Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Edek18    0

Ahaha myslałam,że pociesz będzie,a tu jeszcze dowaliłeś :D nieeee to nie możliwe..tu musi być coś innego grane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

To ja też odpadam, bo ja nie pisałem troszkę więcej jak dwa dni :) brak czasu jak i chęci na odpalenie gg :D

 

 

 

No a może ten "kolega" nie ma czasu na pogadanki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Mnie wnerwiało przycinanie się kompa przy starcie systemu kiedy to wszystkie programiki odpalały się jednocześnie, to cześć wywaliłem, część wyłączyłem a w części odznaczyłem opcje samo uruchamiania :D O niebo lepiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edek18    0

No kurcze,ale żeby wogole nawet na 10 minut...to,że pracuje to nie znaczy,że aż tyle,bo ja rozumiem obowiązki

no nic poczekam trochu może się odezwie,tyle mam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
No kurcze,ale żeby wogole nawet na 10 minut...to,że pracuje to nie znaczy,że aż tyle,bo ja rozumiem obowiązki

no nic poczekam trochu może się odezwie,tyle mam :)

 

zrozum, żeby ci cokolwiek kupić musi zapierdzielać. :D

 

może prace ma taką że go kilka dni w domu nie ma?

 

 

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edek18    0

ALe to nie jest mój facet i nie musi mi nic kupowac :D tylko mogl by sie odezwac...

A praca na zmiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edek18    0

To powinno należeć do odpoczynku :D sama przyjemność odezwać się do kogoś :)

No łokropnie jestem wymagająca...jedno malutkie marzenie i strasznie męczące :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
×