robcio3dz

Co sadzicie o ciagnikach KIOTI? [połączone]

Polecane posty

ktom    1

odnośnie świecy to nie wiem, ale mój pali bez problemu, stoi w nieogrzewanej wiacie. Ale teraz to nic, poprzedniej zimie zdarzało mi się zapalać przy - 25 c, palił przy pierwszym podgrzaniu. Przez pierwsze sekundy chodzi głośno ale szybko łapie właściwy rytm. Mój patent na mrozy : 1 litr dykty na 30 litrów paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

ktom to masz dosyć dobry patent,to i ciut na parafinę i na wodę działasz,ja ciut dykty i ciut środka,a paliwo mam do -7,jest -15 i czyste też jest ok.palić super,świeczki to nie ma on do komory spalania żarowej?bo wtrysk pośredni,jutro sprawdzę,teraz już nie idę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbig    0

Na paliwie ON Lotos Dynamic do -35*C nie trzeba dolewac zadnej dykty denatury ani innych polepszaczy paliwa zeby nie zamarzło lub nie wytrąciło parafiny i zatkalo filtr traktor odpala na kazdym mrozie .Powyzej 5*C pali nawet bez podgrzewnia.Swiece zarowe w sliniku Kioti o wtrysku posrednim są na kazdy cylinder podobny uklad paliwowy mam w Toyocie Avensis z 1998r nawet ostatnio wymienialem swiece zarowe bo trzy sie spalily tzw swiecowe ze wzgledu na ksztalt podoby do swiec .Kioti tez zapewne ma takie swiece jak moja Toyota.Jest to stary i sprawdzony uklad wtryskowy dzisiaj coraz bardziej popularny w traktorach jest wtrysk Comonrail z wtryskami pizoelektrycznymi sterowanymi komputerem ktory wymaga bardzo czystego paliwa o malej zawartosci siarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktom    1

Nie jestem mocny w tematach technicznych. Tak więc w kiotim są zwykłe świece żarowe ? Co to oznacza że ma wtrysk pośredni ?

@Zbig można się zawieść też na dobrym paliwie, a tak w ogóle kiedyś gościo z renomowanej firmy zajmującej się chip tuningiem silników powiedział mi żeby nie tankować paliw z wyższych serii : Verva, Dynamic, V-Power, z powodu wyższej temperatury spalania - niekorzystnie wpływają na trwałość silników, mówił żeby jeździć na zwykłym dieslu. Ja nawet próbowałem starą Toyotą busem z prostym silnikiem 2,4 d jeździć na czystym bioestrze, byłem zaskoczony bo mniej mi paliła a jeździł tak samo :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbig    0

Cos sie temu czlowiekowi od tuningu pomylilo to tuning silnika skraca jego zywotnosc a cala zachdnia Europa jezdzi na paliwach o malej zawartosci siarki i podwyzszonej liczbie cetanowej silniki lepiej pracują mniej palą wtryski dluzej wytrzymują rzadko sie zapiekają.Ja jezdze na ON Lotos Dynamic i smochody i ciągniki mniej palą jak na zwyklej ropie ktora ma duzo siarki mniejszą liczbe cetanową no i moze byc z wodą lub oczyszczony opał.Bo ON Dynamic jest przywozony do stacji paliw wlasnymi cysternami przez rafinerie no i zbiornik jak i beczka ma plombe tak ze wlsciciel stacji nie moze nic pokombinowac?.Shell ,Mobil kupuje ON Dynamic od Lotosu z Gdanska do RFN tak ze paliwo jest pewne.Mam znajomego ktory jest wlascicielem stacji Lotosu i to on naswietlil mi ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktom    1

ostatnio rozmawiałem z serwisantem, który pracuje przy różnych ciągnikach. Mają stację które świadczy usługi serwisowe dla kilku dealerów w Krakowie. Człowiek chwalił Kioti. Mówił że u nich zdarzył się już jeden przypadek że użytkownik pracując u siebie i na usługach zrobił przez 3 lata 7 tyś godzin i nic poważnego w ciągniku się nie psuło. Poza tym przypadkiem serwisują kilka tych traktorów i są w porządku. Ja z kolei obiecałem "pochwalić się" jak mi coś nawali :D .Miałem wymienianą sprężarkę na gwarancji, zatarło się łożysko i hałasowało. Ponieważ sprężarka polskiej produkcji właściwie się nie liczy :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

ja pracuję dwa sezony kioti i nic(sprężarki nie używam-może to był błąd) i oby tak dalej.do paliwa dolewki stosuję bo kupowane we wrześniu 2,5 tyś.litrów po 3,7 DYNAMIK,a teraz to trochę drogo jest,poczekam do wiosny.świeczki żarowe do komory spalania obok wtryskiwacza,jak przy każdym pośrednim wtrysku lub bezpośrednim w silnikach samochodowych.wtrysk pośredni działa na zasadzie że;gazy po zapłonie nie działają bezpośrednio na tłok lecz poprzez szczelinę między komorą spalania a tłokiem,przy bezpośrednim bezpośrednio na tłok,najprościej tłumacząc.pośredni ma swoje zalety np.cichsza praca,dłuższa żywotność,wady np.większe spalanie,gorszy moment,ale to ogólnie.na marginesie kto z was wystawił 551c na allegro?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktom    1

Ja wstawiłem - sprawy związane z Programem Modernizacji ;)Wiesmag @ ile masz już zrobione godzin, 2,5 tyś litrów paliwa to bym chyba na 2 lata miał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja pracuję dwa sezony kioti i nic(sprężarki nie używam-może to był błąd) i oby tak dalej.do paliwa dolewki stosuję bo kupowane we wrześniu 2,5 tyś.litrów po 3,7 DYNAMIK,a teraz to trochę drogo jest,poczekam do wiosny.świeczki żarowe do komory spalania obok wtryskiwacza,jak przy każdym pośrednim wtrysku lub bezpośrednim w silnikach samochodowych.wtrysk pośredni działa na zasadzie że;gazy po zapłonie nie działają bezpośrednio na tłok lecz poprzez szczelinę między komorą spalania a tłokiem,przy bezpośrednim bezpośrednio na tłok,najprościej tłumacząc.pośredni ma swoje zalety np.cichsza praca,dłuższa żywotność,wady np.większe spalanie,gorszy moment,ale to ogólnie.na marginesie kto z was wystawił 551c na allegro?

Wtrysk pośredni ma więcej wad niż zalet:

-niższa sprawność

-trudniejsze odpalanie

-wymaga większego stopnia sprężania(ok 24:1)

-droższy w produkcji

Ma za to jedną wielką zaletę, zapewnia cichszą pracę silnika ;) . O ile w samochodach ma to duże znaczenie, to dziwne czemu zastosowano to rozwiązanie w ciągniku :P .

 

EDIT:Już poprawiłem, dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

mariusz x,a czemu w ciągniku,to nie wiem,( ale się sprawdza,mocy starcza,mało pali,czego jeszcze chcieć) przypuszczam że te silniki są montowane w innych modelach,takich jak np.na pola golfowe,takie maleństwa,z pewnością wiesz o co chodzi,gdzieś w necie widziałem np.http://www.kioti.com/products/engines/engine.asp.co do paliwa to wszystko na nim jedzie i wystarcza na ok. pół roku,dostawca stały,jakość super,chce zarobić to dba abym miał dobre paliwo w dobrej cenie,on sam wie kiedy najlepiej mi uzupełnić,ma jakieś grosze od litra a nie procent od kasy,najważniejsze że taniej jak hurt w rafinerii,oni mają umowy,inne ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktom    1

Masz jakiś duży zbiornik z dystrybutorem na to paliwo ? Czy zlewasz w mniejsze pojemniki? Jeśli to nie konkurencja dla ciebie :P , to może mógłbyś mi dać namiary na tego dostawcę, ale jeśli robi to po znajomości to się nie wtrącam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

mam 3 pojemniki w koszu,umieszczone na wysokości ponad 2 metry,wąż,zawór i samo leci.ten mój kiedyś woził na własny rachunek,teraz w firnie zajmującej się transportem paliw,i co jakiś czas zalewa cysternę dla swoich klientów,jezdzi raczej dookoła komina,a do ciebie to chyba trochę daleko,mniej więcej gdzie mieszkasz,może gdyby całą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktom    1

mieszkam lubelskie , a czy fakturę wystawia ? bo jak nie to dziękuję :P

 

Poniżej post z forum z USA, gdzie potwierdzają że Kioti to nie jest manufaktura składająca ciągniki w stodole, 50 tyś sztuk silników w 6 rodzajach w ciągu roku to chyba konkretna liczba, dodatkowo własna w pełni zautomatyzowana linia produkcyjna. Sprzedaż traktorów w 40 krajach ;) a i ciekawa informacja ich silniki są używane przez inne firmy.

 

 

 

"Welcome to the forum.... :trink39:

 

The DK45 SC cab tractor is a nicely finished cab tractor with Kioti's strong 45 hp engine. Close the door on the cab and you feel quality.The 55 hp and 65 hp use Perkins diesels for the same reason many other manufacturers use the Kioti/Dae Dong diesel. Emissions !

 

Off road engines (gas and diesel) have to be emisiions certified by US EPA and the European Union has their environmental standards ,called EEC, as well.

 

Unless a manufacturer has enough volume on an engine, it makes sense "cost wise" to purchase elsewhere. All the other Kioti's from 20 to 45 use Kioti/DaeDong engines.btw they have a fully automated engine plant in South Korea producing 10 engines within 6 different families. Production is 50,000 engines plus. That's no small deal. DaeDong Tractors,combines and Rice equipment are sold in 40 countries around the world. This is not some small potatoes, private label manufacturer."

 

http://www.youtube.com/watch?v=S6GwXCSUEZ0

 

Fajny filmik .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cetersen    0

Czy ten Kioti wstawiony na allegro ma w komplecie (bo na zdjęciu brak) dolny zaczep i obciążniki przednie. Jeżeli mi odmówią dotacji to wezmę tego z allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

mariusz x skąd dokładniej jesteś bo widzę że z pomorskiego,może my są prawie sąsiedzi. ktom w lubelskie to on nie pojedzie,nawet jego firma tak daleko się nie zapuszcza.A mam jeszcze pytanko do posiadaczy kioti: kto z nas ma go najdłużej.2009,02,20 data rejestracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbig    0

To moj jest najmlodszy

rejestracja styczen 2010r mam dopiero 250 godzin ,z mojej winy wybita tylna szyba oddali 1300zl z AutoCasco pozdrawiam i Wesolych Swiąt wszystkim Uzytkownikom Kioti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktom    1

Ta tylna szyba to jakiś program obowiązkowy z Kiotim, witam w klubie ;) .

 

Również wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

ta szyba to chyba nieuwaga,bo się dosyć daleko otwiera,może by jakiś zamek jak przy drzwiach zrobić,żeby tylko ciut otworzyć co?najlepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktom    1

ja to sfrajerzyłem maksymalnie, trochę popisów przed sąsiadami i dawaj pomyślałem że jak tyłem cofnę pod garaż to ładnie śnieg odsunę, zjechałem trochę na podjazd a on jest dość stromo w dół i nie włączyłem napędu, zatrzymałem się a jak próbowałem ruszyć to traktor zabuksował i na lodzie zsunął się do garażu. Szyba była zamknięta ale co z tego jak nad wjazdem był daszek ... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

tak nieraz się takie zabawy kończą,dobrze że tylko kosztują,a niekiedy to strach myśleć.uwagi trochę poproszę żebyśmy w całości mogli dalej dyskutować na AF.Wesołych i najlepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jowisz753    0

Panowie mam pytanie o jakieś namiary do firm sprzedających nowe ciągniki Kioti. Póki co znalazłem tylko Kraków. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbig
      Prosze o informacje o traktorze Kioti DK 451C.Czy bedzie nadawał sie do sadownictwa.
    • Przez Kala3452
      Witam wszystkich mam pytanie czy miał lub ma ktos doczynienie z kioti rx7320 mam ochote kupic ten sprzet tylko nikt nic nie wie na temat tego ciagnika znalazłem oferte kioti z ładowaczem za 117brutto jest to 4cyl 73km jesli ktos by miał cos na tem był bym wdzieczny z góry dzieki pozdrawiam!!!
       
       
       
       
       
    • Przez Kris94
      Witam,
      Mam pytanie dotyczące ciągników Kioti. Jestem młodym rolnikiem i dopiero zaczynam przejmować gospodarstwo po rodzicach. Mamy 22 ha ziemi co obrabiamy trzema ciągnikami. C330, C360 i MTZ 82. Złożyłem wnioski na młodego rolnika w tym roku, z nowego naboru i myślę nad zmianą ciągnika na nowy. Mamy trochę owoców, głównie truskawki a ja zamierzam pójść też w stronę warzyw i myślę nad nowym ciągnikiem do transportu bo do przetwórni mamy 17-20km w jedną stronę a przy większej ilości trochę kursów w roku zrobi. Myślałem nad Kioti RX7320 bo myślę że z 12-14 ton by sobie poradził a prędkość maksymalną ma prawie 38km/h jednak nie wiem czy te 73km nie będzie za dużo do innych prac typu rozsiewacz nawozów, opryskiwacz, sadzarka, pielnik, z którymi radzi sobie nawet C330 i nie wiem jakie byłoby spalanie przy takich lżejszych pracach (chciałbym ciągnik dość dobrze wykorzystać, żeby był bardziej uniwersalny). Drugą opcją jest poprawienie stanu technicznego MTZ-a i jego do transportu a do wszystkich innych prac zamiast c330i c360 - Kioti NX5510 który wydaje się bardzo fajną maszyną, silnik 3-cylindrowy 1800ccm, 55km, bardzo zwrotny, biegi pełzające (co jest przydatne przy choćby sadzarce) i spalanie też myślę że powinno być małe.
      Co sądzicie o tych modelach Kioti RX7320 i NX5510 ? Są na forum użytkownicy i mogliby coś powiedzieć o tych ciągnikach ? Sorry że się tak rozpisałem ale chciałem dość dokładnie opisać moją sytuację.
      Pozdrawiam i liczę o jakieś opinie, rady.
    • Przez zbig
      Ma ktoś na forum z rolnikow ten model traktora jest to nowsza wersja DK451C proszę o opinie
    • Przez Runner4554
      Co sądzicie o tym zestawie. Jakie są wasze zdania na ten temat. Pytam ,poniewasz myśle nad kupnem tego traktora i chciałbym żeby współpracował z k.ziemiaczanym Anna. Prosze komentujcie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj