Damian87

JD 6300 - pompka paliwa w baku

Polecane posty

Damian87    0

Witam,

Doszedłam dlaczego mój JD tak ciężko pali na zimno. Padła pompka w baku :/ Nie wiecie gdzie w rozsądnych pieniądzach mogę dosać taką pompkę? I czy często takie pompki padają?

 

Dobra, to jednak nie pompka padła. Tzn. pompk nie chodzi bo nie dostaje prądu. Napięcie jakie dochodzi jest w granicy 1,6V. Mechanicy którzy normalnie serwisują mi samochód przeglądnęli elektrykę "tyle o ile" i stwierdzili że to wina słabego akumulatora bo jak już się zaciągnie paliwem i odpali to wtedy pompka paliwa pracuje. Pytam się czy jest to możliwe aby akumulator był na tyle mocny żeby kręcić silnikem i zarazem na tyle słaby żeby nie ruszyć pompki bo wg. mnie to coś jest nie tak.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dil3    8

Witam mam podobny problem jak kolega. Posiadam JD 6300 i nie wiem czy pompka paliwa jest uszkodzona, czy tez podaje jak jest odpalony traktor. Może ktoś miał podobny problem?? Czekam na odpowiedz i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Witam,

Doszedłam dlaczego mój JD tak ciężko pali na zimno. Padła pompka w baku :/ Nie wiecie gdzie w rozsądnych pieniądzach mogę dosać taką pompkę? I czy często takie pompki padają?

 

Dobra, to jednak nie pompka padła. Tzn. pompk nie chodzi bo nie dostaje prądu. Napięcie jakie dochodzi jest w granicy 1,6V. Mechanicy którzy normalnie serwisują mi samochód przeglądnęli elektrykę "tyle o ile" i stwierdzili że to wina słabego akumulatora bo jak już się zaciągnie paliwem i odpali to wtedy pompka paliwa pracuje. Pytam się czy jest to możliwe aby akumulator był na tyle mocny żeby kręcić silnikem i zarazem na tyle słaby żeby nie ruszyć pompki bo wg. mnie to coś jest nie tak.

Napisz kiedy ta pompka pracuje bo zrozumiałem z tego że dopiero jak silnik odpali czy tak

Akumulator jest na pewno ok tym się nie przejmuj . Napisz mi kiedy zaczyna pracować pompka

 

Witam mam podobny problem jak kolega. Posiadam JD 6300 i nie wiem czy pompka paliwa jest uszkodzona, czy tez podaje jak jest odpalony traktor. Może ktoś miał podobny problem?? Czekam na odpowiedz i pozdrawiam

Pompka powinna pracować przed odpaleniem silnika zobacz czy jest na niej napięcie przed odpaleniem po włączeniu zapłonu jeśli jest to pompka do wymiany były one trochę awaryjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3828

co prawda deczko inny ciagnik bo seria 6010.

ostatnio wymieniałem filtr paliwa i przy okazji sprawdziliśmy pompke.

pompka działa po przekreceniu kluczyka w pozycje 1, czyli zaswiecaja sie kontrolki i słychac taki delikatny ni to szum ni gwizd - jak mi mówił serwisant to własnie praca pompki.

Po około 5 minutach filtr ze stanu całkowicie pustego zrobił się pełny i ciągnik po wymianie zagadał od pierwszego obrotu rozrusznika.


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek24m    12

Ne wiem czy dobrze mysle.Ale skąd wiesz że filtr ze stanu

pustego zrobił się pełny. Przecież on nie jest przezroczysty .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3828

obudowa jest i dokładnie widac czy jest w nim paliwko czy nie ma, od razu też można stwierdzić czy jest woda. Jak będzie chwilka sprzyjających warunków to cyknę fote


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

tak, pompka chodzi dopiero po tym jak ciągnik odpali. Po przekręceniu kluczyka w pozycje 1 pompka sie nie włącza a napięcie wynosi wtedy około 1-2V. Ale z tym sobie poradziłem montując dodatkowy "pstryczek-elektryczek" którym włączam pompkę przed odpaleniem. To jednak nie pomaga o odpaleniu ciągnika jak jest poniżej 0st. C... :/http://www.youtube.com/watch?v=DwflI8Kkd3c


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek24m    12

Mam podobną sytuację.Po ogladnięciu filmika na youtube to jest to samo tylko kierowca inny.Pompka nowa bo tamta skopsana .

Filtry wymienione paliwo ok tylko że u mnie przy -10.Zawiozłem dziś wtryski do sprawdzenia i odziwo 40% sprawności,

Pompiarz stwierdził że to jest główna przyczyna przy spadkach temp.Moja nadzieja dobrego rozruchu tez pozostala jedynie

w tych wtryskach.Oby bylo to i uzdrowiło go.Myśle że ciebie chyba to samo będzie czekać.A będzie gra warta świeczki.

Jak zamontuje nowe a bedą mrozy to spróbuję odpalić bez podgrzewania świecy.

Chcialem dodać że przy temp. 0 to palił jak igiełka. No zobaczymy .Ty też napisz co zrobileś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

no i jak kolego spisuja sie wtryski? Czy odpalales juz przy jakis mrozach?

Ja niestety nie mam pojęcia kiedy będę w domu i będę miał do niego czas zaglądnąć :/


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

heh... a ja pytalem sie brata jak teraz JD odpala i mowi ze pali za kazdym razem na "tyk". Fakt ze nie ma mrozu ale caly czas jest w okolicy zera...


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompka po zaplonie ma 12V .Jak odłączysz przeód paliwowy przed wiltrem musi podawac paliwo, często jest zabrudzona pompka mozna wyplukac w benzynie i Przedmuchac i tak na zmiane. a mjak nie odpala za drugim razem to na plak najlepiej cytrynowy zawsze pomaga i nie szkodzi tak jak starter suchy na eterze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3828

jestes kolejną osobą która mi wspomina o plaku.

gdzie nim pryskac? możesz rozszerzyć


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Witam! Nieznam się na JD wogóle, ale pracuje jako mechanik przy autach i z tego co wywnioskowałem mogę napisać, że możliwe iż schodzi paliwo z pompy-gdzieś może być jakiś niewielki przeciek.Zwykle wtedy problemy z odpalaniem mogą być przy minusowych temperaturach. Następnie niewiem czy on świece żarowe czy tylko płomieniową ale to też należy sprawdzić czy działają i dostają napięcie i chyba najważniejsze to wtryski oraz kąt wtrysku na pompie. Jak koledzy wyżej napisali-psiuknij mu plakiem przy odpalaniu gdzieś w kolektor ssący a zobaczysz jak zagada. Samotartu lepiej nie używaj bo jest bardziej drastyczny dla silnika.Daj znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

no i co ktoś sobie poradził ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

Ja wymieniłem pompkę na nową oraz zrobilem przegląd instalacji. Wreszcie pompka wlącza się na sekundę po przekręceniu kluczyka i na stale po zapaleniu (z tego co wyczytałem na hamerykanskim forum to jest to prawidłowe działanie). Świeca w kolektorze sprawdzona, dostaje napięcie i się grzeje ale cięgnik dalej na mrozach nie palił. Dodam, że przewod do filtra i powrotny wymieniłem w sezonie oraz zalożylem zawór zwrotny (o ile w poziomie też działa bo sprzedawca mowił, że ma dzialać)

 

Ostatnio wymieniłem wtryskiwacze i po wymianie nie odpalił bo padł akumulator. Na drugi dzień (przy + temperaturze i nadal padnietym aku) zagadał na dotyk. W tej chwili pali ale za oknem mamy prawie wiosne ;) Jak będą mrozu to się zobaczy...

 

Aha, samostart (resztka) i plak wypróbowane wcześniej i nic nie dawały...


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

a gdzie psikałeś ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Uuuuuuu.... skoro na plaku niechiał gadać to bardzo źle.Dieselki lubią go i bardzo dobrze na nim opalają.Jak będzie mróz to przed pierwszym odpaleniem sprawdź czy od razu idzie paliwo na wtryski tzn najpierw poluzuj przewody pozwoli to ewentualnie wykluczyć cofające się paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

Ale jak to jest? jesli paliwo by mi się wracało to problem z zapaleniem byłby zarówno poniżej jak i powyżej 0st.C prawda? Dzis przykładowo, ciagnik stał od ostatniej soboty i zapalił bez problemu. Ale podejrzewam, że przyjdzie mróz i problem powróci :/

Odkręcełem rure od filtra i psykałem w tą rurę. Ale być może błąd jest taki, że popsikałem i szybko biegłem kręcić. Nie mial mi kto psiknąc podczas kręcenia i pewnie dlatego nic to nie dało. Jutro postaram się nagrać filmik jak odpala teraz, przy dodatniej temp. i wymienionych wtryskach.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Właśnie schodzące paliwo to zazwyczaj problem przy niższych temperaturach ponieważ wszelkie uszczelnienia typu oringi się bardziej kurczą. Do odpalania plakiem muszą być dwie osoby. Poczekajmy do kolejnych mrozów o ile bedą a wolałbym aby ich niebyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

Odkręcełem rure od filtra i psykałem w tą rurę. Ale być może błąd jest taki, że popsikałem i szybko biegłem kręcić. Nie mial mi kto psiknąc podczas kręcenia i pewnie dlatego nic to nie dało. Jutro postaram się nagrać filmik jak odpala teraz, przy dodatniej temp. i wymienionych wtryskach.

masz na myśli gumowy króciec co idzie do turbiny tak ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Jeśli będzie na minusie i nie będzie chciał zapalić od razu to zawołaj kogoś.Poluzuj wtrsyki i zobacz co się dzieje tzn czy idzie paliwo czy nie. A później sprubój odpalić na plaku.Powinien zagadać od razu chyba że słaba kompresja to co innego. Na plaku odpala prawie wszystko to co ma dobrą kompresje i rozrząd poprawnie ustawiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gasnica
      problem polega na tym ze ciągnik następnego dnia, czasem sie zapowietrza tzn odpala na kilka sekund normalnie po czym gaśnie. Dodam że filtr paliwa został wymieniony. Miał ktoś taki problem?
    • Przez Massey1993
      mój massey ostatnio zapowietrza sie nie mam pojecia co to moze byc wymienilem pompe bo mialem zapasowke nowa popke reczna filtr paliwa oraz przewody smok od zbiornika zostal sprawdzony juz nie mamy pojecia co to moze byc wtryski rok temu robione co o tym sadzicie co moze byc mieliscie taki przypadek?
    • Przez shrek
      mam pytanko o sprzęgło a mianowicie chodzi mi o to że sprzęgło przestało działać w moim MF 3095, nie ma zadnego oporu i nie można wrzucić zadnych biegów - ale zapalić sie da przy wcisniętym sprzęgle. w czy może byc problem ?? mogła sie zepsuć pompka od sprzegła ( jeśli takowa jest - kiedys w zetorze 5211 miałem coś takiego ale to wtedy włąsnie poszła mi uszczelka na pompce od sprzęgła ) czy to raczej może być brak oleju ?? ( jesli jest jakis odzielny zbiorniczek na niego ) z góry dzieki za za wszelkie rady i pomysły
    • Przez dany1234
      Witam wszystkich mam taki problem ,a mianowicie w mojim mf 3060 coś sie stało ze sprzegłem bo gdy go wcisnełem wpadło w podłogie bez żadnego oporu i nie można ruszyć .Pare dni temu było wszystko ok co to może być czy to pompka czy może soś innego prosze o pomoc za pomoc zgóry dzieki.
    • Przez Kedzior12
      Witam. Poprzedni właściciel zgubił pompkę od centralnego smarowania łańcuchów w prasie Gallignani 3200l. Prosiłbym posiadaczy tego modelu jak i pochodnych o zrobienie zdjęcia owej pompki i jej lokalizacji, oraz o podanie sposobu jej napędzania. Wiem tylko tyle, że znajdowała się po prawej stronie przy sprężynach od zgniotu komory (jest tam wyprowadzony przewód z filtrem biegnący od pojemnika z olejem,a nad tym znajduje się rozdzielacz na wężyki). Instalacja jest oryginalna.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj