Zaloguj się, aby obserwować  
playpio

Wymiana uszczelki pod głowicą JD975 TURBO

Polecane posty

playpio    0

Witam!!!

 

Mam zamiar wymienić uszczelkę podgłowicą. Może ktoś ma jakiś schemacik silnika znaki itp.

Na co zwrócić uwagę i co przy okazji wymienić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Schemat tego tam jest wiecej, ale nie bede tu wszystkiego ładował, popatrz sobie w katalogu, troche czasu trzeba poswiecic, ale jest wszystko!

Przegrzany? czy wąż od wody strzelił?


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
playpio    0

Dopiero kupiłem. Zalałem płynem trochę pochodził i między 4a5 cylindrem lekko się sączy, Wcześniej był na wodzie

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
playpio    0

Dopiero kupiłem. Zalałem płynem troche pochodził i między 4a5 cylindrem lekko się sączy, Wcześniej był na wodzie

 

Przeglądałem katalog nie mam tam ani znaków ani luzu zaworowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

jakich znaków potrzebujesz ?? Jak nie masz w głowicy wałka to i żadnych znaków też jedynie to będziesz musiał wyregulować zawory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

no i odpowiednią stroną włożyć uszczelkę i odpowiednio (mocno) dokręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
playpio    0

No takim laikiem to niejestem. Wiem że wałek nie jest pod pokrywą zaworów i wiem jak wkłada się uszczelkę . A znaki potrzebuje do wyjęcia pompy wtryskowej skoro zaglądam do głowicy to szkoda by pompe pominąć i tak motor będzie do połowy rozebrany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

To było tak od razu pokrywy przedniej nie chce sie ściągać. Niewiem jak jd jaki to stary silnik jest ale powinno być takie połączenie poprzez jakieś wfrezy by nie mozna było pomylić/ustawić pompy inaczej. Ktoś kto to rozbierał musi sie pojawić albo katolog jakiś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
playpio    0

Jest taka zasada jeśli robi się coś pierwszy raz to najpierw zbiera się informacje ( robie tak na innych forach i jest bez problemu ) Silnika jeszcze nie rozbierałem.

 

Wolę zebrać wcześniej kilka informacji.

 

Widzę że w myśl zasady " UMIESZ LICZYC LICZ NA SIEBIE " będe musiał sam sobie poradzić.

Będe rozbierał zrobie fotostory i postaram się wrzucić na wasze forum coby inni nie musieli się tyle rozpisywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

Napisales "taka jest zasada..." brzmi to bardzo ogolnie...tak jakby wszyscy musieli stosowac sie do niej :P Piszesz ze na AF nie mozna uzyskac informacji, a na innych forach nie ma z tym problemu...moze po prostu nie czytal tego teatu nikt, kto to robil. Moze tym razem rowniez pomoga inne fora.

Pozdrawiam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

u mnie przyjechali z zakładu, sami rozkrecili, zawiezli splanowali, założyli nową i grało... Zaden serwis, zwyczajny zakład, robiacy szlify i tym podobe silnikow... Fakt my pompy nie ruszalismy...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KK975    0
Witam!!!

 

Mam zamiar wymienić uszczelkę podgłowicą. Może ktoś ma jakiś schemacik silnika znaki itp.

Na co zwrócić uwagę i co przy okazji wymienić .

Czesc,

Nic trudnego . radze kupic orginal od JD. -nie jest taka droga.Glowice dac do warsztatu profesjonalnego do wyrownania plaszczyzny(ok 400 PLN). Potem dokrecamy zgodnie z instrukcja kluczem dynamometrycznym, na koniec dokrecamy wszystkie sruby mocujace na kat okolo 60 stopni. Jesli chcesz demontowac pompe to :

1 . obracamy kolem zamachowym do ukazania sie punktu pomalowanego -zaznaczonego w oknie kontrolnym na obudowie tego kola patrzac od strony pompy wtryskowej. majac ten punkt wiemy ze wpust na walku pompy jest u gory.nastepnie od strony chlodnicy znajdziesz zaslepke .Zdejmujac ja masz dostep do nakretki mocujacej kolo zebate pompy, odkrecasz ja kluczem nasadowym (rozm, 32). zdejmujesz nakretke i podkladke sprezysta ostroznie aby nie wpadla do srodka (gdy nakretka poluzowana palec wkladasz do srodka przedluzajac walek a druga reka odkrecasz do konca i wyjmujesz , i po problemie .

Przy demontazu patrz na sruby i nakretki - amerykanski czesto gwint - skok calowy a kat metryczny- musza byc orginal lub te same,

Robilem silnik jesienia, poniewaz woda poszla do oleju poprzez uszczelnienia tulej cylindrowych, Pompa nowa do odstapienia mozesz znalesc na tym forum u gory (czesci). taka sama zamontowalem w swym JD975, w razie pytan pisz .

post-9612-1236633412_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KK975    0

Mysle ze odpowiedz na forum bedzie bardziej przydatna poniewaz te dane sa nie wiadomo czemu przez warsztaty service robione sekretem?

Jesli cos bedzie niezrozumiale prosze pytac, przetlumacze ,Pozdro dla FANOW "J.D "

 

Cylinder Head and Valves Specifications

Item Measurement Specification

Intake Valve Clearance Checking (Rocker Arm-to-Valve Tip) (Engine Cold) Clearance 0.31-0.38 mm

(0.012-0.015 in.)

Exhaust Valve Clearance Checking (Rocker Arm-to-Valve Tip) (Engine Cold) Clearance 0.41-0.48 mm

(0.016-0.019 in.)

Intake Valve Clearance Adjustment (Rocker Arm-to-Valve Tip) (Engine Cold) Clearance 0.36 mm (0.014 in.)

Exhaust Valve Clearance Adjustment (Rocker Arm-to-Valve Tip) (Engine Cold) Clearance 0.46 mm (0.018 in.)

Rocker Arm Adjusting Screw Jam Nut Torque 27 N?m (20 lb-ft)

Intake Valves Lift (At 0.00 mm (in.) Clearance) 11.56-12.37 mm

(0.455-0.487 in.)

Wear Limit 11.13 mm (0.438 in.)

Exhaust Valve Lift (At 0.00 mm (in.) Clearance) 11.28-12.12 mm

(0.444-0.477 in.)

Wear Limit 10.85 mm (0.427 in.)

Rocker Arm Assembly

Spring Tension at 46 mm (1.81 in.) Compressed Height Spring Tension 18-27 N (4-6 lb-force)

Spring Compressed Height Height 46 mm @ 18-27 N

(1.81 in. @ 4-6 lb force)

Shaft OD 19.99-20.02 mm

(0.787-0.788 in.)

Wear Limit 19.94 mm (0.785 in.)

Shaft Support ID Maximum ID 20.17 mm (0.794 in.)

Bore ID 20.07-20.12 mm

(0.790-0.792 in.)

Wear Limit 20.17 mm (0.794 in.)

Camshaft Follower OD 31.61-31.64 mm

(1.245-1.246 in.)

Intake Valves Recess in Cylinder Head 0.61-1.11 mm

(0.024-0.044 in.)

Worn Limit 1.63 mm (0.064 in.)

Exhaust Valve Recess in Cylinder Head 1.22-1.72 mm

(0.048-0.068 in.)

Worn Limit 2.26 mm (0.089 in.)

Valve Springs

Spring Free Length 0 N (0 lb-force) [ Free length may vary slightly between springs.] Height 54.0 mm (2.125 in.)

Spring Compressed 240-280 N (54-62 lb-force) Height 46.0 mm (1.81 in.)

Spring Compressed 590-680 N (133-153 lb-force) Height 34.5 mm (1.36 in.)

Intake Valve Head OD 46.47-46.73 mm

(1.830-1.840 in.)

Exhaust Valve Head OD 42.37-42.63 mm

(1.668-1.678 in.)

Intake Valve Stem OD 7.864-7.884 mm

(0.3096-0.3104 in.)

Exhaust Valve Stem OD 7.848-7.874 mm

(0.3090-0.3100 in.)

Valve Face Runout Maximum Valve Face Runout

(Intake and Exhaust) 0.038 mm (0.0015 in.)

Valves Face Angle 29.25° ? 0.25°

Cylinder Head Flatness Maximum Acceptable Out-of-Flat: For Entire Length or Width 0.08 mm (0.003 in.)

Maximum Acceptable Out-of-Flat: For Every 150 mm (5.90 in.) 0.03 mm (0.001 in.)

Cylinder Head Thickness and Finish New Cylinder Head Thickness 104.87-105.13 mm

(4.129-4.139 in.)

Minimum Acceptable Thickness 104.24 mm (4.104 in.)

Combustion Face Surface Finish (Surface Grind Only) (AA) 0.7-3.2 micrometers

(31-125 micro-in.)

Maximum Wave Depth 0.012 mm (0.0005 in.)

Maximum Material Removal for Resurfacing 0.76 mm (0.030 in.)

Valve Guide Bore (New) ID 7.912-7.938 mm

(0.312-0.313 in.)

Valve Guide-to-Valve Stem (New) Clearance 0.05-0.10 mm

(0.002-0.004 in.)

Wear Limit 0.15 mm (0.006 in.)

Valve Seat Grinding Angle 30°

Width 1.50-2.00 mm

(0.059-0.079 in.)

Maximum Runout 0.08 mm (0.003 in.)

Cylinder Liner Height Above Block Height 0.030-0.100 mm

(0.001-0.004 in.)

Cylinder Liner Height Difference At Nearest Point of Two Adjacent Liners, or Within a Single Liner Maximum Permissible Height Difference 0.05 mm (0.002 in.)

Cylinder Head Cap Screws

Step 1-Initial Torque Torque 100 N?m (75 lb-ft)

Step 2-Second Torque Torque 150 N?m (110 lb-ft)

Step 3-Verify Torque (After 5 Minutes) Torque 150 N?m (110 lb-ft)

Step 4-Torque Turn Torque Turn Tighten each screw an additional 60°? 10° (See TORQUE-TURN METHOD FOR PROPER TORQUE next in this group.)

Rocker Arm Support Cap Screws Torque 47 N?m (35 lb-ft)

Rocker Arm Cover Cap Screws Torque 11 N?m (8 lb-ft) (96 lb-in.)

 

 

Ponizej e- katalog prawie wszystkich JD

 

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.dee...PageServlet_Alt

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
playpio    0

Dzięki katalog ściągnięty wydrukowalem sobie. Zdjęć jest ok 500 stron

 

Z angielskim dam rade jakby coś to napisze

Pozdrawiam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj