Polecane posty

qazi    61

w miejsce czujnika wkręcasz wężyk i podpinasz go do zegara, a zegar ma tylko jedne wpięcie na kabel do podświetlania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

lipa bo nie mam węzyka z takim gwintem :)

chciałem zobaczyc na tym zegarze od powietrza, on ma 3 styki i miejsce na zaróweczkę :D ale zawsze sie zastanawiam czego na tym zegarze od powietrza jest narysowany taka "miseczka z kroplą oleju"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

za "zestaw" zegara znaczy zegar wężyk 1m i odpowiedni końcówką w miejsce czujnika ostatnio daliśmy ok 100 więc to chyba nie aż taki majątek za święty spokój z tymi czujnikami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesaw    3

W porządku już z twoim czujnikiem?


samczeruno.pl :)))

"Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz wszystko, to masz rację... wydaje Ci się."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

tak, kupiłem oryginalny zetorowski i już się nie swieci :rolleyes: na rozgrzanym i na zimnym nie ma prawa się zaświecić :huh:

 

dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

od razu mówiłem że czujnik od c360 nawet nie zakładać:rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

czytałem ten temat i stwierdzam, że mam podobny problem, lecz z manometrami, w swoim c385 miałem oryginalny manometr który niby był dobry i na zimnym silniku wskazywał ciśnienie ok 4 przy obr 600, ale przedwczoraj zrobiłem eksperyment i założyłem manometr, który też jest ok, lecz pracował przy MF mojego wuja, no i na tym manometrze przy tych samych obrotach ciśnienie wynosi ponad 5 :D Pytanie, któremu wierzyć??? Skoro są identyczne, może ma ktoś sposób na strierdzenie poprawności samego manometru???? :)


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

mialbym do Was taką prośbę-kto ma do sprzedania oryginalny/prawidlowy cujnik cisnienia oleju do zetora 7011/7211? chętnie bym odkupił poniewaz w okolicy nie moge takiego dostac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

dzwoniłem, jakis nie miły pas z łaski swojej powiedział ze nie prowadzą sprzedazy przez telefon.

zapytalem na allegro jakas osobe ktora ma w swoich aukcjach duzo czesci do zetorow, ale wszystko jest uzywane ciekawo jaka odpowiedz dostane B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a gdzie dzwoniłeś?? do zetor polska czy do agrozeto(o ile nazwy nie przekręciłem) bo z agrozeto zamawialiśmy już sporo oryginalnych części do zetorów przez telefon i problemu nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildbream    0

jeśli chcesz od zetor polska to mailem można zamawiać, szybko łatwo i przyjemnie i niestety nie najtaniej ;P

no ale tak to już z tym zetorem jest...

 

mogę Ci podać do kogo pisać jeśli chcesz


- NOBODY expects the Spanish Inquisition! Amongst our weaponry are such diverse elements as: fear, surprise, ruthless efficiency, an almost fanatical devotion to the Pope, and nice red uniforms
- Oh damn!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

jeśli chcesz od zetor polska to mailem można zamawiać, szybko łatwo i przyjemnie i niestety nie najtaniej ;P

no ale tak to już z tym zetorem jest...

 

mogę Ci podać do kogo pisać jeśli chcesz

odpisali ;) koszt takiego czujnika to 16,50zł nr to katalogowy 16350911

ciekawo czy to prawdziwy oryginał czy tez lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

o tym czy nie lipa to przekonasz się jak go kupisz i zamontujesz, jednak i tak uważa że zegar jest najlepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildbream    0

nie no to będzie oryginał raczej

po za tym to jest tylko czujnik więc też bez przesady ;)

 

a zegar na pewno jest dobry jak go masz, a zakładać nie każdemu się chce ;)


- NOBODY expects the Spanish Inquisition! Amongst our weaponry are such diverse elements as: fear, surprise, ruthless efficiency, an almost fanatical devotion to the Pope, and nice red uniforms
- Oh damn!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Jakie powinno być nominalne ciśnienie oleju silnikowego na wolnych i na wysokich obrotach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Dane z instrukcji obsługi zetora 5211-7745 :

 

Ciśnienie oleju:

 

-robocze 200-500 kPa

-na obrotach jałowych 50 kPa (obroty jałowe 600-650 kPa)

 

Przy temperaturze cieczy chłodzącej 80-95 oC


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

A coś może się uszkodzić jak ciśnienie będzie ciut wyższe niż 5 barów? Bo wywaliłem bąka i na nie rozgrzanym oleju na wyższych obrotach jest jakieś 5,2-5,3 bara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Swoją droga ciągnik ma 25 lat, jakieś 15 lat temu licznik stanął na 5000 mth, teraz ma sporo ponad 10000 mth i dól silnika nie był ruszany od nowości i aż dziw, że takie ciśnienie trzyma.

Edytowano przez Arek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj