Zaloguj się, aby obserwować  
klejnus

Turbosprężarka

Polecane posty

klejnus    0

Witam. Mam do was pytanie. Otóż znajomy mówi że nie można zarejestrować fendta 308lsa gdyż nie ma turbosprężarki do hamulców od przyczepy. Fendt jest z 86 bądź 87roku. I teraz mam pytanie ile taka turbosprężarka może kosztować i jeśli ktoś może czy mógłby mi zrobić zdjęcie jak ona wygląda i gdzie jest umiejscowiona. Nie jestem mechanikiem i nie miałem styczności z ciągnikami itd wiec temu jestem zielony:P I jeszcze mam takie pytania. Czytałem na temat zmiany półbiegów zająca/żółwia rewers itd i które trzeba zmieniać na postoju?? Rozumiem ze wszystkie trzeba ze sprzęgłem. I jeszcze jedno pytanie w tym fendzie są odwrócone koła tylko tak że ciągnik jest szerszy i mam takie pytanie czy dużo to obciąża ciągnik zwojnice łożyska itd?? I w jakim celu ktoś je przekładał? Pozdrawiam


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomkowie    0

Klejnus nie słuchaj ludzi ja mam 311lsa i 309lsa ta 309lsa nie ma sprazarki do hamulcow i bez problemu zarejestrowali.Masz papiery na traktor to rejestruja bez zadnej gatki..ten 311lsa ma juz u mnie ale na to nawet nie zwracają uwagia ..a jezeli ma odworcone to pewnie do orki lepszy,szerszy ma wiekszy uciąg..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Zarejestrować zarejesteujesz bez problemu, gorzej jak ciągnąc przyczepy będziesz miał kontrole drogową i zobaczą niepodpięte hamulce.

 

Pewnie ktoś chciał go poszerzyć i odwrócił koła ale nie przełożył opon. Pogarsza to uciąg. Niektórzy odwracają przednie opony gdy ciągnik dużo jeździ po asfalcie, zmniejsza to zużycie bieżnika.

 

Turbosprężarka? To w Fendcie napędzana jest spalinami? ;) Chyba chodzi Ci o zwykłą sprężarke napędzaną paskiem, inaczej kompresor :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Tak jak mówiłem ja się nie znam:P na allegro znalazłem aukcje z turbosprężarką do fendta 308lsa wiec chyba tak tam jest. A co tymi półbiegami żółw/zając itd??


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Widac ze sie nie znasz bo turbosprezarka nie ma nic wspolnego z hamulcami do przyczepy.Chodzi ci pewnie o sprezarke (kompresor) taki jak w 60,3p,80 itp. Bez sprezarki mozna zarejestrowac ciagnik wiec ktos probuje was naciagnac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2

zgodze sie ze szczewko jest co najwyżej spręzarka... pozatym w moim jd też nie ma... niemcy mają przyczepy z najazdówkami albo hydraulicznymi na które pewnie wyjście w fendzie posiadasz... ciągniki bez sprężarek rejestrują ale jest problem czasami z ciaganiem po drogach przyczep... o ile sie orientuje to po przeliczeniiu wagi ciągnika można ciagać ale do ograniczonej masy... ale przepisy sa po to by je łamac... w moim niemiec porobił tylko wyjścia, zeby sie policja nie czepiała i jeździł....


sprzedam wałek strunowy szer 2,2m z dociskiem pojedyńczy dzielony zapraszam po info na PW lub gg PŁUG RABE 4+1 w stanie idealnym na ażurach cena do uzgodnienia możliwośc przesłana zdjec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Bez problemu można zarejestrować ciągnik bez kompresora. A właśnie coś mi trzeszczy w kompresorze czyżby to było łożysko itp. bo baski są sztywno.

 

[edycja]

 

Jednak za luźno paski były wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj