Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
fenomen1990    0

50 zł słabo widze ta inwestycje:) na dziewczynę nie ma co żałować wiec mógł byś już cosik kupić za 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

No chyba ze leci na kasę to trzeba cos drogiego kupić. No ale czy dziewczyna która widzi tylko $$ jest godna uwagi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2
Znów temat idzie na manowce, największe OT zaprowadza Andrzej (a powinien być przykładem), trochę mateush, gorzupiak...

 

jak bys nie zauważył ja sie staram żeby temat nie zbiegał na OT... jak widziesz po postach....

 

co do prezentu.... bielizny nie polecam bo to tak jak Marta napisała ze moze pomyłśeć, ze

chcesz ja zaliczyć tylko... a chyba nie chcesz, zęby tak pomyłśała i masz pozamiatane w tym wypadku... polecam biżuterie teraz są w modzie kolczyki takie w kaształcie jakiegoś pryzmatu... ładnmy łańcusze z zawieszką np srebny łacuszek i rózychka ze srebta... bardzo ładnie to wyglada... mozesz też kubiżc ładną branzoletke... też dziewczyny lubią... albo jakas w kształcie takiej swijki co sie ładnie błyszczy albo zwykła... ewentualnie komplet i łacuszek i brazoletka...

 

co do wydania kasy, ze kolega którys napisał, ze nawet 100zł.... ja proponuje ostrożnie 50zł to i tak dużo jak na pierwszy raz... pozatym inwestój w dziewczyne jak będziesz pewny tego co jest między wami... bo mozesz dużo kasy zinwetowac i nic z tego nie będzie... zrobisz jak uważasz... ale dow wydawania kasy bądź ostrożny... mozesz jej coś kupic z tego co wymieniłem+rózyczka i do tego zaprosic do kina... to by wg. mnie był wogóle zajeb***** pomysł... ale to są moje uwagi....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2

a na co by mieli iśc? ;> bez skojażeń prosze kolego;p to forum o uwodzeiu a nie o biologi;p ja bym poszedł do kina na komedie romantyczna najlepiej.... teraz grają "kochaj i tańcz" i chyba na to pójde w przyszła niedziele z kolezanka lub dwiema;d bez żanych podtekstów poprostu dobre znajome z klasy... nic więcej;p

 

a propo polowań dzisiaj namierzyłem ładna dziewczyna na ulicy... na nk też ją odnalazłem... tylko teraz pytanie czy ma kogoś? i czy warto w tamtą strone patrzeć.... hmmmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gorzupiak    0

Bielizna ? U chybiony pomysł :)

 

Zrobię tak jak mi doradzacie kupie jakieś ładne kolczyki :) Ale więcej niż 50 nie wydam tak od sobie na pewno no może do kina w następny weekend :) zobacze jak się sytuacja ułoży : )

 

dzięki za rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denzel    12

o 4rano na giełdzie z samochodem bylem i kicha nie sprzedalem ;)

jutro powtórka o 4rano

 

Co to wnosi do tematu? ;)

Marcin974

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Tata rozsiał trochę nawozów a potem zmieniłem olej w ciapku ;)

 

Co to wnosi do tematu? ;)

-Proszę jak moderator świeci przykładem

Marcin974

 

Dziewczyna zapytała to odpowiedziałem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denzel    12

dało rade wiechac bez wiekszych komplikacji

tzn wyjechac ;)

 

Co to wnosi do tematu? ;)

Marcin974

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel20    49
Dzień Dobry ;) ale pogodaaaa mmm :P jakie plany na weekend macie ludziska ??? ;)

Racja pogoda piękna, a jeśli chodzi o plany to dziś miałem poważniejszą robotę z drzewem i sobota umkneła, jest jeszcze niby wieczór, ale skonkretyzowanych planów nie mam. A jutro niestety książki i ukochana nauka... ;)

 

 

 

Co to wnosi do tematu? ;)

Marcin974

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529
dało rade wiechac bez wiekszych komplikacji

tzn wyjechac ;)

 

Tak. rano był mrozek. Gdyby słonce nie przygrzało tak szybko to jeszcze by na więcej posiał. Można by siać ale szkoda psuć kołami zborze i robić koleiny.

 

Co to wnosi do tematu? ;)

moderator daje przykład...

Marcin974

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    23
a na co by mieli iśc? ;> bez skojażeń prosze kolego;p to forum o uwodzeiu a nie o biologi;p ja bym poszedł do kina na komedie romantyczna najlepiej.... teraz grają "kochaj i tańcz" i chyba na to pójde w przyszła niedziele z kolezanka lub dwiema;d bez żanych podtekstów poprostu dobre znajome z klasy... nic więcej;p

 

 

Aha ;) Tak a propos tego filmu. Jest to bardzo nie udana produkcja polska. Ostatnio pół moich znajomych pojechało do krk na ten film i wszyscy mówili że to bagno i szmira. Po pół godzinie poszli spać bo szło się za nudzić na śmierć ;)

 

Super, chociaż niektóre osoby potrafią nakierować temat ;)

 

Marcin974

 

Dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    23

Kino to fajna rzecz ;) Jak byłam w zeszłym roku w walentynki na ,,Lejdis" To wszystkie pary na początku były spokojne i zachowywały się grzecznie ;) A gdy mnie pocałował mój chłopak ( który zostawił mnie w czerwcu zeszłego roku) całe kino się rozjuszyło i wszyscy poszli w nasze ślady ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    23

To chyba był impuls... I napisał mi tekiego smsa ;)

 

A ze mną zrywa się tylko raz ;) Na drugi dzień chciał do mnie wrócić, ale ja powiedziałam stanowcze NIE!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2

Martina nie chodzi mi, żeby poszedł na ten film... samo to, ze zaprosi dziewczyne do kina już jest inaczej przez was postrzegane... prawda;> a tak propo tego filmu kady moze miec swoje zdanie... swoje powiem jak je obejże... w sumie o "idealny facet dla moejej dziewczyny" też nie były najlepsze ale film mi sie osobicie podobał lebszy niż "mama mia"...

 

a tet Twój kolega to kretyn mósiał byc;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    23

hehehh ;)

No cóż zrobić tak już jest.

,,Życie to jedno wielkie bagno.. Sztuką jest się w nim nie utopić..." Takie jest moje zdanie ;)

 

A co do chodzenia do kina to jestem za :P uwielbiam to ;)

Aha jeszcze fajnie jest zaprosić potem dziewczynę na jakieś ciastko czy coś do cukierni czy kawiarni :P Można sobie pogadać, po oceniać film i popatrzeć w oczka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
×