Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Lukas85

Wyciek ze zwolnicy TD90D

Polecane posty

Lukas85    13

Witam

Kilka dni temu zauważyłem że z jednej ze zwolnic a dokładniej z miejsca gdzie oś koła chodzi do zwolnicy zaczyna kapać mi olej. Wyciek nie jest duży ale po jakims czasie ochlapie z pewnoscia koło i felge. Przypuszczam że z jakiegos powodu uszkodzeniu uległ simering na tym wale. Ktoś miał może podobny przypadek? Pech chciał że miesiac temu skończyła się gwarancja na ciągnik i wymiana bedzie płatna. Zastanawiam sie tylko dlaczego tak szybko bo po przepracowaniu około 150mth simering zaczał puszczac olej, czyżby nieodpowiedni materiał?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Teraz pojawił się ten przeciek? może ciągnik stał przez dłuższy okres? niska temperaturta, możliwe że kilka kropel spadło, ja bym z tym narazie nic nie robił popracujesz, zobaczysz, moim zdaniem przeciek powinien za jakiś czas samoistnei zniknąć jeśli nie lub będzie większy wtedy się tym zajmij :) narazie nic nie rób

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Mozliwe ze usterka sama ustapi, ale powiem Ci ze mozliwe ze symering byl zle wlozony, albo wcisniety na rzywca.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukas85    13

przeciek zauwazylem kilka dni temu, wczesniej go nie było. Ciagnik stał w stodole ale jakis tydzien wczesniej ojciec wozil im zboze na skup, od tego czasu stał w stodole. Zobaczymy jezeli u da sie załatwic wymiane jeszcze na gwarancji to wymienia a jak nie to narazie zostanie tak jak jest. Trzeba bedzie ponegocjowac z serwisem bo w koncu tego raczej nie powinno byc a gwarancja nie dawno sie skonczyla


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Mysle ze pojda na reke moze na flaszke dla serwisu dasz i bedzie OKI;D


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    124

i co bylo z tym przeciekiem? robiles czy samo sie zrobilo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parcho1988    1

witam. Mój wujek miał podobny problem, że wyciekał olej po dłuższym postoju w garażu. Też myślał że to symeringi ale mechanik powiedział że musi odpowietrzyć tylni most. i wszystko wróci do normy a jak nie to trzeba wymieniać symeringi. Ten odpowietrznik znajduje się gdzieś pod siedzeniem taki grzybek lub coś podobnego. Jak go przeczyścisz to powinno być OK. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rafix255
      Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
×