Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Zyzio

Zetor 8011 i pochodne - montaż sprężarki/układu pneumatycznego

Polecane posty

Zyzio    0

Witam

Może ktoś mi powie ( zdjęcia , schemat ) jak założyć sprężarke do ciągnika ZETOR 8011 ( to samo co C-385 ) jakie części potrzeba i z jakimi kosztami trzeba się liczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Spręzarka znajduje się z lewej strony silnika (patrząc z środka kabiny) ,jest zamocowana na samym przodzie silnika.Czemu nie masz spreężarki ??.Nowa spreżarka nie jest tania-http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/12955.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

Sprężarki w tych modelach były w standardzie więc może kolega kupił dopiero co ciagnik i sprzedający albo nie miał albo wyłożył co do cenny widziałem tańsze zamienniki albo po regeneracji.


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

majranjd    8

Jak był np z Francji to nie ma bo tam nie musiały być... pneumatyka nie wszedzie jest obowiązkowa, niektóre polskie ursusy tez nie mają...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zyzio    0

Tak ciągnik jest z zagranicy i nie ma sprężarki, chodzi mi o założenie ( może być używana lub regenerowana ) oraz co jeszcze przychodzi do tej pneumatyki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    64

Używaną to kupisz na złomie od jakiejś ciężarówki (1 tłok starczy spokojnie) tylko musisz kombinawać z założeniem i z jakimś wyłączaniem. Ty chcesz układ hamulcowy przyczep to regulator ciśnienia , butla i zawór do hamowania no i przewody,zegar. Do pompowania kół to są odolejacze stosowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

przy zastosowaniu nowych części koszt ok 3000-3500 sprężarka, butla, i najlepiej kpl dzwigienek, zaworów, oraz przewodów, jest to spakowane w jedną paczkę dostaniesz w grene.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

Witam.

Nie chce zakładać nowego tematu, a ten jest o podobnej tematyce.

Przez własną głupotę zniszczyłem sobie koło pasowe od sprężarki w Zetor 8011, w sklepie kupiłem od ursusa 385, ale nie pasuje. to czerwone koło to jest to które kupiłem i nie pasuje (klin 4 mm, średnica zewnętrzna 139mm), a to siwe to jest moje uszkodzone (klin 5 mm,średnica zewnętrzna 146 mm) i właśnie takiego szukam, może ktoś wie gdzie takie można kupić,

 

dsc0007st.jpg

dsc0008xev.jpgdsc0011hk.jpg

dsc0010zc.jpg

dsc0009eef.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

-- połączono --

 

Witam. Z racji tego że nie mam u siebie w Zetorze 8045 układu pneumatycznego do przyczep, postanowiłem go zamontować.

Kupiłem już sprężarkę,odolejacz i regulator ciśnienia. I tu moje pytanie:

Ma ktoś schemat co i jak podłączyć? Albo chociaż zdjęcia jak i gdzie jest przymocowany zbiornik powietrza, zawór hamulcowy.

P.S Ma ktoś może do sprzedania jakieś części do pneumatyki?

Pozdrawiam

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jimmy22    0

W zetorze 8011 zbiornik jest zamontowany pod kabiną dokladnie z prawej strony ciągnika ściśnięty opaską i przymocowany do bloku obok niego jest odolejacz i zawór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez Vincero
      Witam
      Nie wiem czy w dobrym miejscu dodaje temat ale mam problem z wspomaganiem w moim Zetorze 7211
      Otóż od pewnego czasu zapalam ciągnik a koła samoczynnie same się zakręcają w lewo .. po chwili działa wspomaganie odkręcę i działa wszystko lecz za jakiś czas znowu nie mogę w prawo ciężko idzie kierownica ..
      z tym problemem zajrzałem do filtra ewidentnie do wymiany olej brudny i lekkie drobinki metali widzę pływają , dodam jeszcze że było go stanowczo za mało ... mam zamiar wlać nowy olej dokładnie Boxol 26 czytałem że może być lecz nie wiem jak z całego układu pozbyć się starego oleju ... ?
      Jak ktoś miał podobne problemy i wie jak szybko i skutecznie naprawić ten problem proszę o pomoc .
      A może jakiś inny wlać ? jaki używacie ?
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

×