Zaloguj się, aby obserwować  
bananafryka

Problem z skrętem w zetorze 7245

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bananafryka    0

Witam

Mam taki problem z zetorem przy skręcie w lewo do oporu przy samym końcu zaczyna przeskakiwać i targać kołami przednimi ( w drugą stronę jest wszystko OK) co to może być proszę o jakąś podpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

ja w swoim 16245 z orbitrolem mialem to samo..jak skrecilem na maxa i potem w drugą strone to mocno i gwałtownie przeskakiwało... działo sie to w obie strony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

macin87    69

Ja tak mam w case 845xl. U mnie dopiero jest tak jak skręce koła na maxa i podjade kawałek to zaczyna lekko telepać ale tylko na betonie z włączonym napędem. Jak jest wyłączony wszystko jest ok. Uważam że to wina krzyżaków bo podczas skrętu kół jedno obraca się wolniej a drugie szybciej i położenie przegubu zmienia się na jednym kole w stosunku do drugiego (prościej to jak ktoś nie wieży to niech zobaczy wałek do WOM tam przegub jest zawsze stałe nigdy nie zmienisz położenia nawet jak rozłożysz wałek to są takie rowki ustawione że nawet jak go obrócisz o 180 stopni to zawsze będzie położenie te samo). Ja jak wymieniałem simering od wału napędowego żle skęciłem wał że położenie było złe i jak wjechało się jednym kołem w dołek to telepało ciągnikiem (skapnełem się dopiero jak kiedyś wałek do rozrzutnika piodłączyłem) Takie ustawienie nie jest konieczne jeżeli wał jest ustawiony poziomo/pionowo ale jeśli będzie się tworzył kąt to takie będą efekty (w szkole uczyli że złe ustawienie prowadzi do zwiększania i zmniejszania prędkości na końcówkach wału ale tu musiał bym poszukać fachową literature bo wyjaśnić to nie umiem - nauczyciel to ze mnie cienki :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    17

a ograniczniki skrętu sa w porządku może z jest obłamany z jednej strony? druga sprawa to przeguby te duże z przodu od drązka poprzecznego powinny być sztywne mozna sprawdzić szarpiąc ręką trzecia sprawa to amortyzator sprawdż czy jest olej a może wzystko po trochu tak było u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Czy skręt w obie strony masz identyczny, przy skręcie w lewo te targanie może pochodzić od lewego przegubu, więc skup uwagę na lewej stronie, sprawdź obecność ogranicznika. Może masz taki duży skręt, że zębami opony zaczepia o coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Kolega wyzej pisal ze to moze wina krzyzakow...

w moim mialem sprawdzane krzyżaki, zakladany nowy sworzen na przedniej osi bo mial luzy no i to nic nie pomoglo bo dalej tak szarpie :) . takze ja dalej nie wiem od czego to tak sie dzieje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

Ja też wymienialem krzyżaki i nic nie pomogło. Skręt przegubu typu "cardan" ma max 45 stopni :) więc może masz za mocno ustawiony skręt. A u ciebie to dzieje się jak masz włączony napęd czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bananafryka    0

mam to hydromechaniczne i nie dzieje mi się to przy włączonym napędzie tylko na postoju i tylko gdy kręce w lewą stronę i przy samym końcu ruchu kierownicą w amortyzatorze przedniego napędu jest olej więc jest ok tylko co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    17

może trzeba zmienić długość drążka kierowniczego tego ciękiego który idzie od serwa do koła być może tłoczydło w siłowniku osiąga swoje skrajne połozenie i zawór automatycznie je cofa i dlatego telepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    739

mi telepalo jak mialem zle ustawiony silownik,ale na srodku.samo sie tak stalo czy jak cos naprawiales.jak robiles cos z nim to napisz wtedy latwiej bedzie doradzic


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bananafryka    0

Nic nie robiłem tylko kupiłem z tą wadą ale myśle że to nic wielkiego bo reszta działa bez zażutu ... Dzisiaj go odpaliłem i tak skręcałem i może ro mieć znaczenie że na tym siłowniku u góry tam gdzie przykręca się główny wąż od pompy od wspomagania jest lekki luz? I tak zauważyłem że przy tym skręcie w lewo ten siłownik od wspomagania chowa się cały do zera, cała gładz wchodzi w środek czy tak musi być może żeczywiście za dużo się chowa i trzeba wyrególować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

ja to zaowazylem u mnie rok temu i nic z tym nie robilem...ale nie powinno sie nic z tym stac jak sie nic z tym nie zrobi co??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    739

powinno zostac z 5cm tloczyska.masz chyba zle zalozony drazek-za bardzo skrecony,albo byl urwany i go skrucili.ramie od kierownicy powinno byc troche cofniete do tylu wzgledem osi pionowej ciagnika[5%],kola ustawione na wprost,w takiej pozycji ustala sie dlugosc drazka.

a ze waz sie rusz to normalne


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez alkobusb6
      Witam mam problem z ładowarką mianowicie z odpowierznika wycieka olej , i mam pytanie co to może być 

    • Przez arrme
      Witam,
      mam problem w zetorze 6340, most przedniego napędu zaczął ocierać o miskę olejową. Był luz na sworzniu, który został już wymieniony i teraz już wszędzie wszystko sztywno, na sworzniu, na wałku, a nadal ociera. Miał ktoś może podobny przypadek? Może ktoś wie dlaczego tak się dzieje?
    • Przez Asteri
      Witam. Posiadam Zetora 5011 i chciał bym odblokować miekka oś lecz nie wiem w jaki sposób wyjąć kliny blokujące poniżej zdjęcie jak to wygląda
       

    • Przez Lukasz93
      Witam. W zetorach 7745 itp w przystawce przedniego napędu są dwa tryby z 51 (oznaczony w katalogu jako standard) i z 49.
      Pytanie jakie są kombinacje opon do danego trybu?
      Posiadam zetora 7745. Tryb w przystawce z 51, opony tył 16,9r34, przód 360/70r24 (odpowiednik 12,4r34)
      Mam wrażenie że przód nie kręci się szybciej, a przy skręcaniu wręcz jest pchany przez tylne.
      W katalogu części znalazłem, że tryb z51 oznaczony jest jako standardowy, a w instrukcji obsługi, że opony 11,2-24 i 16,9-28 - standardowe. Nic tam więcej dokładnego nie ma co do czego
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam robił ktoś kiedyś wymianę przedniego napędu z lekkiego na ciężki w zetorze 5245? Miało by to rację bytu?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj