Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arektom    0

Sławek proponuje jeszcze probowac odpowietrzac kilka razy ja tez tak mialem ale w koncu sie udalo dopiero jak zostawilem ciagnik na 2 godziny z odkreconym odpowietrznikiem i sie sam odpowietrzyl. A po drugie to moze juz okladziny slabe i cylinderek nie moze tyle wypchnac i dlatego pedal jest miekki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

to napewno odpowietrzanie-ja mam orginalne szczęki(72r)i hamują dobrze!

Najlepiejzałuż węzyk na zaworek,zeby nie marnować płynu,odkręć i pompuj aż będzie leciał sam płym bez powietrza!

Potem zakręć pompuj 5 razy i z wciśniętym hamulcem poluzuj zaworek aż pedał wpadnie do końca, nie puszczając pedału zakreć i tak do momętu aż będzie twardy pedal i musi działać!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartollini    1

Witajcie!

Mam taki problem że nie hamuje i nie odbija mi hamulec ręczny którego używałem do tej pory zamiast nożnego

Więc teraz nie mam żadnego hamulca w polu siano do zbierania i nie mam bardzo czasu na zdejmowanie kół

co możecie poradzić?

jak odkręcę wspornik ten na 4 m10 to hamulec odbija do końca

chodzi mi o hamulec lewy

co mogę zrobić żeby zaczął działać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak hamowałeś tylko ręcznym to nie zdziwię się jak nic już nie zrobisz. Zdejmij pokrywkę z mostu, spróbuj dociągnąć taśmę. Pod ciągnik skracać na cięgle nawet się nie pchaj bo tam regulacja ma mały zakres. Jak to nic nie da to rozbieranie. Poza tym nie rozumiem jak można w ogóle jezdzić bez głównego hamulca? I co wy robiliście w zimie? Hamulce nie siadają z dnia na dzień, jakieś objawy musiały być już dużo wcześniej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartollini    1

po prostu zasadniczy popsuł się w zimę

i nie było pieniędzy warunków i czasu do naprawy

a teraz główną przeszkodą jest czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHTD5030    0

zapiekły ci się może przecież na takie rzeczy nie trzeba wydawać kasy wystarczy ci artykuły domowe ... teraz nie ma czasu to trzeba było robić to w zimę a nie się obijaliście bez urazy oczywiście ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Oj no nie czepiajcie się chłopaka :) nie kazdy musi miec "dryg" do mechaniki kazdy ma inna sytuację i przypadki ;) Pyta jak mozna to naprawic a dlaczego nie robił tego zimą to (chyba) jego sprawa ?

 

 

bartolini - sprubuj poprostu wszystko (punkty smarowania) nasmarowac a przede wszystkim wałek na którym równiez zamocowany jest pedał sprzegła i przekładnia od chamulca :) u mnie w 3p było tak ze gdy wciskałem sprzegło chamulec zaczynał chamowac , a gdy zaciągałem reczny sprzegło się włączało :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bartolini jak tam hampel? W c-360 jako że wszystkie mają już parę wiosenek i wynikające z tego zużycie pedały smarują się same he he. Prawdę mówiąc to nie widziałem 60-ki żeby nie była tam spocona. Chociaż cuda się zdarzają... kto wie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekvet    11

Ja to tylko powiem że się trochę "zraziłem " do hamulca ręcznego w 360tce :D bo w żniwa ustawiłem 60tke na małej górce i zaciągłem ręczny (60tka z 3 pełnymi przyczepami zboża)i ręczny był zaciągnieta a ta się pokulała przez podwórko i w bramę uderzyła :) ale nic nikomu się nie stało .... było trzeba na biegu zostawić ale... :) Polak mądry po szkodzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Powinny ci hamulce w przyczepie zahamować a wtedy nie ma siły że zjedzie. Chyba że powietrze ucieka albo hamulec puści na zapadce. Faktem jest że ręczny w 60-ce to lipa. Da się go ustawić i hamuje dobrze... ale tylko chwilę. Można wywiercić otwór bliżej rączki i przełożyć tam cięgno. Ma wtedy większy skok i lepiej się hamuje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartollini    1

jak będzie czas to się z ojcem bierzemy

Tył i tak do roboty

ile mogą kosztować cylinderki ?

i co trzeba jeszcze wymienić w nożnym żeby działał?

ile trzeba mieć płynu ?

 

kurcze te taśmy są luźne :D

jak to naprawić

lewa jest na pedał a prawa na dźwignię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak lewa na pedał a prawa na dzwignię? Obie są hamulcem ręcznym na wajhę między nogami.Dokręć nakrętki które widać w okienku jeśli jeszcze jest gwint i powinno pomóc. Cylinderek hamulcowy od 19 do 37zł, pompa krótka od 30 do 40zł, pompa długa od 47 do 60zł, taśma do ręcznego 16 zł, szczęki na jedno koło 26zł, bęben 120zł. To wszystko. Bęben pewnie będzie dobry, pompki jak nie ciekną to możesz sobie darować ale to co w moście wymienia się zawsze na nowe żeby pózniej nie robić tego znów.Do tego powinno się wymienić dwa zimeringi na półośce... są dwa na każdej, oring i rowkowana uszczelka na wieloklinie w bębnie. Tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djthomas    1

Ja remontowałem swoją 60 tke i jak zacząłem robić układ hamulcowy to po kolei musiałem wszystko wymieniać od szczęk po cylinderki przewody i pompki oby dwie. Musisz wymienić wszystko najlepiej ponieważ jeśli nie wymienisz pompek to jak zapowietrzą się przewody to już pompki nie będą w stanie podać płynu. Remont ukłau hamulcowego jest drogi jak rozkręcisz to wszystko po kolei sie sypie:(( pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartollini    1

no i się remont szykuje :) tylko kasy brak

trzeba kupić pompki rurki cylinderki

szczęki może zostaną nie wiem sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61
Bartollini    1

wszystkie Ryśki to porządne chłopy

dzięki

ale bębny zostaną stare :) no chyba że przykatowane bardzo, wyjdzie w praniu.

Jednak chyba Stacha masz w awatarze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

oczywiście, że Stacha :)

Bohatera polskiej wsi :)

 

pozdrawiam


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

wejdź do sklepu i powrzucaj co potrzebne do koszyka - tam automatycznie się podliczają koszty i będziesz widział :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartollini    1

wyszło tak ze 3 stówki.

remont trwa trzymajcie kciuki :)

śruby od nowości nie odkręcane więc ciężko ale dajemy radę

później zdam relacje

siemka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartollini    1

całość złożona tylko mam problem z odpowietrzeniem pompuje już godzinę z przerwami i nic

jak poprawnie należy odpowietrzać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roii    0

Witam.

Zaciągnąłem hamulec ręczny w 360 na skupie i prawie 1 km z górki był. Coś strzeliło a później od strony lewego koła przez tą małą dziurkę.Od środka u mnie jest tam jakiś kabel zaczął lecieć mały dymek i tak teraz ręczny nie działa a taty nie ma w domu i nie wiem czy coś większego się stało czy nie narazie główne hamulce są. I Proszę o jakąś prostą odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Prawdopodobnie przypaliłeś opaskę,zerwało nity i dym poszedł otworem od cięgna.

Żadnego kabla tam nie ma.

Z taką usterką można jeździć,naprawa nie jest zbyt droga ale pracochłonna.

Trzeba zdjąć błotnik i zwolnice.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj