zubi1990

REMONT SILNIKA T25A

Polecane posty

zubi1990    0

Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

Edytowano przez andrzej2110
caps lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

książka podaje że śruby głowicy 22-26 kG (na ramieniu 0.5m)

korbowody 20-24 kG

podpory główne wału 28-32 kG

 

jeśli dobrze liczę to 1kG =9,80665N czyli średnio 24x9,80665N=235,4N x 0,5m = 117,6Nm - dla głowicy , 107,87 Nm dla korbowodów, i 147,09Nm dla wału <_<

 

dobrze liczę???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Głowica 11-13 kGm 108-127 Nm

czopy główne 14-16 kGm 137-157Nm

korbowodowe 10-12 kGm 98-118Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Ciśnienie wtrysku 170 (+5)kGm

16,67(+)0,5)MPa

kąt wtrysku 24(+2) stopnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicio127    1

witam jestem nowicjuszem. mamy zamiar zrobić remont t-25 tzn. wizualny i silnika . i mam pognite i pogięte błotniku , chciał bym je wymnienić tylko właśnie tu jest problem bo chyba nie da sie kupić całych błotników . prosze o porade :rolleyes:

Edytowano przez wicio127

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

były na allegro z miesiąc temu ;) poszukaj w archiwum allegro B)

 

@ limusine@-jemu chyba chyba chodzi o całe błotniki nie o chlapaki ;)

Edytowano przez SZYMANOX



Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    41

No to ci podał ten temat jest zbędny jakby nie można sobie było poszukać na wyszukiwarce (google) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Jak nie występują całe, a w elementach, to kupuj w elementach. Może chciałbyś by je kupić złożyć i przywieźć. Rusz głową i innymi detalami. Każdy, kto kiedyś kupił władimirca, dostał narzędzia, skrzynię części, książkę obsługi i KATALOG części

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ludzie nie znaczie budowy T-25? Błotniki są w całości z pomostem czyli całą ramą kabiny dolnymi podpórkami do podłogi itp nie da się oddzielnie kupić tego. Chyba rozwiałem wszelakie wątpliwości


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Właśnie w A1 błotniki to jedna całość. Ja nigdy nie spotkałem w sprzedaży takich błotników. Możliwe że nie będzie można ich dostać


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek180    0

Witam. chciałem się spytać jak tanio odremontować t25 mam go z 81 roku i na chodzi. A więc tak mam zalany zewnętrzby cały silnik olejem co pradzicie do tego aby to wyczyścić ? , elektryka działa ale kable są oryginalne, biegi wyskakują (wsteczny , 5,6itd).I jak go odmalować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Chyba remont nie znaczy u Ciebie wyczyszczenie oleju i pomalowanie ? :rolleyes: Co do elektryki załóż sobie z c-360 prosta i mniej kabli niż w tej ruskiej zamotanej. Zestaw naprawczy silnika kosztuje chyba około 170 zł x2 + głowice nowe około 190x2


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    41

Zestaw naprawczy,skrzynie aby nie wyskakiwały biegi,jakiś płyn i inne duperele tak około 400-500zł cię wyjdzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Budzu321    0

Postanowilem odswiezyc temat. Witam po remoncie generalnym silnika ON cieknie mi po głowicy po tej stronie od tłumnika, cieknie po tej głowicy co j est blizej kabiny, co moze byc tego przyczyną????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam. Bardzo dziwna sprawa. może cieknie ci olej. Od strony wydechu kolego jest rurka która doprowadza olej do smarowania zaworów.Albo on cieknie z wtryskiwacza a ze silnik jest chłodzony powietrzem przedostaje się na drugą stronę.zlokalizuj dokładnie kolego ten przeciek

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez hubertoski
      Witam wszystkich użytkowników forum. W naszym 8045 nastąpiła awaria silnika tj. duży korek na wale odkręcił się , efekt obrócona panewka , pęknięty wał korbowy , przyczyna ? o tym zaraz , części wszystkie zamówione , silnik w połowie złożony, czyli tuleje osadzone , wał skręcony na 3 podporach, zauważyłem że gwint na jednej ze stóp ( obok miejsca uszkodzonej panewki) jest zerwany, i to mogło być przyczyna odkręcenia się korka, drgania itd. tak czy inaczej , jak uważacie w jaki sposób naprawić ten gwint, hemi coil i pozostawić oryginalną śrube , czy też przewiercenie na większy otwór i przegwintowanie i dotoczenie / dobranie śruby a więc rozwiercenie jednego otwóru na stopie. Pozdrawiam.
    • Przez wajdek85
      Witam, zamierzam w niedługim czasie kupić talerzówkę 2,4m,
      problem w tym że większość firm w opcji ma wał strunowy, a mnie interesuje rurowy.
      jak już znalazłem firmę która jest w stanie zrobić rurowy to chcą za niego 2500 zł.
      długo myślałem jak taki wał taniej zrobić i wymyśliłem:
      do kwadratowego wału przyspawam w odstępach 50cm talerze uzębione a do nich rurki.
      Stąd moje trzy pytania, czy według was taki wał wytrzyma?
      I najważniejsze pytanie jak przyspawać rurki, czy iść na łatwiznę i spawać w linii prostej czy męczyć się z ich gięciem i zrobić tak jak większość firm czyli spiralnie?
      no i czy według was średnica około 35mm rurki wystarczy?
    • Przez Wieslaw55
      Witam. Pytanie jak w temacie czy luz na przedniej osi może spowodować zerwanie wału napędowego oczywiście jeżeli tego nie naprawiamy. Słyszałem, że takie żeczy się zdarzają dlatego jak ktoś coś wie to proszę o odpowiedź.
    • Przez lejek
      Nie wiem czy wybrałem dobre miejsce na ten temat,jeśli nie to proszę skorygować.
      Niedawno kupiłem od niemiaszka JD 3152D

      zapomnieli o oleju więc padła uszczelka pod głowicą

      i poszły panewki

      garki i pierścienie są ok

      jeśli chodzi o uszczelke to raczej nie ma problemu ale wał to nie bułka z masłem.trzeba wyciągnąć do szlifu,
      może ktoś już to robił sam i doradzi od czego zacząć i na co uważać.
      Będe wdzięczny-Dzięki.
    • Przez zbyszekbrzuze
      Witam, tak jak w temacie jak jest zrobione uszczelnienie walu korbowego od strony sprzegla w Jumzie. Mianowicie rozpolowilem Bialoruske z powodu awarii sprzegla, Zatarte lozysko, cale spilowane i stopione oraz pogiete lapki, oraz spalona tarcza. Chcialbym przy okazji wymienic uszczelniacz walu korbowego, lecz nie mam zadnego katalogu i nie moge znalezc opisu co za uszczelniacz tam siedzi. Koncowk walu jest wieksza od uszczelniacza tak jak w Bizonie, ale nie zauwazylem tam zadnej pokrywy.
      Prosze o garsc informacji.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj