Skocz do zawartości
Tomek7G

SW 400 turbo - 6CT107/R4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tomek7G    1

mam pytanie do znawców - czym różni się SW 400 z turbem od silnika 6CT107/R4 znanego nam z Rekorda??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacu    3

Chyba niczym tylko po modernizacji w Polsce nadali mu inną numerację,albo ma jakieś drobne zmiany zwiększona pojemność czy coś w tym stylu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1634    1

Silnik stosowany w Rekordzie(SW400turbo) różni się do silnika kombajnu Z0-56 Super (SW400) tym, że: ma turbine, inne tłoki, aparature wtryskową i kilka koników więcej ok. 30KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krolikNH    56

Bizon Super ma silnik SW 400/R3 o mocy 100KM, a jednostką napędową Rekorda jest 6CT107/R2 o mocy 120KM. Też kiedyś myślałem, że silnik Rekorda różni się tylko tym, że ma założoną turbinę, a wychodzi na to, że jednak to nie to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

dziękuję za odpowiedź, ale mnie chodziło o różnice pomiędzy 6CT107 i SW 400 Z TURBEM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Też mnie ciekawią róznice między tymi silnikami bo przymierzam sie do zamiany sw400 na turbodoładowany, więc przyłączam sie do prośby o wskazanie róznic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    0
dziękuję za odpowiedź, ale mnie chodziło o różnice pomiędzy 6CT107 i SW 400 Z TURBEM

 

Powtórzę jeszcze raz NIE MA czegoś takiego jak SW 400 z turbem. To tylko nazwa potoczna, wersja z turbodoładowaniem to typ 6CT107, który miał różne warianty mocy (np 120KM - Rekord, 137KM - sieczkarnia polowa typ Z320 - wariant R1, 150KM - np. Star/Autosan).

Tak więc nie pytajcie o różnicę pomiędzy SW, a SW z turbo, bo NIE BYŁO SW400 z turbo. Typ SW400 to jest silnik wolnossący, a jego odmiana z turbo to jest typ 6CT107.

Wszyscy łapią..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

normalnie ręce opadają jak się słyszy sw 400 turbo :P a jednak 6CT107 bazuje na sw 400 w którego został tylko blok z rozbudowanym chłodzeniem a teszta można by żec jest po tuningu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

jesli by kogos interesowalo co nalezy dokladnie wymienic ponizej zamieszczam opis, ktory pochodzi z instrukcji obslugi silnikow leyland

 

 

img7022w.th.jpg img7021.th.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

co do powyższego "nie ma SW 400 z turbem" - wiem, ze fabryka nie montowała czegoś takiego, ale chodziło mi o różnice(pomiędzy SW 400, a 6CT107) po założeniu turbo do SW...

wiedziałem, że oba silniki są gabarytowo podobne, jednakże nie nie wiedziałem, co siedzi w środku...teraz już wiem, i dziękuje za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Ktoś wie jakie dokładnie oznaczenia ma turbosprężarka od 6CT107/R2 i kto jest producentem?

I jakie są różnice w silnikach 120, 137 i 150km ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekmgg    0

SW400/R3/4 - o mocy znamionowej 100KM i prędkości obrotowej 2200 obr/min

6 CT 107/R4 - o mocy znamionowej 125KM przy 2200 obr/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kopokop
      Witam czy polecili byście mi kombajn bizon zagon na ok 20ha
    • Przez macko25
      oto moja przeróbka obrotów prędkości młocarni.prędkość młocarni mam przy następujących obrotach silnika 2200/młocarnia 910
      2350/młocarnia 950
      2500/młocarnia 1100
      przerobiłem dlatego że zawsze przy odrzutniku zawsze mi się łożysko grzało i się psuło ale tylko zawsze z prawej strony i nigdy młocarnia przy zwykłych talerzach i gruby pas nigdy nie trzymała równej prędkości obrotu i zawsze poślizg był albo pas się zerwał albo zawsze się regulowało prędkość to wszystko się ciągło na prawą stronę i po łożysku więc wpadłem na pomysł tzn gościu był na targach rolniczych i takie coś proponował za koła,napinacz i pas 1500zł i tak sobie przerobiłem i od dwóch lat tak jadę i żadnej awarii jeszcze przy tym nie miałem.zrobiłem takie koła,napinacz, i dwa pasy C 1850.
      A jak rzepak to koła zamieniam tzn.od odrzutnika na wał od młocarnia a od młocarni do odrzutnika bez zdejmowania podajnika koło jest przykręcane na 6 śrub i tam tylko trzeba łańcuch i dwa pasy i to wszystko.
       
      aha na rzepak obroty młocarni mam 600








    • Przez Kamil97
      Siema.Czy słyszeliście o bizonie Z0-20 ? Jest to Bizon zaczepiany do ciągnika i czy macie filmik z jego pracy ?
    • Przez Bartek72511
      Witam. Ceny usług idą w góre i planujemy na nasze 12 ha kupic jakiegos bizonka na przyszły rok. Najche tniej bysmy kupili jakiegos za 20 tysiecy i wsadzic w niego z 10 żeby wiedzieć czym się jeździ. Uważacie że to dobry pomysł? Jakiego Bizona najbardziej polecacie w takiej cenie?
    • Przez MECHANIZATOR
      czy w waszej okolicy można jeszcze zobaczyć tego typu sprzęt - miałem kilka razy wżyciu okazję widzieć takie cudo w akcji - pełen Rispect dla kombajnistów z lat 60-tych i 70-tych - nie dziwie się że Bizon robił taką furrorę w latach 70-tych
       
      a temat mnie naszedł po tym jak znalazłem na allegro takie ogłoszenie
       
      http://www.allegro.pl/item212549511_super_...la_okazja_.html
       
      zakładam temat w zakładce "Bizon" chociaż kombajn ten nie zalicza się do tej "rodziny" ale był produkowany w tej samej fabryce więc chyba nie ma tu niejasnosci
×