Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

adrianufo    0

witam mam taki problem kupilem agregat z hydropakiem dwu stronnego dzialania czyli dwa przewody i gdy podlacze do ciagnika pod jedna pare zlaczek to nie chce podniesc blokuje silownik olej ten ktory powiniem wyplynac wychodzi na to ze nie ma obiegu przewody malo nie popekaja takie jest cisnienie tak jak by sie jedna szybkl zlaczka nie otwierala w cigniku. powiem jescze ze jak odkrecilem jedna kozcowke z przewodu a druga byla podwieta ko ciognika od podnoszenia to ladnie podnosil tylko ze z tej odreconej lecial olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prawdopodobnie masz rozdzielacze ustawione pod siłownik jednostronnego działania. Przy rozdzielaczu powinny być małe pokrętła(dla każdej sekcji osobne). Spróbuj je wkręcić lub wykręcić do oporu i sprawdź czy pomogło ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

adrianufo    0

no wlasnie tylko w jedna strone dziala a nie otwiera powrotu a czy moeisz o jakiej srubie od przodu jak by z nakretka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam trochę inną serię ale na jednej sekcji jest plastikowa śruba do regulowania wydatku, jej nie ruszaj. Za tryb pracy jednostronny/dwustronny odpowiadają śrubki wkręcane od góry(obok linek sterujących).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


adrianufo    0

czy ktos jeszcze moze cos powiedziec bo czytalem na forum re ten motylek powinien byc wkrecony na dwustronne no i u nie jest ale nie chodzi chydropak a czy wogole tym ciognikem mozna obslugiwac cos takiego. bo mi sie wydaje ze to powinno byc tak ze jedna koncowka pcha olej np przy podnoszeniu a druga powinna cie otwozyc na powrot oleju z silownika a przy op odwrotnie ta co sie otwierala na powrot powinna pchac a ta co pchala powinna otworzyc sie na powrot niech mi powie ktos czy dobze mysle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

macin87    42

Bardo dobrze myślisz adrianufo. Przy rozdzielaczu działania dwustronnego z 3 położeniami (wyjście na pierwsze szybkozłącze-neutralne-wyjście na drugie szybkozłącze). Są też rozdzielacze 4-położeniowe dwustronnego działania w których przełączenie na jednostronnego działania znajduje się w pozycji 4 (wtedy olej może wracać jednym czy drugim złączem niezależnie do którego podłączysz) (wyjście na pierwsze szybkozłącze-neutralne-wyjście na drugie szybkozłącze-powrót na obu szybkozłączach). Rozdzielacz 4-położeniowy jest np. w c-330. A jak jest z rozdzielaczem 3-położeniowym czy podczas pracy jednostronnego działania podłączenie musi być na odpowiednim szybkozłączu, bo w u-3512 jest dokładnie tak jak podłączysz do nie odpowiedniego szybkozłącza to nic nie działa???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

adrianufo    0

mam jeszcze taki problem śruba od wydatku oleju powinna mieć plastik i jednym kantem dłuższym żeby więcej nie przekręcić tylko 360* a ja nie mam wogóle tego plastiku i nie wiem od którego momentu mogę przekręcać to ponieważ śruba wykręca Się i 5 obrotów. mam prośbie potrzebuje grubość tego plastiku tylko jak najdokładniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×