Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

TO tak się nazywa :(

Pisałem wcześniej o sztucerze a koleżanka wybrała mikro kaliber - wiatrówkę ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pisałem wcześniej o sztucerze a koleżanka wybrała mikro kaliber

 

Może laski wybierają po tym co najlepiej leży im w rączce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: no ale sie namieszalo, ja tylko zartowalam z ta wiatrowka. :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Zeby kocura futrzaka ustrzelic to mam inne sposoby

Edytowano przez banan575

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może lepiej nie pisz jakie bo nie będę spał nocami :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Zeby kocura futrzaka ustrzelic to mam inne sposoby

A kontynuuj, kontynuuj :P chętnie poznamy instrukcję. :lol:

Może laski wybierają po tym co najlepiej leży im w rączce

Raczej co pomoże im w gorączce. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A z resztą, raz kotu śmierć!

 

Pisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Moze nie, lepiej niech inni sie wypowiedza. Zaczne pisac no to inni mnie wyzwia od............... . :unsure: :unsure: Ja tu niechce sie wywyzszac no ale zawsze mialam niewyparzony jezyk.

 

No wkoncu urodzilam sie w niedziele. Jeszcze jakbym byla ruda to dopiero bylby ze mnie diabel z pod ciemnie gwiazdy. :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Zaczne pisac no to inni mnie wyzwia od............... . :unsure: :unsure:

Nie damy Cię wypędzić ze wsi :P ale pamiętaj o jednym, przy policjancie nie wypada przekraczać prędkości. :P :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

banan575b

 

naścielcie [powróciłaś do dawnego stylu

  • photo-46716.jpg?_r=1346070182
  • Members
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 290 postów

  • Płeć:Kobieta

Napisany Wczoraj, 15:50

Cytuj

 

Sprawny język chyba też podoba się kobietą, prawda? ;)

A czy tylko kobietą :blink:

A tu mały instruktaż :P

On : No to zacznijmy kochanie. Najpierw usiądźmy sobie wygodnie.

Ona: Dobrze. A teraz powiedz mi jak to się robi? Tyle o tym słyszałam od koleżanek.

On : Najpierw weź go do ręki.

Ona: Ale obleśne!!!

On : Zapewniam Cię, nie ma w tym nic obleśnego. Chwyć go za główkę jedną ręką.

Ona: Tak... I co dalej?

On : Tak, a później pociągnij druga ręką.

Ona: Ach tak!

On : No właśnie, widzisz jak dobrze idzie?

Ona: I co teraz?

On : Teraz possij.

Ona: No Ty chyba żartujesz???

On : Nie, nie żartuje. Zacznij ssać.

Ona: Obleśne. Naprawdę ludzie tak robią???

On : Tak.

Ona: Jesteś pewny?

On : Tak, mówiłem ci że jestem doświadczony. Dla mnie to nie pierwszy raz. Uwierz mi. Possij chwilę.

Ona: (ssie) Hmmmmmmmm...

On : No, co uważasz?

Ona: Słonawy w smaku.

On : No, to chyba dobre nie?

Ona: Nawet nie głupie. I co teraz?

On : Teraz rozsuwasz nóżki.

Ona: Co!!! Co ty powiedziałeś???

On : Rozsuwasz nogi.

Ona: Tak miałes na myśli?

On : Tak, tylko musisz bardziej odgiąć nogi bo będzie ciężko dojść. Pokażę ci.

Ona: Aaa, rozumiem.

On : Właśnie. I znowu bierzesz go w rączkę.

Ona: Hmmm...

On : Jak go już wyciągniesz to wsadzasz go do buzi.

Ona: Taaak.

On : Ooo, własnie tak.

Ona: A co zrobić z tym żółtawym? To też się połyka?

On : Zależy od upodobania. Można połknąć jak się chce.

Ona: Sprobuje....Hmmmm.... PYCHAAA!!!

On : Hmm, no nie głupie.

Ona: ---

On : Popatrz teraz na mnie. Spróbuje wyciągnąć to różowe palcami.

Ona: Ooooo?

On : Czasem są małe problemy. Można sobie wtedy pomóc ustami.

Ona: Hmm...

On : Można też trochę possać, to czasami pomaga.

Ona: (suck) Hmmmmmmmmmmmm

On : Aaa. Teraz poszło.

Ona: Taaak, czułam.

On : I jak? Smaczne było?

Ona: Muszę się przyznać że jest to nie głupie.

On : Chcesz więcej?

Ona: Tak, chętnie. Powiedz mi tylko, czy to musi być tak cholernie skomplikowane???

On : No, kochanie, ja ci na to nic nie poradzę. Tak się je raki...

Dobrze mieć doświadczenie

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Witaj @GoRALu dawno Ci tu niebylo. B) Styl mialam zawsze ten sam, tylko bylam scigana przez CBA. :lol: Az mnie dopadli i zapuszkowali na 3lata. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

@andrzej jest caly czas. Czuje to. :D :D Tylko pewnie on nie moze wydusic slowa. B) B) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Lubi9e doświadczone dziewczyny z charakterem

Andrzej ujawnij sie wreście bo bez ciebie to nie to samo jezeli si9e nie myle to 1500 dni

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

@GoRALu cosi Ci sie pomieszalo. @Ania i Ja to nie te same osoby . No chyba ze ona tez urodzona w niedziele. :lol:

 

 

Panowie ktore loki byly by zarabiste na ostatki Jak Wam te loki sie podobaja????

 

http://www.google.fr...iw=1280&bih=685

 

 

 

1204146328.jpg

Edytowano przez banan575

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

opakowanie się nie liczy

najważniejszy jest dorodny owoc

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszcz8    40

opakowanie się nie liczy

najważniejszy jest dorodny owoc

 

Najważniejsze jest to co jest w środku , bo jak w środku są pustki , że aż wiatr gwiżdże to nie warto otwierać tego opakowania i patrzeć co tam jest , bo można się zdziwić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panowie ktore loki byly by zarabiste na ostatki Jak Wam te loki sie podobaja????

 

http://www.google.fr...iw=1280&bih=685

 

 

 

1204146328.jpg

No ale z jakimi mamy porównać, a najlepiej pokaż swoją fryzurkę, to powiemy czy będzie Ci dobrze w lokach. :P

A powinnaś wiedzieć, że Masz z fachowcami do czynienia, w kwestii loków. :P :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

oko pasuje ale dalej to niewiadoma

a wiesz na czym najlepiej kręcić loki

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Chodzilo mi tylko o ta fotke. Wlosy mam proste, no ale od czasu do czasu cos mozna zakrecic. :rolleyes: :rolleyes:

 

A tak apropo ktos umarl ze taka cisza sie zrobila????? :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Chodzilo mi tylko o ta fotke. Wlosy mam proste

Mówię Ci zdaj się na fachowców, pozwól, że my ocenimy jak to będzie z tymi lokami u Ciebie. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Jako stary lokorz stwierdzam że te loki są ok, ale przy tej długości włosów, nie krótsze, nie dłuższe [tolerancja +-2,6874519945cm]

 

PS: No i trzeba się ładnie uśmiechać, tak troszkę ze skromnością, lekką ponętą ;D

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
×