Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kolo99    1

Czuję się obrażony i zawstydzony przez co niektórych, można rzec jesteście jak Turbodymomen!! haha :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Zenek. Spokojnie nie przez Ciebie tylko przez oryginalne sposoby co niektórych forumowiczów :)

 

Cos dla tych co tylko gadaja nie ta to inna, tego kwiatu jest pol śwaitu ale co z tego? http://demotywatory.pl/177383

Edytowano przez UrsusCzesio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Ja Wam mogę się pochwalić , jestem z jedną kobietą już 2 miesiące i jeden tydzień :) Miłość kwitnie , cielesna i duchowa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Znaczy sie Adzia badzia? :) No wkońcu sie coś zaczeło tutaj dziać bo juz sie nudzić zaczełem :) Ten temat uzależnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

No i wkoncu jakies dobre wiadomosci a nie jakies smutki .. to Gratuluje i zycze powodzenia oby jak najwiecej tych miesiecy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

No Damian. Oby Twoje słowa okazały sie prorocze wobec mojej osoby też. Aby jakas radość dzis nastała. Oczywiscie dla mnie i dla Niej. :) Bo jak narazie to tu same smutki są...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Ja Wam mogę się pochwalić , jestem z jedną kobietą już 2 miesiące i jeden tydzień :) Miłość kwitnie , cielesna i duchowa :)

 

Pozostaje mi tylko pogratulować i życzyć dalszego szczęścia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Bo tak jest z miłością , żeby było dobrze najpierw trzeba się porządnie nachodzić,napocić czasem nawnerwiać, ale dążąc do tego z uporem będzie tak jak @13091993 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

No no a juz nawet jestes z toba osoba to nei zawsze jest kolorowo, wczoraj mialem taka sytuacje bylo ladnie pieknie i wogole sobie lezelismy gadalismy a tu nagle dostalem smsa od kolezanki no i zaczely sie schody niestety .. ale jakos po pol godzinie bylo ok cale szczescie i pewnie jak bym mieszkal w tym samym miescie co ona albo bym byl swoim srodkiem transportu to bym wyszedl od niej i zwinol sie do domu no ale jakos sobie pogadalismy i bylo no i jest ok ..

 

a powiedzcie co mozna sie ubrac na 18 jej kolezanki? tylko jakies normalne propozycje :)

 

Czesio jestes mlody wiec napewno znajdziesz swoja jedyna spokojnie a czas cie milo zaskoczy i bedziesz szczesliwy tego ci zycze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolo99    1

Ja Wam mogę się pochwalić , jestem z jedną kobietą już 2 miesiące i jeden tydzień :) Miłość kwitnie , cielesna i duchowa :)

 

 

To prosimy o receptę na tak długi i owocny związek, to nam z pewnością pomoże cieszyć się razem z Tobą :)

 

Nie wiem czy to nie czas najwyższy, żeby się zaręczyć, tak długo już ze sobą jesteście :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Walnołem sobie kielonka po południu i stwierdziłem. Nie, nie odpuszcze. O miłość warto walczyć. Moze nie będę z Nią. Ale każda chwila z Nią jest najpiękniejsza. Bardzo dobry tekst jedna osoba na YT w odpowiedzi na komentarz przy pewnym utworze napsiała. ,,warto kochać - nawet jeśli nasze uczucie nie zostanie odwzajemnione to jednak daje na swój sposób szczęście... i tę świadomość, że nasze serce jeszcze nie jest z kamienia... "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

O Czesiorek widze mamy podobną metode, ja wczoraj kielona whiskey se wypiłem [nie żebym sie tam chwalił bo nie ma czym, ino co jakiś czas nie zaszkodzi podebrać, ostatni raz w wakacje aż do wczoraj] to od razu stwierdziłem, że jednak nie warto odpuszczać, ale nie będę z nią o tym rozmawiał. Zobaczymy jak to będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolo99    1

Dobrze myślisz, nie rozmawiaj z nią, sama jeszcze przyjdzie błagać Cię na kolanach.

Czesio, a po jakie g.... rejestracja? haha :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

 

a powiedzcie co mozna sie ubrac na 18 jej kolezanki? tylko jakies normalne propozycje :)

 

 

No co za pytanie garniturek musi być!! ja zawsze tak chodziłem,pokaż ze masz klase!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolo99    1

Ja też zakładałem zawsze gajer na takie okazje, przez ubiór pokazujesz szacunek dla osoby, która Cię zaprosiła!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

19Damian89 i pamietaj włosy na żel!! no i buciki wypucuj bo podobno po butach i głowie sie poznaje prawdziwego chłopa! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

walczyć o miość która nie jest odwazjemniona a nwett jak nikt z niej nie kozysta to predzej się do grobu doprowadzicie tym bardziej ze młodzi jesteście tak jak ja trzeba podjac jakąs decyzje. ja się dosyć nacierpianeł przez kupe lat i wczoraj sobie powiedziałem koniec ona mi wprost powiedziała koniec na zawsze w ogóle jakby była bez serca nigdy jej takiej nie znałem wiec musze się zmusić bo nic dobrego z tego nie będzie :)

 

 

 

a co do ubioru to popieram gang musi być :)jeszcze nie było zeby ktoś w gangu zle wyglądał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolo99    1

Tylko adidasów do garniaka nie załóż :) Poznasz pana po cholewach jego!

Rafał, no chyba nie jest taki ciemny, żeby nie wiedział, że włos na żel trzeba postawić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

Po "normalnemu" to możesz iść do remizy na zabawe!! Człowieku 18stka jest raz w życiu więc nic ci sie nie stanie jak wskoczysz w garniak!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Prosilem o normalne propozycje chlopaki.. co do gajerka to nie moj styl i wlosy na zel tym bardziej odpadaja (nawet za krotkie wolosy mam), a co do adiadow to najlepsza opcja, ja ide na luzina imprezke a nie na jakas sztywna, myslalem predzej o jakis dzinsach koszula biala i sweterek i by bylo ok.

 

a co do adiadow i gajerka to kumpel zalozyl spodnie na kant koszule i adidasy na rozpoczecie roku haha ..

 

No chlopaki tylko w nalog nie wpanijcie od tego picia po kieliszku co jakis czas .. i lepiej nie topic smutkow w wodce bo ja przez to egzamin oblalem na prawko za peirszym razem ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

My nie pijemy my nie pijemy.... Tylko dlaczego jest tyle związków, małżeństw gdzie tłuką sie jak świnie. A tutaj człowiek chce w spokoju z to jedną jedyna być na tym gospodarstwie, życ razem i wogóle....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
×