Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tompil    3968

Od ponad roku mam pewien problem z kierunkami w C360 i trzeba by w końcu zrobić je porządnie. Mianowicie na wyłączonych światłach kierunki działają prawidłowo, jeżeli jednak mam włączone światła pojawiają się schody. Kierunkowskazy przeważnie wtedy nie działają, jeżeli jednak odłączę z układu przerywacz (a te 2 kable złącze ze sobą bezpośrednią) kierunki działają nawet na włączonych światłach. Wychodzi, że wina przerywacza, ale wymieniłem już ze 3 przez ten czas i na każdym to samo. Nie widzę w tym żadnej logiki <_< . Może macie jakieś sugestie, np. zamontowanie przerywacza od jakiegoś innego pojazdu.

Dziękuje za pomoc!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Ale czy dowolny przerywacz np od samochodu będzie dobrze działał, czy należy kupić na jakieś odpowiednie napięcie??

A może da rade taki jak mam w zetorze 8045 (pewnie taki sam był w 914), ale nie wiem ile taki może kosztować. Z rok temu kupowałem do 3P to kosztował około 25 zł (ale w nim jest chyba wbudowany cały przekaźnik prądu).Chodzi żeby przerywacz nie był mocno drogi i żeby się sprawdził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Kolego lepiej wymasuj lampy a problem powinien zniknąć. Przeważnie lampy na błotnikach mają kiepską masę i to powoduje przeciążenie przerywacza, założysz elektroniczny to i tak padnie po jakimś czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Od kiedy brak masy w lampie powoduje przeciążenie przerywacza? Brak masy może powodować najwyżej to, że po właczeniu świateł zaczynają się problemy, które opisał kolega @tompil. Elektroniczny przerywacz nie ulegnie uszkodzeniu. Ja proponuję zastosować przerywacz firmy JEZPOL produkowany do 126p. Jest gdzieś taki temat na forum, w którym opisano jak go podłaczyć. A z przerywaczami termobimetalowymi daj sobie spokój bo są one wrażliwe na drgania i nie wytrzymują zbyt długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Kazdy standardowy przerywacz elektroniczny bedzie pasowal. Nalezy jedynie dolozyc na styk 31 przerywaczy kabelek podlaczony do masy pojazdu. I tyle. Nowy pzerywacz kosztuje ok 20 zl. Uzywke na zlomowiskach czy gieldzie dostaniesz za ok 5 zl. Osobiscie juz w 4 ciagnikach na wiosce zalozylem takie przerywacze i definitywnie skonczyly sie problemy .

Porady:

Podstawowa sprawa to po podlaczeniu i sprawdzeniu poprawnosci dzialania kierunkow, to uszczelnienie przerywacza. Standardowo sa one tyko wetkniete w plastikowa puszke. Polecam spod przerywacza posmarowac obficie silikonem, lub klejem na goraco.

 

Nie zalecam rowniez przykrecania na stale do karoserii przerywacza. Lepej go zamocowac np opadka zaciskowa do przewodow. Niby elektroniczne sa duuuuzo wytrzymalse pod tym wzgledem, jednak w traktorze wibracje sa niemale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek10734
      Wyskakuje błąd 5034 traktor steyr i przekaźnik (won) się wyłącza . Po odpaleniu traktora przekaźnik chodzi 5 sekund a za chwile wyskakuje błąd i się wyłącza . Z błotników tez nie działa 
    • Przez
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim df 5110G, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kostki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub mrygają kontrolki awaryjek pomimo braku uruchomienia ich. Dodatkowo gdy dzieje sie to co pisałem wyżej ciągnik odcina zapłon i przerywa raz gaśnie raz chodzi. Jakby coś odcinało prąd. A czasem działa jak powinien. Bezpieczniki sprawdzone. Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie do czego zajrzeć?
    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj