Zaloguj się, aby obserwować  
ROLNIK7

Mtz 82 czy może Belarus 820

Polecane posty

PIOTR281    2

ok nie klucmy sie a to ktury lepszy to chyba juz kwestia gustu i przekonania co nie ;) pozdrowienia dla wszystkich posiadaczy mtz,belarusow i pronarow ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DJBOMBA12    12

Podobo MTZ to maszyna nie do zdarca ;) a te nowe Belarusy to strasznie awaryjne ;)


W Celu Podania Numeru GG Pisać na PW...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

djbomba jakto awaryjne? ja mam juz 2 czy 3 rok i nic nie bylo w nim robione o jakie konkretniej awarje Ci chodzi?


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DJBOMBA12    12
djbomba jakto awaryjne? ja mam juz 2 czy 3 rok i nic nie bylo w nim robione o jakie konkretniej awarje Ci chodzi?

to niewiem ;):) bo taty znajomego kolega na Balerusa i mówił ze bardzo awaryjne ale w jakich czesciach to juz niewiem bo o tym nic nie mówił;)


W Celu Podania Numeru GG Pisać na PW...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwia    0

cóż ja mam mtz belarus 820 r2006 i jest bezawaryjny:) ( z wyjątkiem jednej uszczeli wiosną ale to grosze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
cóż ja mam mtz belarus 820 r2006 i jest bezawaryjny:) ( z wyjątkiem jednej uszczeli wiosną ale to grosze)

Ile mtg i jakie wyposarzenie? masz most belkowy i skrzynie synchro?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronio82SA    1

Ja bym wzioł na twoim miejscu Belarusa 820 Nowego. MTZ 82 starego nie opłaca sie już kupowac! :D


Nie ma przyjemniejszej myśli że żniwa 2009 już niedługo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    17
Ja bym wzioł na twoim miejscu Belarusa 820 Nowego. MTZ 82 starego nie opłaca sie już kupowac! :D

 

Obydwa te ciągniki były nowe, różniły sie tylko maską (pisałem już wcześniej), a jeśli chodzi o mnie to już dawno kupiłem ciągnik i jest nim Belarus 820.3

 

Ponawiam prośbę do moderatorów o zamkniecie tego tematu ponieważ, sprawa się wyjaśniła a ciągnik został zakupiony!


http://pl.youtube.com/watch?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

mtz i belarus to samo niczym sie nieróżnia a pronar odszedł od mtzjuz ma swoja koncepcjena ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukash938    4

Belarus a mtz to jedno i to samo a Pronar jest składany w polsce i się różni kilkoma rzeczami np. kabiną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

Kolego @lukash938 chyba nie wiesz co to jest Pronar :) tylko Pronary I i II generacji to to samo co belarus tylko w innym opakowaniu, a modele z serii P i Zefir to już całkiem inna bajka :)


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukash938    4

No to jest wiadome, chodzi mi o modele mtz pochodne.

 

Ostrzeżenie za cytowanie poprzedniego posta!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

Kolego dam ci radę, nie cytuj poprzedniego postu bo dostaniesz ostrzeżenie (procenty) :)


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    645

No to ja mam pytanie ;) Belarus 820 jest lepszy od Pronara 82A?? bo wujek polecał mi Belarusa bo drze mu "dupe" już rok i nic sie dzieje ;) a jak byłem ostatnio w Agro Plus Bogate i pytałem się o Pronara to gościu od razu mi go odradził. Pokazał nam Pronara 1025 co mu przedni most siadł (krzyżakowy) ;)


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

Części są takie same w Belarusie jak i Pronarze I i II generacji, tylko że Pronar jest składany w Polsce a Belarus w Rosji, więc w Pronarze mogła być jakaś wada materiału <_<


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil181293    0

weź lepiej mtz 82 wiem z własnego doświadczenia co prawda pali sporo ale czuć moc.. a słyszałem że belarusy nowego typu to mają wom awaryjny

 

Dlaczego odpowiadasz na stare tematy? +1 punkt ostrzeżeń za nabijanie postów !!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Powiem tak chyba lepiej kupic oryginał co nie nie wiem po co te głupkowate pytania Pronar nie dośc że zawsze był droższy to jeszcze wykonany 100razy gorzej. wiadomo że z minska nie przysyłali takich podzespołów jak na pierwszy montaż tylko coś co uczniowie składali albo jakiś odpad. Nigdy Polskiej podróby za większe pieniadze bym nie kupił wiec po co się zastanawiasz bierz Belarusa.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj