Skocz do zawartości
szpeniek26

Skutki złego kąta wtrysku

Polecane posty

szpeniek26    4

Co się będzie działo z silnikiem jeśli będzie ustawiony zły kąt wtrysku, ile ciągnik może stracić mocy gdy mamy zle ustawiony kąt wtrysku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

czerwony korektor wylotowy, a nawet ogien z tłumika, u mnie tak jest i wydaje mi sie ze to wina konta wtrysku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin974    25

Nie od nowości, nie testowałem, poprostu od nowości mi ciezko Pali (teraz kozacze bo podgrzewacz płynu jest) ale bez niego nie za ciekawie jest. Z czasem zaczął mi robic sie czerwony korektor, z początku delikatnie, teraz bardziej. Fakt ze na opale (od nowości) no ale jezor ognia okolo 10cm nad tłumikiem to przesada, tez trzeba kont zmienic, ale ja na tym sie nie znam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek4x4    0

Ustawienie kąta wtrysku ma wpływ zarównona na odpalanie jak i na spalanie paliwa no i jaką ma moc ciągnik u mnie kąt wtrysku ustawiany był kilka razy powód niebardzo na tym się kto zna. Ustawiłem go razem ze znajomym, ale zajeło to nam sporo czasu.

Musisz być pewien, że masz dobrze działające wtryski i oczywiście odpowiednio ustawioną pompę wtryskową, dopiero wtedy możesz zmieniać kąt wtrysku.

Przyczyna może być także w paliwie, paliwo kilka lat temu miało inny skład niż teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

marcin974 to raczej nie kąt wtrysku tylko zawory, bo jak coraz czerwieńszy korektor Ci się robi a przecierz kąt się sam nie przestawi. A szczelność zaworów ssących łatwo sprawdzić bierzesz zdejmujesz wąż z korektora ssącego i pasek papieru ok 3cm szerokości i ma go tylko wciągać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

masz na myśli by zdjąc tego "grzybka" nad filtrem czy sprawdzić przed samym korektorem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

Narazie nie sprawdzałem przed filtrem czy to działa, ale za czyli przed kolektorem działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

Wydaje mi sie ze to jednak zly kąt wtrysku, ja tak mialem przy c-360 i kolektor a nawet caly tłumik robil sie czerwony i jezor u góry, A po regulacji i odpowiednim ustawieniu kąta wszystko jest ok. A wtryski to zawież do zakladu jakiegos i Ci ustawią u mnie za ustawienie i wymiane koncówek biorą 5 zł od sztuki. nie weim jak przy mtz bo przy C-360 to sa znaki na koncówkach i wtryskiwaczach i jak sie wyjmie wtryskiwacz to od razu widać czy jest dobry kąt wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w 82 ale w 50 kąt wtrysku jest łatwo ustawić.na kole zamachowym od strony silnika jest dwa otwory-jeden to górne położenie tłoka a dr€gi to moment początku wtrysku paliwa. Na obudowie sprzęgła od strony silnika jest wkręcona taka śrubka trzpień wykręcamy ją następnie obracamy,i wkładamy w ten sam otwór.teraz najlepiej wykręcić pierwszy wtrysk i obracać powoli wałem(zgodnie z kierunkiem obrotów silnika) dotat aż wtrysk poleje paliwem.teraz odkręcamy przewód tego wtrysku przy pompie cofamy wałemo 1\2 obrotu i powoli krecoc spowrotem druga osoba musi starać się popaść tą śrubą z obudowy sprzegła w otwory na kole zamachowym "nie jest to takie proste"następnie gdy już bolec śruby wpadnie w pierwszy otwór "zawsze sprawdzać czy po nim będzie za chwile drugi"- to w tym momencie na pompie w wyjściu przewodu który wykecilyśmy powinno paliwo lekko drgnąć ku górze.o ile tak sie nie dzieje to odkecamy z przodu pompy te bebechy i odkręcamy te dwie śrubki co trzymają takie kółeczko z otworami na około-"wcześniej zaznaczyć w których otworach były te dwie śrubki"-a nastepnie przesuwamy to kółkoo 1 otwór dokęcamy i próbujemy czy sie zegrało aż do skutku.Najlepiej jest po każdym przestawieniu zapalić ciągnik i słuchowo i wzrokowo ocenić w którym momencie silnik najlepiej odpala i niema metalicznych stuków świadczących o zbyt wczesnym zapłonie.[ to 1-3godz. roboty w dwie osoby ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemkow    0

a co oznacza jesli na kole zamachowym mam tylko jedna taka dziurke? To tłok w górnym połozeniu czy poczatek wtrysku? ciagnik to mtz 50, silnik d50. a rocznik ciagnika poczatek lat 70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dwojakowski    1

a co oznacza jesli na kole zamachowym mam tylko jedna taka dziurke? To tłok w górnym połozeniu czy poczatek wtrysku? ciagnik to mtz 50, silnik d50. a rocznik ciagnika poczatek lat 70

aczy niema znakuw  GMP-czyli górny martwy punkt  lub GPT-czyli górny punkt tłoczenia tu następuie początek wtrysku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemkow    0

nie ma zadnych innych znaków. 

oczywiscie mowa o zamontowanym silniku i podgladzie przez rozrusznik. ale to co kojarze to na 99,99999999999999% nie ma na moim kole zadnych oznaczen literowych. a do niedawna myslałem ze to do wywazenia koła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemkow    0

nie ma podgladu, ale z innego tematu doczytałem ze jak jest jeden punkt to oznacze 26 stopni przed GMP. czyli poczatek wtrysku. 

dzikie za zainteresowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKAS616    0

Czy ktoś mógłby zmieścić zdjęcie z dokładną lokalizacją otworu w obudowie koła zamachowego do ustawiania kątu wtrysku w C 385?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×