Zaloguj się, aby obserwować  
andkru21

bryzganie oleju przez miarke oleju

Polecane posty

andkru21    0

Witam. czy podczas wlaczonego silnika gdy odkreci sie miarke oleju ma prawo bryzgac olej na zewnatrz?? mam zetorka 7245. czy to jest normalne ze tak sie dzieje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

To jest jak najbardziej normalne, dziwne było by gdyby olej nie brzyzgał po odkręceniu bagnetu na włączonym silniku, ponieważ olej wydostający sie z wału podczas jego obrotu chlapie we wszystkie strony, do tego jeszcze pędzony jest ciśnieniem oleju, wiec bez powodów do paniki


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Nie bez kozery ten typ smarowania nazywa się rozbryzgowym pod ciśnieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    639

a co może być przyczyną że olej bryzga przy włączonym silniku jak dostanie po garach przez miarkę jak się jej nie wyciągnie?? mam taki problem tylko że w Ursusie C-330. Sorki że pytam akurat tutaj w Kategorii Zetor ale chce wiedzieć :)


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bryzga przez miarkę jak jej się nie wyciągnie? Przez wsunięta miarkę bryzga czy jak? Bo nie rozumiem.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    639

no nie wyciągam miarki a olej spod niej bryzga.


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Ja proponował bym zacząć od wymiany bagnetu bo zdaża sie ze bagnet sie wyrabia i jest luźno przez to może ciec, jest też możliwość że ciagnik ma przedmuchy do misy i bagnetem znajdują one ujście


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mało prawdopodobne żeby bagnet się aż tak wyrobił. Może pierścionków już nie masz.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    639

remont silnika planowany po żniwach 2009 lub na wiosnę 2010 roku :) a ten olej wyrzuca bagnetem jak dostanie po garach, bo ostatnio byliśmy w olszynach i trochę dostał wtedy, w drzewie i trochę miękko było i zauważyłem właśnie ten olej.


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Czy ja wiem że takie mało prawdopodobne? jeśli bagnet jest od nowości ciągnik ma napewno ładnych pare latek napewno nie raz miał juz przedmuchy bagnet mógł sie poluzować, teraz dostał troche przedmuchu i wybił sie mocniej albo uszczelka na nim, w końcu jest on tylko wkładamy a nie wkrecany jak np. w 360, a ciągnik dawno mial remont? dmucha górą?


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    639

ciągnik mam dopiero 2 miesiące :) więc nie wiem kiedy był remont :) górą to trochę przy korku ale to chyba też normalne bo korek nie jest wkręcany na gwincie :)


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

człowieku wyczysc dobrze odpowietrznik bloku a olej przestanie ci wyganiac przez ten bagnet

poprostu powietrze z z silnika ci ucieka przez miarke a ze olej jest to i olejem dmucha


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

O to ja mam jeszcze takie pytanie czemu olej wywala odpowietrznikiem bloku? A co do bryzgania oleju przez miarke to przed remonem tak miałem ale to było takie sączenie a po remoncie zmieniło się i nawala przez odpowietrznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

przedz odpowietrzik zawsze musi leciec troche oleju poniewaz podczas pracy w silniku jest tzw mgła olejowa i zawsze jakies minimalne ilosci wyleca ale jak bardzo duze ilosci płyna to wymien odpowietrznik albo masz za duzo oleju w silniku


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    639

@Robertsuw ale mi wali olej w C-330 i tam chyba nie ma odmy tak jak w Zetorach :)


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Źle wykonana naprawa lub części złej jakości i masz duże przedmuchy do skrzyni korbowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

zorzyk2 dobrze mówi

a odma jest w każdym silniku 330 ma akurat połączenie przez korek wlewowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj