Skocz do zawartości
sosek xu li

co myślicie o ciągnikach serii (k) 90, 100, 110,120

Polecane posty

timasz    52

oczywista sprawa jest ze nigdy na wom nie wyjdzie tyle co deklaruje producent w prospektach zwykle jest to 15% mniej albo i wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Więc z waszej rozmowy wynika, że niema sie co kłucić o tą moc bo na różnych testach różnie wychodzi :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

brzozak2    236
Więc z waszej rozmowy wynika, że niema sie co kłucić o tą moc bo na różnych testach różnie wychodzi :rolleyes:

jest sie o co klucic bo to wazne, testy sa te same, to zalezy od "filozofii" silnika, generalnie w nowoczesnych silnikach jest taka tendencja, no bo gdy max moc wychodzila przy obrotach znamionowych to juz nie ma o czym mowic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Powiedźcie co to może być. Rano jak jest zimno i idę mieszać paszo wóz, DF k100 nie chce zapalić muszę go podładować z 5 minut i już chodzi...Czy to może być wina alternatora?? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

ale to co akumulator nie ma sily krecic czy co moglo sie tak zdazyc ze moze mysz przerabala jakis przewodzik i alternator nie laduje akumulatora ja mialem tak w rollerku moze jak bys mial cza moglbys wstawic jakies fotki swojego deutza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
ale to co akumulator nie ma sily krecic czy co moglo sie tak zdazyc ze moze mysz przerabala jakis przewodzik i alternator nie laduje akumulatora ja mialem tak w rollerku moze jak bys mial cza moglbys wstawic jakies fotki swojego deutza

Jest tak rano wchodzę do ciągnika wkładam kluczyk podgrzewam świece przekręcam i silnik zakręci raz i nic :/ podładuje akumulatorki z 5 góra 10 minut i odpala, jak ciągnik pochodzi z pół godzinki i się rozgrzeje to później już mogę wyłączyć silnik a i tak zapali ! czyli tak jakby ładował ale nie ładuje:/ albo ładuje ale gdzieś masuje i się akumulator przez noc rozładuje...nie wiem sam :angry:

Serwis miał już do tego przyjechać z 2 tygodnie temu i coś im się nie spieszy widzę że, jak sam się za to nie wezmę to będe kolejne 2 tygodnie tak jeździł...f*ck :/

 

PS: co do zdjęć to mam dwa w galerii AF w poddziale DF :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

wiesz mozesz tez sprawdzic czy akumulator przyjmuje prad moze to wlasnie jest problem hociaz tak jak piszesz masa lub jakies przebicie tez jest prawdopodobne a tych serwisantow to za jaja powinienes powiesic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Aj żebyś wiedział, że jak tylko przyjadą to im poślę wiązankę ale to dopiero jak mi ciągnik naprawią bo inaczej uciekną z podwórza ;)

f*ck kiedy nie dzwonię to oczywiście mówią: tak, tak my już panie za zakrętem :/... coś dużo tych zakrętow :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    96

Mam K100 P.L + TUZ+WOM + ŁADOWACZ STOLL

jestem z niego bardzo zadowolony

naprawde fajny sprzecik

zanim go kupiłem brałem pod uwage MF-a i Fendt-a

poradził sobie z 4m agregatem upr-siew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

ja swojego juz po nowym roku odbiore juz nie moge sie doczekac:) co do zapalania to miałem niezła przygode z moim MK3 rano wczoraj chciłem go zapalic moj nie ma swiecy wiec wsiadam przekrecam kluczyk komp sie załacza wszytko ok pokazuje ze moge go zapalic przekrecam silnik łapie ale za wczesnie puszczam kluczyk i zgasł ;) Koniec nie mogłem go zapalic cały dzien ładowałem akumulatory grzałem filtr paliwa wogóle silnik kilka razy w ciagu dna próbowąłem i nic dopiero na wieczór jak sie wkurzyłem i popedałowałem gazem przy zapalaniu złapał. a chciałem go odpalic po to eby stwierdzic skad mi apiwo cieknie okazało sie ze przetarł sie wezyk przelewowy z ostatniego wtryskiwaza pierdołka ale zeby swierdzic co trzeba było go zapalic. pozniej przypuszczałem ze moze sie zapowietrzył bo długo stał niepalony z ta awaria. moim zdaniem trzeba go dłuzej przytrzymac na rozruszniku bynajmniej ten tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

Ja już mam DF k 100, ciągnik ma ok. 290 cm wysokości - troche mnie to zdziwilo. Na razie przejeździł u mnie 1 godzinę ;), Lampo przy nim to teraz karzełek (a i tak jest już na kołach 36" a nie jak seryjne na 28"). Zastanawiam się czy ładowacz czołowy podłączyć pod dzwignię krzyżową czy zamontować joystick?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Ile kosztował ?-duża była różnica między DF a JD ?Jakie wyposażenie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

@ jaro

przy dzisiejszym kursie euro to parę groszy byłby JD 6230 Premium tańszy z tym samym wyposażeniem- lub podobnym, JD ma "monitorek" ale DF np. ma radar w tej cenie.

Wersja ze zwykłą hydrauliką. W tym ciągniku wyp. standardowe jest dosyć bogate- m.in. komf. siedzenie, skrzynia 50 km/h (44 km/h przy 1900 obr.), przycisk sprzegła w dzwigni zmiany biegów. Z wyposażenia ponadstandardowego to: przedni tuz, ładowacz czołowy, balast 600 kg, koła 440/65xR28, 540/65xR38, kabina amortyzowana, pełen komplet świateł roboczych(14szt.) wraz z lusterkami ogrzewanymi,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

oj zebym ja mial takie maszynki gratuluje zakupu sa to super ciagniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0
No pewnie że joystick ;)

Możesz to uzasadnić? W dzwigni krzyżowej jest położenie pływające i można ją w tej pozycji unieruchomić, natomiast w joy z MX jest tzw. swobodne opuszczanie ale bez możliwości zablokowania tej pozycji. Jest to o tyle ważne że na tej linii po odpięciu ładowacza będzie sterowany przedni TUZ więc na joy nie będę miał położenia pływającego- np. praca z wałem przednim, jednakże na dźwigniach przedniego TUZ-a są fasolki. Miał ktoś taki problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AGRObombula    1

wiecie co wam powiem wszystkie ciągniki są dobre puki wszystko wnich sie kręci tak jak ma ale jak sie przestaje krecic to sie potem dopiero cyrki i códa na kiju zaczynają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bodzio110    3

Czy nie ma na AgroFoto użytkownika DF K110? Bo K100 jest kilku. Fajnie jakby się wypowiedział jakiś użytkownik tego ciągnika. Jak mu się sprawuje i zj akim sprzętem jeździ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
wiecie co wam powiem wszystkie ciągniki są dobre puki wszystko wnich sie kręci tak jak ma ale jak sie przestaje krecic to sie potem dopiero cyrki i códa na kiju zaczynają

E...tam moim zdaniem jak się ma pieniądze to nie będzie żadnego problemu z częściami i naprawą ów ciągników :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soyer    0

Mam problem z Agrotronem 80 z '97r

Przy prędkościach powyżej 15 km/h odczuwam jakby cos go hamowało. Maxymalną predkośc osiąga po długim czasie nawet bez obciążenia. Hamulce odbijają jak trzeba. Sytuacja jest bardziej uciązliwa przy zimnym oleju nie mniej jednak przy rozgrzanym tez występuje. Doradźcie co mozża zrobić z tym fantem. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

na poczatek moze wymienic filtry oleju, paliwa

sprawdz stan oleju w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    96
Mam problem z Agrotronem 80 z '97r

Przy prędkościach powyżej 15 km/h odczuwam jakby cos go hamowało. Maxymalną predkośc osiąga po długim czasie nawet bez obciążenia. Hamulce odbijają jak trzeba. Sytuacja jest bardziej uciązliwa przy zimnym oleju nie mniej jednak przy rozgrzanym tez występuje. Doradźcie co mozża zrobić z tym fantem. B)

 

 

Ja na początek proponuje utworzyc nowy temat :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Sprawdź przewodziki paliwa czy nie łapią "lewego" powietrza :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soyer    0

Co do wykrytej usterki to zdiagnozowałem problem. Szkopuł tkwi w hamulcach odbijają powoli ale co gorsza nie do końca. Układ hamulcowy jest tam bardzo skomplikowany z gazowymi wyrównywaczami. Jest tam jeszcze pompka 3-drogowa która prawdopodobnie robi przyczynę nieodbijania hamulców. Niestety w chwili obecnej nie mam schematu i nie jestem w stanie określić jak to działa. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×