Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TheCinek    3

Koledzy a co nikt nie wspomina o WV Passacie? Też fajne autko :lol: Ja akurat jestem posiadaczem Passata B4 Pełna Opcja z silnikiem 2.8 VR6 o mocy 174KM... fajnie im się jeździ, i w brew pozorów jak trzeba to jest oszczędny :lol: no a jak troszkę szaleństw no to i trochę więcej trzeba wlac B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Mi sie podoba Fiesta MK3 szczegolnie wersja XR2i 1.6 albo 1.8 od 101 KM do 130KM i waga jakies 700kg jest czym po szalec :lol: obecnie smigam ojca Puntem I nawet nawet po remoncie silnika auto lepiej przyspieszalo nie to co przed remontem ale co z tego jak ojciec duzo smiga po miescie i samochod nie jest zwyczajny do wysokich obrotow ani duzych predkosci:( ..Mi sie podoba WV golf 4 albo Fabia mam w planach cos takiego sobie kupic ale jak bedzie to sie okarze :lol: .. My tu o samochodach a temat o kobietach B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1458

ja bym nawet nie chciał takie BMW kupić raz utrzymać dwa :lol: Mi tam poldki Atu się widzą B) Mi to służyć będzie do przemieszczania się ;[ Ale wszystko tanie do nich jak sam samochód tani. I po porządnym tuningu świetnie wygląda który też nie kosztuje wiele. A z silnikiem Rover 1.4 103KM Nie złą zadyme robią :) Tylko za mocno dasz czadu i most siada...

 

Ja jestem podobnego zdania - autko tanie i solidne za 2tys masz z gazem i nie duzym przebiegiem , czesci tez tanie a jak (nie daj Boże) gdzies go rozpier... to nie szkoda tak jak jakiegoś BMW albo VW :) jesynie opłaty chyba dość drogo wychodzą :)

 

Mi by teraz wystarczył Wolgswagenik Golf III :) a póki co śmigam TICO 0,8 SX :) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fart23    0

no i z panienek zeszliśmy na auta, jeszcze tylko polityki nam brakowało :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Ja jestem podobnego zdania - autko tanie i solidne za 2tys masz z gazem i nie duzym przebiegiem , czesci tez tanie a jak (nie daj Boże) gdzies go rozpier... to nie szkoda tak jak jakiegoś BMW albo VW :lol: jesynie opłaty chyba dość drogo wychodzą B)

 

Mi by teraz wystarczył Wolgswagenik Golf III :lol: a póki co śmigam TICO 0,8 SX ;[ :)

Zielone tico czy fioletowe? :) Bo ja to uwielbiam pewne zielone tico :) Ciemne szyby :) Jak na taki silnik to to ma świtne osiągi tyulko wypadek jakiś i niestety. Tam są blachy cieńsze niż moja blachodachówka :) A poldek twarda maszyna. Tylko blachy gniją szybko i trzeba młody rocznik szukać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

A ja jestem szczęśliwym posiadaczem... znaczy nie ja, tatuś, Citroena Saxo VTR 1,6 rocznik 2000. Naprawdę lubię to auto, potrafi wiele pokazać jak mu się dociśnie, a i symfonia 4 garów niczego sobie. Ale to Angol i pewnie pójdzie na sprzedaż, a jak będę miał prawko i sam będę jeździł DO PANNY (żeby nie było całkowitego odbiegania od tematu), to się jeszcze zobaczy, ale mi by Audi A3 pasowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1458

Niebieskie Tico :)

o blachach mi nawet nie wspominaj - rocznik 98 na jesieni leciutkie pryszcze były z prawej strony z tyłu a na wiosne pod wpływem myjki cisnieniowej juz jest dziura B) nawet szpachli nie ma do czego przykleic :)

 

a osiągi znośne- z pod swiateł bez problemu pierwszy ruszam z piskiem :) , ale jak się jedzie samemu bo z całą obsadą pasazerów to gorzej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

No Tico z naszej mafi B) 3x to narazie idą jako tako. jeden jest w super stanie blachy ale sarna na masce była i troche maska pognieciona.. U kumpla szpachla odpadała. A u najważniejszej osoby no to tak blachy ujdą ale juz go dobiła bo sie wyżywa na samochodzie... Każdy raz jak u mnie jest to zagrabiam wjazd bo na ręcznym wpada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    195

tico zajebiaszcza rzecz,5 lat jezdzilem od nowosci i tylko chamulce naprawialem, hmm a jakie odejscie B) tylko teraz z perspektywy czasu to przeraza mnie poziom bezpieczenstwa w wypadku ale tak to jest jak sie jestm mlodym to cieszy taka zabawka i to bardzo.Aile lat ma Czesiu ta najwazniejsza osoba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

własnei tam szanse chyba mizerne. Fajna furka ot jest, ładna zgrabna p0rzyśpieszenie ma jak na 0,8 no ale blachy z puszek po rybach robili B) No tak FSO tak robiło wszystkie blachy w Tico i w polonezach też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

oj koledzy lubują w inych markach :) no ale jak by wszyscy lubili to samo to świat był by nudny B) a ja dalej przystaje przy becie :) BMW E46 320 tds :) piękne auto :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1458

Kasek masz rację swiat byłby nudny gdyby wszystkim się jedna marka/typ/model podobał :)

 

czesiu to mówisz ze w polonezach nowszych tez takie cienkie blachy ? B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Jamam Caro 93 i widziałem też w okolicy inne Caro tak nawet 96 roczniki to tak względnie u mnie nic rdzy nie ma B) Na niektórych moze gdzieś kropka ale tych z końca produkcji.. Bez komentarza, patrząc na większość Caro plus i Atu, Atu plus naprawde porażka a szkoda bo atu swietny do tuningu, ale tam co przykręcisz to odpadnie :) Chociaż Caro też idzie nieźle odwalić. Tylko musze wstawic silnik rovera w mojego bo mój FSO jeszcze dobrze idzie 150tyś ma przejechane dopiero. ale jednak ten gaźnikowy motor mi nie pasuje nie ma t5ego przyśpieszenia i spali wiele więcej od Rovera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

Znajomemu w atu zaczynają odpadac blotniki, na wkręty te błotniki musiał poprzykręcać bo te zawiasy trzymające się ciagle urywały, drzwi rdzewieją. Ale jak się dba tak się ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

dwóch ,,szwagrów" B) bardzo oryginalnie znaleźli sobie drugie połówki. Bo robią w sezonie u jednego rolnika i ma z 30 kilosów dalej pola w 3 wsiach obok siebie z 35 ha i niegdy w dzień roboty nie zrobia i żeby nie zjeżdżać ciagnikiem taki kawał to zostawiają Zetora u jakis ludzi i tak zapoznał jeden i drugi :) Ten starszy to juz sie będzie chyba żenił niedługo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1458

Ciekawe co by powiedział mój "kierownik" jakbym mu zetorka zostawił u jakiejs panny B)

a tak btw to paradoksalnie obok jego pola (5ha) mieszka moja była i kurde zawsze jak cos tam robię to albo się rozpada i nie da skonczyc albo cos nawali albo się "zachłysnę" i nie mało uduszę w trakcie konsumpcji- widac ""dobrze"" mi zyczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Kolega raz tak miał, pojechał do obiektu swoich zainteresowań, to poza tym że nie było jej w domu, motór mu zgasł i nie chciał zapalić, pchał 6 km, pod samym domem zapalił. A 2 tygodnie temu też tam jechaliśmy i z kolei inny kolega, w którym sie rzeczona panna zakochała (rzekomo), ale on jej nie chciał. Też mu motór nawalił. To dziwne, bo zwyczajnie śmiga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Uwodzic uwodzic a nie ścieme walicie. Ja tutaj zadowlony zjechalem z trasy teraz :) Ile misji wypelnionych. Powstrzymanie nieszczęśliwie zakochanego od samobojstwa B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Gdzie to sie zabijać z powodu dziewuchy. To już trza mieć niezłe trociny we łbie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

wiesz kazdy ma rozne powody ale nie raz bylo ze koles albo laska sie zabila bo ja zostawil/la druga polowa.. slyszalem o kolesiu mieszkal kilka wsi dalej niz moj kzuyn i zabil sie wracajac ze szkoly bo mial slabe oceny na swiadectwie a bal sie ojca i sie powiesil to trzeba miec na ... w glowie ale po trochuy to tez wina rodzicow ze koles sie tak ich bal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Ale to była odwaga krótki odcinek i 200 miał moment. Zabrała mu klouczyki ale on myślałem że rzuci sie na Nią dobrze że za Nią pobiegłem bo reszta brygady ciagneła piwo zamiast pomóc. Ona po prostu schowała się i nie chciała patrzeć jak on jedzie. Ale wrócił całe szczęście, kluczyki zabrała, troche hardcoru było. Byłem w pogotowiu wiec byłem w miare spokojny. Najbardziej mnie obli że Ona zaczeła robić kat. A B) Już mnie ciarki przechodzą. Jak będzie miała jakiś naprawde lichy dzień? To nie samochód, tutaj może wyżywanie sie na motorze xle skończyć, może byc zapóźno na zwolnienie, wystarczy zajączek albo kot :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

wiesz kazdy ma rozne powody ale nie raz bylo ze koles albo laska sie zabila bo ja zostawil/la druga polowa.. slyszalem o kolesiu mieszkal kilka wsi dalej niz moj kzuyn i zabil sie wracajac ze szkoly bo mial slabe oceny na swiadectwie a bal sie ojca i sie powiesil to trzeba miec na ... w glowie ale po trochuy to tez wina rodzicow ze koles sie tak ich bal

 

Dobra rozumiem, że to nie jest przyjemne, zdaję sobie z tego sprawę, ale zabić się od razu? Przykładowo jest gostek 20 letni, zostawia go dziewczyna, on sie zabija. I co dalej? Rodzina załamana, kłopot jak cholera, a co sobie myśli ta dziewczyna? Będzie się pewnie obwiniać do końca życia o to. Naprawdę, korzyści żadnych tym nie przyniesie. Przy dobrym nastawieniu, pomocy innych i własnemu samozaparciu da się wyjść z nieudanej miłości i rozpocząć na nowo radosne życie. Tyle jeszcze cudownych chwil przed nami i mamy to stracić, bo jakieś panience się odwidziało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×