Skocz do zawartości
ursus1212

Co jest lepsze 7011 czy 7211

Polecane posty

ursus1212    0

co jest lepsze zetor 7011 czy 7211 i czym sie rozni chce kupic ale ceny 7011 a 7211 ajest duza roznica cenowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olekc330    2

Ale dlaczego założyłeś temat w dziale Ursus!!!!

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej + piszemy w górnym oknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

igorass    31

Ja nie wiem .... moderatorzy śpią czy jak? <_< Chętnie można podyskutować, ale niech temat będzie w dobrym dziale :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

Przenoszę <_< @igorass nikt nie śpi, po prostu nie mogę byc cały czas na AF.

 

Myslałem ze jest juz taki temat a nie znalazłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

wiesz róznica jest napewno cenowa lecz nie aż tak wielka za 28,30 tys. mozna juz nabyć 7211, zetor 7211 jest młodszy produkowano chyba od 1986 rok po lata 90-siąte, także w kabince może być przytulniej lepszy komfort natomiast 7011 nie wiem czy posiada wspomaganie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    102

roznica w cenie nie bierze sie z niczego.podstawa to rocznik.przebieg,zmeczenie materialow.dostepnosc czesci zamiennych.literatury.dane techniczne to na konedata. tam sa tez roczniki produkcji

lepiej dolozyc pare zlotych i kupic mlodszy.przewaznie roznica jest spora do 10 tys.tych 70 to u nas nie widze,chyba byla mala produkcji lub importowali je tylko do pgr[u nas ich nie bylo]

co lepsze? obejrzyj pare i sam zdecyduj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

drzewis bzdury wypisujesz aż oczy bolą <_< 7211 produkowano od 1985 roku, kabiny mają absolutnie takie samo wycisznie i oczywiscie taki sam komfort, wiem bo jeździłem i jednym i drugim.

Tak nie każdy 7011 ma wspomaganie, ale akurat mój ma więc jest wszystko elegancko, maska jest inna ale to szczegół, ogolnie jest więcej zmechanizowany-sprzęgło itp. Słabszy podnosnik tego nie da się ukryć, inna pompa.

 

Co do dostępnosci czesci zamiennych-wszystkie takie same jak do 7211.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

Silniki są te same czyli równa moc

tommy66692 o co Ci chodzi z tym sprzęgłem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

Silniki tak ale pompy inne-nie wiem ale w 7211 sprzęgło jest całkiem mechaniczne? Mogę się mylić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8
drzewis bzdury wypisujesz aż oczy bolą <_< 7211 produkowano od 1985 roku, kabiny mają absolutnie takie samo wycisznie i oczywiscie taki sam komfort, wiem bo jeździłem i jednym i drugim.

poprawiam troche młodsze więc cie przestaną boleć oczy, ja miałem przyjemnośc dwoma jeździć70 kabina sie rużniła, troche głośniejsza moze dla tego ze nie były to modele dosyć wyeksploatowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

Aj tam pompy pewnie tylko szczegółami, a sprzęgło mechaniczne to II stapień a I jest hydrauliczny (przeważnie idzie się do przodu nie do tyłu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

Własnie o to mi chodziło bo róznią się sprzęgłem-w 7011 mechaniczne. Pompy nie różnią się szczegółami, nie wiem dokładnie czym ale wiem że róznica jest spora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    31
Przenoszę <_< @igorass nikt nie śpi, po prostu nie mogę byc cały czas na AF.

 

Myslałem ze jest juz taki temat a nie znalazłem.

Wiadomo że nie musisz być cały czas na AF, ale oprócz Ciebie są też inni moderatorzy, a ten temat wisiał od wczoraj rana, szukałem Ciebie na forum, a że nie znalazłem to próbowałem napisać PW do innego moda ale miał zapchaną skrzynkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

zaczynając od przodu ; inna maska (pokrywa silnika) , boki , pompa wtryskowa bez przyśpieszacza , sprzęgło sterowane hydraulicznie( jak cieknie to raczej modernizacja na minus) i hamulec sprzęgła ( który działa skutecznie) , , w skrzyni niby to samo ,ale patrząc w numery katalogowe dużo zmian , po0dnośnik z rozdzielaczem zupełnie innym + siłownik wspomagający ( w 7011 nie było możliwości podłączenia) , filtr oleju hydrauliki (dodatkowy z wkładem papierowym) ,trzecie szybkozłącze zlewne , kabina z tyłu na pionowych poduszkach z przodu ulepszone (wyraźna różnica w eliminacji jej drgań ) i na całej szerokości tylne okno , okna w drzwiach uchylne, większość z szyberdachem ( w 7011 nie było) i mnóstwo zmian , modernizacji jednakowo wyglądających części (pompa wodna ,pompa silnika zbiornik oleju serwa, pompa wspomagania ) , mocniejsza pomp podnośnik( 32/min wcześniej tylko 20) ,w krajowych to cięgna z wysuwanymi końcówkami , automatyczny zaczep transportowy ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10
w 7011 nie było możliwości podłączenia

Tu się mylisz, podłączenie silownika w 7011 to nie jest problem, trzeba aby trochę przerobić "wieszaki" <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

W 7211 masz sprzęgło ręczne do WOM i jest ono nie zależne od nożnego nie wiem jak to jest w 7011 po za tym tam w 7211 przynajmniej moim sprzęgło jest połączone z pneumatyka ale szczerze nie rozgryzłem jeszcze o co w tym chodzi jak włączę kompresor to przy naduszeniu sprzęgła nożnego sprzęgło ręczne chodzi tak że małym palcem idzie je zaciągnąć . nie wiem o co w tym biega może ktoś z was wie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

W 7011 jest tak samo, sprzęgło jest niezależne ręczne od WOM-tak samo jak w 7211, ale sprzęgło "nożne" jest całkowicie mechaniczne, całkiem nie dawno dopiero udało mi się go dobrze ustawić okazało się ze cięgło bylo za długie i trzeba było go trochę skrócic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×