Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
konik201

Jak wyciagnac czujnik paliwa?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
konik201    0

Jak wyciagnac czujnik paliwowy od pronara 82A chodzi mi o ten ktory jest wmontowany do baku?? bo probowalem bak wyciagnac ale sie nie da:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

Popieram mojego przedmówcę. U mnie jest za siedzeniem z prawej strony. Jak odkręcisz ten dekielek to masz dobry dostęp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

konik201    0

kupilem nowy czujnik paliwowy do pronara 82a jest to DUMP 19 i mi nie dziala caly czas pokazuje mi maks tylko troche sie rusza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

u mnie w mtz80 jest to samo, nowy zegar i pokazuje zawsze max. Bez względu na to czy czujnik podłączony czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

chlopaki moze macie zle zegary do tego czujnika u mnie tez tak bylo i zmienilismy zegar a czujnik byl dobry i teraz jest ok ;) sprobujcie zmienic zegar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chaner123    5

ja mam mtz 1025 a i walczyłem tak ale z czujnikiem do temp. okazało się że to wskażnik temp się upalił (gdzieś na tej zielonej płytce). samego wskaźnika na konsoli nie wymieniają a z całą konsolę krzyczą podan 1500 zł kupiłem zwykły wsaźnik okrągły(70zł.) okrągły otwór gdzieś na widoku, połączenie i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

U mnie z zegarem od paliwa jest to samo. Pomimo odpięcia od czujnika pokazuje cały czas pełny. Wymieniałem tez zegar bo poprzedni był w srodku stopiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Sprawa jest prosta- odłączasz przewód przy czujnika poziomu paliwa i wtedy wskaźnik ma pokazać 0 (pusty), przytykasz ten sam przewód do masy wskaźnik ma pokazać 1 (pełny) , Jeżeli pokazuje cały czas "pełny" to zwarcie przewodu do masy, albo coś pokombinowane z kablologią przy wskaźniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konik201    0

hemi mi tak wlasnie pokazuje ze jak odlacze to pusty a jak zalacze to pelny tylko jak ruszam tym pretem to mi pokazuje caly czas pelny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Wygląda że to czujnik nawala, miernik elektryczny prawde by powiedział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

jaki byscie mi polecili wskaznik poziomu paliwa ktory zamontowac chce w pronarze??

 

 

zrób tak jak ja, zamontowałem, (troszkę tylko przerabiąjąc) czujnik od poloneza wskazuje cacy tylko rezerwa zapala się jak mam jeszcze ze 30 litrów paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Próbowałem połaczyć zegar z czujnikiem na krótko, czyli z pominięciem oryginalnej wiązki. Dalej to samo pokazuje na maksa. Bo jak to jest? Jeden kabel ( czarny) to + drugi zielony to jest na obudowę zegara, czyli raczej masa. Trzeci też zielony to pewnie od czujnika. A czy po wciśnięciu włącznika masy zegar od razu powinien pokazywać poziom paliwa czy dopiero po odpaleniu silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drboczek    0

Próbowałem połaczyć zegar z czujnikiem na krótko, czyli z pominięciem oryginalnej wiązki. Dalej to samo pokazuje na maksa. Bo jak to jest? Jeden kabel ( czarny) to + drugi zielony to jest na obudowę zegara, czyli raczej masa. Trzeci też zielony to pewnie od czujnika. A czy po wciśnięciu włącznika masy zegar od razu powinien pokazywać poziom paliwa czy dopiero po odpaleniu silnika?

 

Nie wiem kolego jakim modelem dysponujesz, ale powinno być mniej więcej tak: od drugiego bezpiecznika prawego panelu bezpieczników idzie szary kabel do zasilania tablicy i od łączy niektóre zegary oraz zasila kontrolki. Na niebieski i czerwony nie zwracaj uwagi bo to jest tylko podświetlenie czujnika. Zegar ma podłączony + szarym przewodem na stałe i jest sterowany masą, czyli jeśli dobrze pamiętam fioletowy przewód leci do czujnika paliwa - nie widziałem go nigdy na oczy ale to raczej zwykły opornik drutowy jak w maluchu i w zależności od położenia pływaka podaje odpowiednią masę. żadnej filozofii w tym nie ma w zasadzie, jeśli odłączysz fioletowy to powinien wskazywać zero jeśli podłączysz zamiast niego masę powinien pokazywać max, wtedy masz pewność że zegar jest dobry. Może tak być choć nie mam pewności że fioletowy przewód jest gdzieś przetarty - wtedy cały czas będzie pokazywał max albo co jakiś czas wskazówka będzie podskakiwała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Elektryka wydaje się być ok, przyglądam się zegarowi jest on od władimirca i może to on chrzani sprawę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    51

U mnie wskaźnik przestał działać po niecałym roku on nowości ciągnika, cały czas pokazywal pusty bak. Przyczyna okazała się bardzo prosta. Z Jakiejś przyczyny, a nawet na pewno poprzez wibracje wysunęła się trochę wtyczka na czujniku. Wczoraj wymontowałem siedzenie i dekielek w celu wyjmowania czujnika. Byłem miło zaskoczony gdy po dociśnięciu wtyczki wskaźnik zaczął działać :) Dodaje zdjęcie w celach edukacyjnych. Może się komuś przydać.

post-20060-0-37853900-1295376918_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×