Polecane posty

bartek4123    2

Witam! Posiadam zetora 7340 wersję eksport. Siedem lat temu sam sprowadzilem go z Irlandii przez pierwsze cztery lata byłem z niego bardzo zadowolony silnik ogólnie zyleta, bardzo mocny, żwawy i mało palił tylko miał jeden mankament bardzo lubił wypić olej w dobry dzień nawet 1.5 litra więc zdecydowałem się zrobić generalny remont silnika. Po remoncie to jednak już nie było to samo. co prawda oleju już nie brał ale zrobił się strasznie zamulony ale siły mu nie brakowało (dawka paliwa nie pomagała) teraz zaledwie trzy lata po zemoncie silnik jest w opłakanym stanie ciśnienie na zimno ma na dwóch po 10 atm i na dwóch po 13 atm. Zastanawia mnie co spowodowało taki krótki żywot silnika? Dużo osób mi mówi że to przez suchy filtr powietrza? Co o tym sądzicie? Już słyszałem o kilku osobach co przerobilo na olejowy i są zadowoleni. Przerabial już ktoś z was?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Suchy filtr mają od 20 lat wszystkie ciągniki.
To nie problem pod warunkiem,ze czyścisz i wymieniasz względem ilości pracy w kurzu.
Twój problem z silnikiem może być związany ze słabą jakością czesci, ze źle przeprowadzonym remontem, zlą eksploatacją.
Zbyt ogólny problem przyczepić można sie do wielu rzeczy? Rozrząd,wtrysk, turbo, pompa to obiawy zamulenia pytanie czy dymił i jak dymił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

W latach 70-tych już były suche... Jak filtr suchy to i bezpiecznik powinien być 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Suchy filtr mają od 20 lat wszystkie ciągniki.

 

Nie mają. Choć by właśnie w zetorze. Mokre były stosowane dłużej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

To nie jest wina  filtra , Jeżeli  połączenia  szczelne  i  regularnie  czyszczony i  wymieniany- to i such i mokry spełnia  swoją  rolę  . chyba  że  silnik  ssał powietrze  nie  tylko przez  filtr , spadła  jakaś guma ? 

  autor pisze  że po  remoncie  od  razu był mułowaty itp.

Po prostu  mechanik  spierdzielił robotę , może i  cięcie  kosztów było, tanie  części itp - bo nie opisane  co było  robione . Może  też  nieodpowiednio  docierany 

Nie  ma  co  gdybać - trzeba zrobić  znowu - tym  razem porządnie 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek4123    2

Naprawialem go u teoretycznie dobrego mechanika od 20 lat remontuje same zetory a kolejka na usługę jest u niego na miesiąc w przód ale nie zmienia to faktu, że mógł użyć słabych części a zapewniał, że używał tylko Czeskich. A robione było wszystko szlif walu i cała góra z glowicami. Dotarty był na pewno dobrze tylko nie powiem bo trochę czasem dostał w dupe tan silnik pod obciążeniem bo pracuje glownie w płucach 4 kovreland z dużą odkladnia i w belarce JD 590. Co do filtra powietrza zgodzę się bo go zaniedbywalem ale to z powodu takiego, że mam w tym traktorze Tur starego typu i żeby wyjąć filtr muszę aż chlodnice luzowac inaczej nie wyjdzie więc wymienialem go dwa razy w roku przed i po zniwach a koszt tego filtra nie jest mały więc muszę przerobić na olejowy z lepszym dostępem do niego a miejsca jest tam naprawdę mało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ubogiwladek
      witam.
      od nie dawana stałem się nie szczęśliwym posiadaczem takiego oto ciągnika.
      Mianowicie jeśli troche dłużej pochodzi zapala mi sie kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni, Na zimnym silniku wspomaganie działa ale słabo. Podnośnik tak jakby drży jak sie go podnosi.
      Dodam jeszcze ze poprzedni właściciel zmieniał tarcze hamulcowe oraz wymienił olej w skrzyni i filtr.
      Doradzi mi ktoś jaka może być tego przyczyna? bo mechanik narazie nie ma czasu a Ja o niczym innym nie myśle i chciałbym sie co nieco dowiedzieć.
      Byłbym bardzo wdzięczny
    • Przez sledzss
      Witam Wszystkich
       
      Zwracam sie do was z prośbą o pomoc, mam problem z moim belarusem 820 z 2007r.
      Mianowicie chodzi o hydraulikę zewnętrzną, po podpięciu belarki nie mogę nawet podnieść podbieraka nie mowiąc już o otwarciu komory - dopiero na obrotach komora powoli zaczyna sie otwierac, ale dochodzi do pewnego momentu i po odpuszczeniu obrotów silnika sama sie zamyka. podpięłem tą samą belarkę starego ursusa c360 i bez problemu na wolnych obrotach otworzył komorę...
      Sprawdziłem zegarem ciśnienie na wyjściach tylnych - na wolnych obrotach i zimnym oleju jest praktycznie zerowe, to samo jest na reszcie sekcji rozdzielacza (wyjścia boczne). Wymieniłem rozdzielacz hydrauliczny, złącza hydrauliczne, sprawdziłem pompę (po podczepieniu kosiarki samasz 2.10 podnośnik podnosi na wolnych obrotach aż miło więc ją wykluczam), wymieniłem olej hydrauliczny na nowy (superol) i filtr w zbiorniku oleju (także na nowy), zlikwidowałem wszystkie wycieki i nadal bez zmian... No już poprostu ręce opadają...
       
      Może ktoś z was miał juz podobną sytuację? Może coś pominąłem?
      Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi
       
      Pozdrawiam
    • Przez norbi9032
      Witam mam problem z opryskiwaczem biardzki na wysokich obrotach ciągnika w opryskiwaczu jest bardzo małe ciśnienie.
    • Przez kaziu914
      Witam mam problem z dojarką alfa laval archimedes. Z dnia na dzień zaczeła bardzo głośno pracować i do tego nie wytwarza ciśnienia. Co może być przyczyną?
    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj