Tomek7G

SW 400 turbo - 6CT107/R4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tomek7G    1

mam pytanie do znawców - czym różni się SW 400 z turbem od silnika 6CT107/R4 znanego nam z Rekorda??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacu    4

Chyba niczym tylko po modernizacji w Polsce nadali mu inną numerację,albo ma jakieś drobne zmiany zwiększona pojemność czy coś w tym stylu.


Zapraszam do oglądania moich fotek.
Jesteś ze świętokrzyskiego??Napisz na PW!!
Sprzedam rozdzielacz do Ursusa C-330(ten na błotnik).
Info na gg o PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1634    1

Silnik stosowany w Rekordzie(SW400turbo) różni się do silnika kombajnu Z0-56 Super (SW400) tym, że: ma turbine, inne tłoki, aparature wtryskową i kilka koników więcej ok. 30KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Bizon Super ma silnik SW 400/R3 o mocy 100KM, a jednostką napędową Rekorda jest 6CT107/R2 o mocy 120KM. Też kiedyś myślałem, że silnik Rekorda różni się tylko tym, że ma założoną turbinę, a wychodzi na to, że jednak to nie to samo


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

dziękuję za odpowiedź, ale mnie chodziło o różnice pomiędzy 6CT107 i SW 400 Z TURBEM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Też mnie ciekawią róznice między tymi silnikami bo przymierzam sie do zamiany sw400 na turbodoładowany, więc przyłączam sie do prośby o wskazanie róznic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1
dziękuję za odpowiedź, ale mnie chodziło o różnice pomiędzy 6CT107 i SW 400 Z TURBEM

 

Powtórzę jeszcze raz NIE MA czegoś takiego jak SW 400 z turbem. To tylko nazwa potoczna, wersja z turbodoładowaniem to typ 6CT107, który miał różne warianty mocy (np 120KM - Rekord, 137KM - sieczkarnia polowa typ Z320 - wariant R1, 150KM - np. Star/Autosan).

Tak więc nie pytajcie o różnicę pomiędzy SW, a SW z turbo, bo NIE BYŁO SW400 z turbo. Typ SW400 to jest silnik wolnossący, a jego odmiana z turbo to jest typ 6CT107.

Wszyscy łapią..?


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

normalnie ręce opadają jak się słyszy sw 400 turbo :P a jednak 6CT107 bazuje na sw 400 w którego został tylko blok z rozbudowanym chłodzeniem a teszta można by żec jest po tuningu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

jesli by kogos interesowalo co nalezy dokladnie wymienic ponizej zamieszczam opis, ktory pochodzi z instrukcji obslugi silnikow leyland

 

 

img7022w.th.jpg img7021.th.jpg


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

co do powyższego "nie ma SW 400 z turbem" - wiem, ze fabryka nie montowała czegoś takiego, ale chodziło mi o różnice(pomiędzy SW 400, a 6CT107) po założeniu turbo do SW...

wiedziałem, że oba silniki są gabarytowo podobne, jednakże nie nie wiedziałem, co siedzi w środku...teraz już wiem, i dziękuje za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ktoś wie jakie dokładnie oznaczenia ma turbosprężarka od 6CT107/R2 i kto jest producentem?

I jakie są różnice w silnikach 120, 137 i 150km ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekmgg    0

SW400/R3/4 - o mocy znamionowej 100KM i prędkości obrotowej 2200 obr/min

6 CT 107/R4 - o mocy znamionowej 125KM przy 2200 obr/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Ja osobiście spotkałem 150Km wyjęta ze stara, i względem wersji 125 ma zawory wydechowe i ssące srednicowo jak sw400 lecz pewnie inne gatunkowo.

Względem sw400 blok podobny lecz kanały olejowe mają wyjście do smarowania turbiny, dodatkowe obiegi cieczy przez otwory technologiczne w bloku: inne zaślepki z kierownicami płynu i osobnym zasilaniem od pompy. Korbowody z kanałem do ciśnieniowego smarowania sworzni.

Temat  stary ale informacyjnie może komuś się przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bizonek
      bizon
    • Przez Audi213
      Czy ktoś może przerabiał wózek od Bizona, tak żeby heder ze stołem stabilnie na nim stał i dało się nim jechać?
    • Przez kingway
      Witam , czy ma ktoś instrukcję naprawy silnika SW 400 i 6CT107 taką od A do Z gdzie jest wszystko pokazane jak i co zrobić aby było dobrze ? Czy wql coś takiego istnieje ? Jeśli tak to gdzie to mogę dostać ?  
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie , gdzie mogę znaleść cześci do bizona rekorda niebieskiego , chodzi mi o półoś nowego typu . Mile widziane jakieś namiary , wiem , że zwolnice do Bizona rekorda pasują także od BSa niebieskiego , także może być i BS . Może ktoś wie gdzie taki stoi po spaleniu czy ogólnie ktoś takie coś rozkręca na części  
    • Przez Ukson
      Czy cała woda wyleci z chlodnicy i bloku przez kranik w chlodnicy w bizonie?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj