kml22

C-330 przeciek spod koła pasowego na wale

Polecane posty

kml22    0

Witam !

 

Tak jak w temacie zauważyłem, że po pracy olej stamtąd ucieka. Nie jest to jakiś ogromny przeciek, ale widać ze sie sączy i małe plamki zostają no posadzce. Nie ukrywam że troche mnie to denerwuje bo strasznie nie lubie jak widze jakies plamy pod ciągnikiem ..

 

Nie jestem mechanikiem stąd moje pytanie, czy żeby wymienić tam simmering trzeba roździerać silnik czy jest możliwość jak przy wałku żeby dekiel ściągnąc i uszczelnic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

na początek czy jesteś pewny, że cieknie z silnika? czy ze skrzyni biegów? po wałku sprzęgłowym

 

jeśli z silnika to musisz rozpołowić, ściągnąć sprzęgło, następnie koło zamachowe, i masz dostęp do uszczelniacza,

 

zanim ściągniesz koło zamachowe i szprzęgło to włóż łyżkę do kół lub gruby śrubokręt między koło zamachowe i obudowę koła zamachowego i sprawdź luzy na panewkach na wale, bo jeśli są duże to wymiana uszczelniacza pomoże na krótko,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

Jeśli jestes pewien ze cieknie spod kola pasowego to robisz tak odkrecasz chłodnice, maske, pasek pradnicy kluczem nasadkowym bodajze 36 odkrecasz srube trzymająca kolo pasowe (troche jest tam ciasno bo przeszkadza wspornik osi ale jak dopasujesz odpowiedni klucz to nie bedzie źle) sciagasz kolo śrubokretem wydłubujesz pierscien uszczelniający bodajze 60x85x10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

Dawno już nie rozbierałem koła pasowego w c 360, ale wydaje mi się aby to zrobić to trzeba jeszcz przynajmniej poluzować śruby od wspornika bo inaczej tego koła nie ściągnie się!

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniu    2

z tego co mi się wydaje i pamiętam to w C-330 jak robiłem kolo tego simeringa o którym mowa w temacie to lekko "przodkiem" odjechałem

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kml22    0

Dzieki panowie za info ... Bylem ciekawy czy trzeba silnik rozdzierać bo ma wszystkie plomby jeszcze w oryginale i bym tego nie ruszal jesli trzeba by silnik robić. W wolnym czasie trzeba bedzie stanąć i to zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Przecież koło pasowe jest z przodu wiec czemu przyszło ci do głowy rozpoławianie ciągnika??? :)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

wywal to świństwo za w czasu, miałem podobnie w 902 nie zrobiłem od razu a po czasie okazało się że stwardniały simering wytarł rowek na wale i to zaś jest problem uszczelnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kml22    0

Nie rozpolawianie, ale zeby dostac sie do walu, bo myślałem ze może być jakaś zawleczka bądź coś w tym stylu (od srodka) i żeby się dobrac to trzeba by silnik rozdzierac, nie mialem jak sie dokladnie przygladnac nawet bo jest kabina i nie moglem maski otworzyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

simmering jest wbity w obudowe rozrzadu. sprawdz jeszcze czy to nie uszczelka pod miską oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrc330    11

Witam chciałem odnowić trochę temat.Mianowicie wymieniłem smering  od koła pasowego i wydaje mi sie że nadal cieknie nie mam pewności bo już ciemno,jak to mówią wszystko okaże sie w praniu na rozgrzanym oleju. Ale na 90% cieknie nadal.Więc co może byś przyczyną dalszego wycieku?Jeżeli ktoś by wiedział  był bym wdzięczny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrc330    11
19 minut temu, Tomasz78 napisał:

wytarty wał  ,(wgłebienie  tam gdzie dociska smering  ),lub lipny smering

Smering i wał nowe ogrinalne Ursusa więcej co może być przyczyną ?Nawet moj tata co pracuje  jako mechanik 28lat za bardzo nie wiem co może być przyczyną 😱

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1447

Wał w miejscu gdzie siedzi simmering nie ma "mimośrodu"? Sprawdź następnym razem czujnikiem zegarowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51
Dnia 15.04.2019 o 20:54, piotrc330 napisał:

Witam chciałem odnowić trochę temat.Mianowicie wymieniłem smering  od koła pasowego i wydaje mi sie że nadal cieknie nie mam pewności bo już ciemno,jak to mówią wszystko okaże sie w praniu na rozgrzanym oleju. Ale na 90% cieknie nadal.Więc co może byś przyczyną dalszego wycieku?Jeżeli ktoś by wiedział  był bym wdzięczny. 

I co rozwiązałeś problem? 

Podobno trzeba wkleić koło pasowe na klej bo leci Ci pewnie ze środka koła spod nakretki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

Jak ja mam wymienionymi Uszczelniacz leci mi że środka koła pasowego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj