Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
StasiekS    72

Nic nie zrobisz. Widocznie czegoś się boi lub po prostu nie jest na tyle tobą zainteresowana żeby tworzyć związek i mówi Ci że nie jest gotowa. Jedna z wielu wypowiedzi w stylu "zostańmy przyjaciółmi...".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo dobrą przyjaciółkę, jedna wystarczy :D A ona się boi, tak myślę tylko nie zbyt chce powiedzieć. Ale jest zainteresowana bo widzę. Może z czasem przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Famer21    6

Ile ma lat ? Powiedziała Ci, że jest zainteresowna Toba, podobasz się jej ? Jeśli ponieżej 16 lat to wybrendna, jeśli powyżej 18tki to pewnie nie dawno skończyła jakiś związek. Nie wiem co Ci napisać :) Pierw wiek i czy zainteresowna jest związkiem... Boże, ale zabrzmiałem teraz xD Ja nie znawca tylko pytam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

prawie 17, jest zainteresowana, takie daje znaki. Z moją przyjaciółką która jest rok starsza założyliśmy z góry że tylko to i nic wiecej. A on nie mów że nie, tylko narazie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StasiekS    72

Czyli ma Cię w d*pie. Jeśli dziewczyna jest tobą zainteresowana to dlaczego boi się być z tobą? Może ma jeszcze jednego na oku i kombinuje na dwa fronty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nikogo wiem na pewno, kuzynki są jej przyjaciółkami.Muszę ją podpytać dlaczego tak chce a nie inaczej. Wiecie co zawsze jest tak że ta która jest trudno dostępna to się ją chce a nie inne co same się pchają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
meteorek91    1

Czyli ma Cię w d*pie. Jeśli dziewczyna jest tobą zainteresowana to dlaczego boi się być z tobą? Może ma jeszcze jednego na oku i kombinuje na dwa fronty?

 

Ha ja też miałem podobną sytuację, a więc dostaje sms-a tam "Cześć Mateuszku co tam u ciebie" a ja :0 Co jest skąd ma mój nr. komóry ale co ciekawe nie przyzna się, i tak wałujemy przez dzień tam o czymś i stop głuch tel. 3 dni się nie odzywała ja tez aż wkońcu odpisuje że się chce sexu, ja pisze że nie i poco do mnie piszesz, a ona "dla zabawy" I nie wk***** się człowiek;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Famer21    6

Przed 18 to się zalicza też to wybrednych niestety :) Niby sie jej podobasz i nadajecie na tych samych falach, ale ona chce czegoś więcej. Może trafiłeś na ten typ, który lubi być z przystojniakami tylko... :/ Najgorszy typ. Lubi 1, ale drugi jej się podoba. Czyli wybrać z dwóch... Przez takie zabawy pokłóciłem się z dobrym kumplem :/ Kręciłem z 1, a kumpel z tą samą, miał z nią dużo wspólnego, ale Ja się jej bardziej podobałem (szok to był dla mnie, jak zobaczysz moje fotki xD ale...) powiedziała mu, że jest jednak zainteresowana mną, i się wkurzył, że niby ja "robiłem mu koło d*py..." a po miesiącu i tak nie wyszło, ale na szczęście kumpla mam dalej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj długo gadaliśmy. Nie wiem co myśleć, mówi tak jak Ty że się jej podobam, ale na razie nie. Muszę to wyjaśnić. A jest naprawdę cudna, prawie takie same charaktery(tylko motorów nie lubi :P )zainteresowania. Na szczęście nie mamy tak jak Ty wspólnych kumpli, ino koleżanki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Famer21    6

Jeśli jesteś odważny, pewny siebie wykonaj ostry ruch. Spróbuj poczarować :) Wiesz na pewno o co chodzi. Ja nie mam czarowania w genach chyba hehe, potrafie z dziewczyną porozmawiać, ale żeby oczarować jakoś (szeptanie do ucha, wykonywać jakieś ruchy przy jej szyji itp. :) nie jestem w takich sprawach dobry :) ) jedyne co to wg. większości płci pięknej to "jesteś słodki i milutki, schrupała bym Cie, masz dziewczynę :)" - casanovą to niestety nie zajeżdża... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StasiekS    72

Rób tak samo jak ona. Graj niedostępnego, pokaż że jesteś nią zainteresowany ale są inne dziewczyny które nie są gorsze. Sądzę że ona coś kombinuje i próbuje sprawdzić teren. Może chce zobaczyć co zrobisz żeby ją przekonać do siebie.

 

3 dni się nie odzywała ja tez aż wkońcu odpisuje że się chce sexu, ja pisze że nie i poco do mnie piszesz, a ona "dla zabawy" I nie wk***** się człowiek;/

Trzeba było korzystać. Okazja bardzo dobra. Chyba że jesteś z tych co się szybko zakochują. I podziwiam tą dziewczynę. Przynajmniej nie ukrywa tego co chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego się dowiedziałem teraz, grubszy problem :( Chodzi o poprzednika(obym go nie spotkał, bo bd źle). Więc nawet takie zagrywki nie dadzą rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StasiekS    72

Zostaw poprzednika w spokoju. On nic ci złego nie zrobił (chyba że ją bił lub coś w ten deseń). A jak gruby jest to problem jeśli można wiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak gruby czy nie żadnego problemu nie ma. Chyba rozumiesz jak ktoś skrzywdził osobę na której zależy to czuje się nienawiść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StasiekS    72

Ale jak skrzywdził. Bił ją, znęcał się psychicznie, nie wypuszczał z domu czy z szafy czy może po prostu on ją zdradził a ona go kocha jeszcze? Bo jeśli to ostatnie to daj mu spokój. To jest sprawa pomiędzy nimi, i oni powinni to rozwiązać. I jeśli jest to jeszcze świeża sprawa to tak nie napalaj się, bo możesz się jeszcze rozczarować. Ona może jeszcze coś do niego czuć a ty w tym momencie jesteś w zastępstwie jego. Może liczy że jeszcze do siebie wrócą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    8

A Ty bedziesz tak zwaną windą :/ oni do siebie wrócą a Ty bedziesz zdychał i bądz tu kur*a mądry człowieku nie :P?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
meteorek91    1

Rób tak samo jak ona. Graj niedostępnego, pokaż że jesteś nią zainteresowany ale są inne dziewczyny które nie są gorsze. Sądzę że ona coś kombinuje i próbuje sprawdzić teren. Może chce zobaczyć co zrobisz żeby ją przekonać do siebie.

 

3 dni się nie odzywała ja tez aż wkońcu odpisuje że się chce sexu, ja pisze że nie i poco do mnie piszesz, a ona "dla zabawy" I nie wk***** się człowiek;/

Trzeba było korzystać. Okazja bardzo dobra. Chyba że jesteś z tych co się szybko zakochują. I podziwiam tą dziewczynę. Przynajmniej nie ukrywa tego co chce.

 

Tylko że ona się wykręcała co do spotkania, gdyż ja w którymś momencie napisałem tak podjazdowo, "gdzie mieszka"... a ona a co "chcesz mnie odwiedzić" a ja "może" to pisze "szybki jesteś" ale wówczas pisała nawet dośc mądrze

 

Jak napisał bym do niej czy by odpisała po tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Famer21    6

Hehe poprzednik czyli tak jak pisałem powyżej :) Przykre rozstanie w związku. Kolesia zostaw, jeśli nie zranił jej fizycznie to tym bardziej, to nie jest Twoja rola do odgrywania żeby mieć z sprzeczke no chyba, że był byś z nią teraz, a on by chciał ją odzyskać, natarczywy, a ona by tego nie chciała wtedy jak najbardziej stań w jej obronie, ale jak przestawiłeś sprawę, że ona nie zdecydowana to coś innego. Tak jak pisałem Ci powyżej jest niezdecydowana, więc ciężko będziesz teraz z nią miał. Nie wiadomo czy chce do niego wrócić czy jak, bo już nie napisałeś więcej o co chodzi.

 

StasiekS - 3 dni się nie odzywała i ona pisze, że chce się kochać :) coś to zmyślasz xD xD xD rozumiem, że piszesz o swoim przypadku, bo kolega co pyta o rade dopiero stara sie o dziewczynę. Po tych 3 dniach lub tygodniu czasem, trzeba uważać z zabezpieczeniem strasznie, żar jest wtedy niesamowity, ale następstwo tego żaru jest potem kolosalna...

 

Ale powiem jedno, seks na zgodę po kłótni - wtedy wiadomo, że bóg i raj istnieje xD dziewczyna daje z sb wszystko, napalona, rozgoryczona, zła i pragnąca seksu xD Mam mam szczęście, bo jeszcze nie musiałem się o seks prosić, każda z partnerek miała ochotę w tym samym momencie - chociaż coś mialem zawsze od życia :) Bycie miłym dobry, i słodkim popłaca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
meteorek91    1

Trzeba śmiało walić bajerke :D nie ta to nastepna nie? :D nic nie tracisz.

 

Ta tylko że z bajerowaniem u mnie ciężko... poprostu ja bajerować nie umiem:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    8

No jak nie umiesz a to napisac cos zeby ją dowartościować ;d a to o jakims buziaku :D u mnie tekst ktory mnie jeszcze nie zawiodl to "Dziekuje że jestes " :D polecam ale w troche bardziej zaawansowanej znajomosci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StasiekS    72

StasiekS - 3 dni się nie odzywała i ona pisze, że chce się kochać :) coś to zmyślasz xD xD xD

To pewnie źle zrozumiałem.

 

Bycie miłym dobry, i słodkim popłaca :)

To ja w takim razie jestem twoim przeciwieństwem. Nie raz usłyszałem że jestem chamem, prostakiem itp. ale jakoś kontaktów nie urywają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
×