Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrzej2110    531

to jakiegoś browara jej kupcie <_<

 

 

Juz zaczynasz? :angry: -jak widzisz nikt nie poparł Twojego posta, i cieszę się :)

-Marcin974


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    24

Taaa... My pewno nic nie dostaniemy od chłopaków bo stosunek facetów do kobitek wynosi 4:25 :) Ale może ktoś inny się postara <_< :) :)


Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

ale w klasie bez dziewczyn byłoby zero przyjemności, ja tam bym do takiej nie chodził <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Witaj Martuś :)) <_< :) Jak się wczoraj spało?? :)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    24

Hhihihi <_< A fajnie :) A misiu to taki 30cm :) Lubie go bardzo :)


Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BOKSKOZLOW    0

A jeśli o spaniu to mnie dziś nauczycielka opieprzyła za to że ziewnołem.(paranoja) Jeszcze sie pyta co w nocy robie. Zaniedługo to na lekcji nie będzie mozna się ruszyć i na baczność karzom siedzieć. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Trza było powiedzieć jej ze pani tak pi**** ze spać się chce <_< A to co w nocy robię to jest moja osobista sprawa :)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08
ale w klasie bez dziewczyn byłoby zero przyjemności, ja tam bym do takiej nie chodził <_<

hehe ja mam taką klase ale wychowawczyni nadrabia brak dziewczyn :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2

klasa bez dziewczyn jest ble i nie fajna;d aczkolwiek czasem chciało by sie jedną czy drógą w łeb je****... u mnie w klasie jest proporcja 7/25 gdzie 7 jest chlopaków... tak wiec po 20zl nas wyjdzie na głowe...;/


sprzedam wałek strunowy szer 2,2m z dociskiem pojedyńczy dzielony zapraszam po info na PW lub gg PŁUG RABE 4+1 w stanie idealnym na ażurach cena do uzgodnienia możliwośc przesłana zdjec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Na studium rolniczym miałem klasę bez dziewczyn. Było kilka w klasie równorzędnej.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Cóż jestem w klasie gdzie stosunek panowie/kobiety wynosi 35/0 <_< I przez te trzy latka chłopakom padło na mózgi pod tym wzdlędem :) Kiedy tylko widzą dziewczynę w klasie to zaczyna się wielkie oh..ah..ih..., jedyny plus to jest taki, ze ściepa na dzień kobiet(chodzi o nauczycielki, żeby nie pytały :) ) to są sprawy groszowe(a wiadomo jak stoi się z kasą w technikum) :) :)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BOKSKOZLOW    0

lysyrolnik a ja mam taką nauczycielke co nie przyjmie prezentu. Dziś kolega przyniusł a jeszcze go za to opieprzyła. A co do dziewczyn to z nimi żle a bez nich to jeszcze gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

A wie ktoś co dziś za dzień? Ciągle piszecie o 8 marca a zapomnieliście o 5 marca. No wiecie co, nie spodziewałem się tego po was. Dla niezorientowanych dziś Dzień Teściowej <_<


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

dziś urodziny AF a nie teściowej <_<


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    94

U mnie w klasie jest 26 chłopaków nie jest za fajnie ale np gdy uciekamy z lekcji to bez dziewczyn jest lepiej bo one mają jakieś opory przed tym


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

własnie dzień kobiet, znowu koszt hehe, nas jest 4 a dziewczyn 30 <_< zwała więc przy takich zbliżających uroczystościach troche kasy poleci ale nie ma co żałować bo wpełni zasłużyły(choć nie wszystkie, zawsze sie znajdą jakieś kretynki) zrzuta po jakies 40 zł

odnośnie ucieczek u mnie w klasie dziewczyny oporu nie mają razem z nami daja noge, kurcze jak nie poprawimy sie wtym miesiącu to będziemy usprawiedliwiać u dyrka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

A u mnie w szkole są aż 3 dziewczyny xD Normalnei masakra xD Ale są tego i dobre strony chodź ich jest najmniej xD

No a dzień kobiet to jak zwykle tylko nasza klasa pamiętać będzie o takim świecie:)


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skiet135    5

U mnie w klasie jest 6. Ale na szczęście są jeszcze w szkole klasy gdzie jest więcej dziewczyn :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klama    4

No u nas prezenty rozdane :) A jak gdyby nigdy nic podszedłem to tej :P życzonka i prezent dałem a ona może sobie cos pomyslec :) a nawet bym chciał :P :P


KPK - Ochrona

Zapraszam na moje konto YT /user/klama958

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

Pomyśleć sobie pomyśli ale czy weźmie to sobie do serca? :P


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

pożyjemy zobaczymy :P


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Panowie mam pomysł. Za 2 dni dzień kobiet jak wiadomo a @martina ma malutkiego misia. Złóżmy się po parę zł na takiego: http://www.allegro.pl/item564204140_mis_po..._tak_mocno.html Martina powinna mieć się do czego przytulić. I jeszcze można by dodać nadruk "Dla najfajniejszej agrofotowiczki uwodziciele AF" :-)


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    24

Jaki słodki :P Ja taki chce :P A napis super :P


Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Leasing-rolniczy
      Być może moderatorzy dokleją ten temat do już jakiegoś istniejącego a może dostrzegając jego potencjał zostawią w takiej formie:)
       
      Jako że mamy już temat jak poderwać Kobietę swojego życia, czyli jak zrobić ten pierwszy krok żeby: zauważyła nas, uznała za wartościowego, itd.
       
      Czas na kolejne porady szczęśliwców: sprawdzone sposoby aby zatrzymać swój Skarb przy sobie na wsi.
       
      Szczególnie zależy mi na opiniach tych szczęśliwców, którzy w opinii tych mniej szczęśliwych dokonali czegoś niemożliwego: (uwaga dla bardzo wrażliwych- w tym momencie specjalnie przejaskrawiam, żeby unaocznić o co mniej więcej mi chodzi) zatrzymali piękną i mądrą dziewczynę na zapadłej wsi w sytuacji gdy większość jej koleżanek już dawno wyjechała ku dalekiemu światu:)
       
      Pokażcie chłopaki że się da, tym niedowiarkom na pohybel, marzącym dla otuchy:)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
×