Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-360
ursus20    16

Tak mam założony łącznik od pneumatyki bo jest potrzebny ..;) Co trochę targam przyczepy z ładunkiem a odczepiać mi się go nie chce za każdym razem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dudek102    0

witam panowie

mam pytanko

przy remoncie zwolnic c-355 (lało sie z nich ) zrobiłem odrazu hamulce z prawej strony (przetoczony bęben wymienione okładziny itd) wcześniej koło hamowało teraz nie

odpowietrzone dobrze . dodam tak ze jak naciskam dwa pedały hamulca to łapie na jedno lewe koło i przy odpowietrzaniu płyn leci pięknie i szybko .

a ze strony prawej która nie hamuje płyn leci mozolnie ledwo co . dodam również ze pompka z prawej strony wpada bez oporu ale po odkręceniu wężyka płyn pompuje . oraz przy probie mocniejszego nacisku rozwala czujnik stopu wyłazi z niego wszystko jak by na jedna pompkę szło całe ciśnienie .

 

4 czujniki rozwaliłem już nie wiem czy inne kupić czy co .

dodam ze pompki chodziły przed remontem

czas się za robotę wziasc a ciągnik niesprawny

dzieki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0

Normalna sprawa jak się pompę zmienia trzeba popychacz ustawić a nie pruć koparę na gościa w sklepie że nie dobre a się bierze za robotę jak nie wie się o co biega. :D

 

sorki ale jakie popychacze ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Pedał hamulca naciska tłoczek w pompce przez popychacz, trzeba ustawić go tak by był luz miedzy popychaczem a tłoczkiem, inaczej się nie cofa i nie nabiera płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0

ok dzieki sprawdze to . dzis byłem w polu i wychodzi na to ze cała siła hamowania idzie na jedna pompke i to na ta ktorej nie ruszałem ani pompki ani reszty układu bo hamuje ale jak by teraz tłoczek nie wracał bo na postoju kołem rusze bez problemu a w trakcie jazdy hamowania a w polu zas tak sie układ rozgrzał ze sie dymic z tamtej strony od recznego ale reczny nie trzyma bo pas luzny . a płyn musi pobieraz bo jak odkrece przewody od pompki i ruszam hamulcem to płyn leci .

Edytowano przez dudek102

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dadicrazol    0

Witam panowie ja mam taki problem z hamulcami w 355 otóż hamulce działały do pewnego dnia potem przestały działać. A wiec wymienione pompki nowe firmy słowackiej, natomiast wyrównywacz ciśnienia stary nigdzie nie leje. Pompki sprawdzone ciśnieniomierzem obydwie pompują ok. Jeden przewód wymieniony na nowy ten dłuższy, obydwa odpowietrzane. I teraz tak jak rozepne pedał hamulca nakładam na prawy odpowietrznik wężyk ładnie pompuje powietrze nie leci. natomiast nakładam na lewy i odpowietrznikiem leci bardzo mało dlatego nie jestem w stanie stwierdzić czy jest odpowietrzony i pedał nie twardnieje. Zastanawiam się co jest przyczyną czy to wyrównywacz ciśnienia czy co płynu nie ubywa więc cylinderki raczej ok. Czy możliwe jest to że okładziny są zdarte na maxa i nie wytwarza się to ciśnienie ale wydaje mi sie ze mimo wszystko płyn powinien lecieć odpowietrznikiem??? Czy da się zregenerować ten wyrównywacz??? I czy jest jakiś sposób na sprawdzenie go??? czy można go odwrócić o 180 z prawej pompki na lewą i zobaczyć czy nadał będzie tak samo???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    3

Witam.W lewym kole chamulec co chwile mi sie zapieka jadąc i kilka razy chamując na te koło to chamulec twardy się robi i po jakimś czasie kopci się z chamulca,jak odpowietrze to jest ok do kilkukrotnego chamowanie i to samo,wie ktoś o co chodzi wcześniej tego nie miałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    3

O jakiej pompie mówisz? masz na myśli pompkę hamulcową ?

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario9987    5

Ja mam to samo u siebie tylko że z prawej strony i nie mam pojęcia co dalej z tym zrobić. Gdy ciągnik postoi z dzień nie ruszany ta hamuje na to koło ale po paru razach hamulce są coraz słabsze mimo że pedał jest tak samo twardy, a po przejechaniu np. 3 km to zaczyna powoli się dymić z tej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

Ja mam to samo u siebie tylko że z prawej strony i nie mam pojęcia co dalej z tym zrobić. Gdy ciągnik postoi z dzień nie ruszany ta hamuje na to koło ale po paru razach hamulce są coraz słabsze mimo że pedał jest tak samo twardy, a po przejechaniu np. 3 km to zaczyna powoli się dymić z tej strony.

Pewnie olej jest na szczękach,polecam wymienę uszczelniacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

witam,

mam problem iż zrobiłem w mojej 60"tce hamulce pneumatyczne i po wciśnięciu pedału coś strzeliło i pękło mi cięgło w tym czymś co w katalogu części jest oznaczone od 16 do 21 wiecie jak to sie nazywa bo chciałbym poszukać tego całego na allegro bo moje jest zgnite całe :\

proszę o pomoc

Edytowano przez 1997rolnik15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    3

Witam znowu piszę bo mam problemik,więc tak kupilem nowy cylinderek simering itp.założylem to wszystko jak należy i oba koła chamowały idealnie, jak pojechałem pryskać chamowałem kilka razy i chamulec po jakimś czasie zakopcił,więc pedał wcisnołem odkręciłem odpowietrznik płyn wylecaił gorący i ok,po jakimś czasie tak samo,co to w końcu jest? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek47150    1

niema cudów cylinderek musi odbić bo na szczękach masz sprężyny sworznie szczęk dobrze jest tabotem nasmarować przed montażem jedyne co to pedał ci może nie odbija do końca albo popychacze na pompkach źle wyregulowane ma być 2mm luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzys924
      witam... co może być przyczyna tego iż gdy c360 postoi parę dni to gdy go odpalam i wrzucę jaki kol wiek bieg do przodu i puszcze sprzęgło to lewe tylne koło stoi w miejscu a prawe rwie do przodu i nie mogę ruszyć ,dopiero jak wrzucę wsteczny to koło sie odblokowuje? co jest tego powodem??
    • Przez Maciek90
      Jak napełnić zbiornik powietrza w C-360. Próbuję i próbuję, ale jakoś mi to nie wychodzi.
    • Przez tomi81ggd
      witam ,czy moze ktos mi pomoc kupilem i zalozylem nowy czujnik stopu w c-360 i nacisnolem pedal hamulca i nowy czujnik pekl i olej wylecial .dwa nowe czujniki tak rozerwalo jaka jest przyczyna ,dodam ze dwa miesiace temu wymienilem nowe pompki hamulcowe.
    • Przez benyk123
      Witam!
      Mam pytanie czy da się przerobić hamulce w Ursusie C-360?
      Myślę nad tym aby wyrzucić wyrównywacz i przewody hamulcowe bezpośrednio połączyć do pompek hamulcowych
      Ogólnie mam problem jedno kolo bierze inne nie,wymieniłem wyrównywacz i dwa razy cylinderki oryginał czeskie,
      mam dość tych hamulców w mojej C-360.
      Mechanik mi znany długo zajmuję się remontami i mówił żeby wypierniczyć ten wyrównywacz.
      Czy da się wkręcić te przewody hamulcowe co idą do cylinderków w miejsce gdzie wkręca się czujnik stopu
       
      Z góry dziękuję liczę na rady,
      dodam że mam dwie krótkie pompki, a przewody dałoby chyba radę wygiąć
    • Przez peter779
      Witam mam takie pytanie posiadam traktor sam z silnikiem andoria  i dyfrem ze stara razem z kolami. Miąłem problem z hamulcami ponieważ było trzeba 2 razy naciskać na pedla żeby cos zaczęło hamować   pompka jest z c360 , w zbiorniczku z plynem hamulcowym był jakiś dziwny płyn bo pachniał spirytusem wlałem nowy płyn dot 4 ale teraz niema wcale hamulca jaka może być przyczyna???
×