bylo to i uzdrowiło go.Myśle że ciebie chyba to samo będzie czekać.A będzie gra warta świeczki.

Jak zamontuje nowe a bedą mrozy to spróbuję odpalić bez podgrzewania świecy.

Chcialem dodać że przy temp. 0 to palił jak igiełka. No zobaczymy .Ty też napisz co zrobileś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

no i jak kolego spisuja sie wtryski? Czy odpalales juz przy jakis mrozach?

Ja niestety nie mam pojęcia kiedy będę w domu i będę miał do niego czas zaglądnąć :/


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

heh... a ja pytalem sie brata jak teraz JD odpala i mowi ze pali za kazdym razem na "tyk". Fakt ze nie ma mrozu ale caly czas jest w okolicy zera...


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompka po zaplonie ma 12V .Jak odłączysz przeód paliwowy przed wiltrem musi podawac paliwo, często jest zabrudzona pompka mozna wyplukac w benzynie i Przedmuchac i tak na zmiane. a mjak nie odpala za drugim razem to na plak najlepiej cytrynowy zawsze pomaga i nie szkodzi tak jak starter suchy na eterze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    680

jestes kolejną osobą która mi wspomina o plaku.

gdzie nim pryskac? możesz rozszerzyć


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Witam! Nieznam się na JD wogóle, ale pracuje jako mechanik przy autach i z tego co wywnioskowałem mogę napisać, że możliwe iż schodzi paliwo z pompy-gdzieś może być jakiś niewielki przeciek.Zwykle wtedy problemy z odpalaniem mogą być przy minusowych temperaturach. Następnie niewiem czy on świece żarowe czy tylko płomieniową ale to też należy sprawdzić czy działają i dostają napięcie i chyba najważniejsze to wtryski oraz kąt wtrysku na pompie. Jak koledzy wyżej napisali-psiuknij mu plakiem przy odpalaniu gdzieś w kolektor ssący a zobaczysz jak zagada. Samotartu lepiej nie używaj bo jest bardziej drastyczny dla silnika.Daj znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

no i co ktoś sobie poradził ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

Ja wymieniłem pompkę na nową oraz zrobilem przegląd instalacji. Wreszcie pompka wlącza się na sekundę po przekręceniu kluczyka i na stale po zapaleniu (z tego co wyczytałem na hamerykanskim forum to jest to prawidłowe działanie). Świeca w kolektorze sprawdzona, dostaje napięcie i się grzeje ale cięgnik dalej na mrozach nie palił. Dodam, że przewod do filtra i powrotny wymieniłem w sezonie oraz zalożylem zawór zwrotny (o ile w poziomie też działa bo sprzedawca mowił, że ma dzialać)

 

Ostatnio wymieniłem wtryskiwacze i po wymianie nie odpalił bo padł akumulator. Na drugi dzień (przy + temperaturze i nadal padnietym aku) zagadał na dotyk. W tej chwili pali ale za oknem mamy prawie wiosne ;) Jak będą mrozu to się zobaczy...

 

Aha, samostart (resztka) i plak wypróbowane wcześniej i nic nie dawały...


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

a gdzie psikałeś ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Uuuuuuu.... skoro na plaku niechiał gadać to bardzo źle.Dieselki lubią go i bardzo dobrze na nim opalają.Jak będzie mróz to przed pierwszym odpaleniem sprawdź czy od razu idzie paliwo na wtryski tzn najpierw poluzuj przewody pozwoli to ewentualnie wykluczyć cofające się paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

Ale jak to jest? jesli paliwo by mi się wracało to problem z zapaleniem byłby zarówno poniżej jak i powyżej 0st.C prawda? Dzis przykładowo, ciagnik stał od ostatniej soboty i zapalił bez problemu. Ale podejrzewam, że przyjdzie mróz i problem powróci :/

Odkręcełem rure od filtra i psykałem w tą rurę. Ale być może błąd jest taki, że popsikałem i szybko biegłem kręcić. Nie mial mi kto psiknąc podczas kręcenia i pewnie dlatego nic to nie dało. Jutro postaram się nagrać filmik jak odpala teraz, przy dodatniej temp. i wymienionych wtryskach.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Właśnie schodzące paliwo to zazwyczaj problem przy niższych temperaturach ponieważ wszelkie uszczelnienia typu oringi się bardziej kurczą. Do odpalania plakiem muszą być dwie osoby. Poczekajmy do kolejnych mrozów o ile bedą a wolałbym aby ich niebyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

Odkręcełem rure od filtra i psykałem w tą rurę. Ale być może błąd jest taki, że popsikałem i szybko biegłem kręcić. Nie mial mi kto psiknąc podczas kręcenia i pewnie dlatego nic to nie dało. Jutro postaram się nagrać filmik jak odpala teraz, przy dodatniej temp. i wymienionych wtryskach.

masz na myśli gumowy króciec co idzie do turbiny tak ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Jeśli będzie na minusie i nie będzie chciał zapalić od razu to zawołaj kogoś.Poluzuj wtrsyki i zobacz co się dzieje tzn czy idzie paliwo czy nie. A później sprubój odpalić na plaku.Powinien zagadać od razu chyba że słaba kompresja to co innego. Na plaku odpala prawie wszystko to co ma dobrą kompresje i rozrząd poprawnie ustawiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Folenka
      Jak w temacie, proszę o podpowiedź jak odpowietrzyć układ po wymianie pompy sprzęgła? Same Explorer 80, 87 rocznik.
    • Przez Boveer
      Sprzedam pompkę zasilająca do Zetora. Mocowanie na 2 śruby MOTORPAL, nr kat 933272 cena 200 zł
       

    • Przez tre_k
      Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,
      ZDJĘCIE
      Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.
    • Przez TomaszStach
      Witam. Niedawno kupiłem claasa dominatora 76, i problem jest taki, że jak przekręcę kluczyk w stacyjce, to odrazu wskazówka poziomu paliwa ucieka mi na maximum. Zauważyłem, że jak zdejmę przewód z czujnika, to wskazówka tak samo ucieka. Czujnik nie jest zawieszony, w środku na tych drucikach jest dość mocno wytarte. Jestem dość kiepski z elektryki, i szczerze mówiąc nie bardzo wiem od czego zacząć. Ta uciekająca wskazówka to objaw zwarcia, czy raczej przerwy w obwodzie. A może wskaźnik jest uszkodzony. Dodam jeszcze, że ten kombajn nie ma w wyposażeniu czujników awaryjności, napełnienia zbiornika. Może ta informacja jest ważna.  A drugie pytanie tak przy okazji. Jak dobrać się do silnika wycieraczki? Są takie dwie linki przyczepione do kabiny, i obudowy silnika, ale nie czuję  żadnego przycisku nad głową do podnoszenia dachu. Nawet nie widać, żeby ten dach miałby się otwierać. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. 
    • Przez Kemot007PL
      Zmiana kranika bo oryginał non stop się pocił w Ursusie C 355:
      -Nypel m16x1,5 na 3/8
      -Zawór 3/8 
      -Kolanko 3/8
      -Króciec 3/8
      Części kupiłem w sklepie hydrauliczno-pneumatycznym bo w większości hydraulicznych sklepach był problem z 3/8 zaworem.
      (Wąż dałem jasny bo trochę syfu w baku jeszcze zostało, chce widzieć co leci i kiedy wyczyścić ponownie)

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.