Polecane posty

rafal13113    144

po obrotach śrub nic nie zrobisz bo po to jest regulacja żeby ją regulować więc metoda prób i błędów w zależności jak chcesz mieć ustawioną ostrość hamulców w przyczepie, a co do uciekającego pedała to go odpowietrz i nie będzie uciekał tak daleko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

na 100% zawór w ciągniku padł to są standardowe objawy jego konca zmień go i będzie cacy koszt jakieś 90 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tzn.uciekanie to jest mały problem. Tylko jak mam spięte to mi całkiem hamulce nie biorą, bo pedał sie blokuje w pewnym momencie tak jakby kamień podłożył pod pedał. A z odpowietrzaniem to jest duzo roboty bo to jest c-362 i podłoge musze zdjąć, a najlepiej koło i zwolnice żeby wymienić cylinderek bo odpowietrznik jest ukręcony. Ale bardziej mi zależy nad regulacją pneumatyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

no to jak nie masz jak odpowietrzyć to masz problem i to duży bo nic innego nie zrobisz,

co do regulacji żeby ustawić ciśnienie musisz podłączyć jakiś manometr nawet taki od sprężarki do pompowania kuł podłącz po przez gniazdo hamulcowe które wykręć z przyczepy i ustaw, a ta druga regulacja: to musisz ustawić dzwignię tak aby gdzieś na 1/6wciśniętego hamulca była naciskana dzwignia od zaworu i wtedy na pewno będzie w miarę dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosiarka    2

Czes mam podobny problem w c 355 i nie wiem co zrobici poluzowalismy niby przeszło ale ostatnio znowu to sam i zeby zdjaci zwolnice to trzeba ta górna pokrywe od podnosnika zdjaci i tam po zdejmowac segry żeby pół osika wyszła ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosiarka    2

No wujek mowi ze trzeba i sie z nim kluciłem troche ale nie chciałem stawiac na swoje bo bo on juz to robił i mowił ze tak trzeba ;/

Ale to jest c 355 to mzoe jakas różnica jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosiarka    2

Noi w tedy mam cały beben hamulcowy odkryty bo w lewym kole cos tak trze ze az w kabinie smierdzi i ciagnik trzyma ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Nigdy nie miałem styczności(mechanicznie) z C-360, ale podejrzewam, że półoś wkłada się tylko do koronki dyferencjału(tak jak w C-330), i to wszystko. Jeżeli ściągasz lewą zwolnicę, a potem wyjmujesz półoś trzeba jakoś zablokować sprzęgło kłowe blokady, inaczej po wyciągnięciu półosi może ono wypaść i później jest trochę gimnastyki.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1994    0

Mam problem z hamulcami w c-360, wszystko jest wymienione na nowe. Hamulce są niby odpowietrzone bo z odpowietrzników leci czysty płyn a pedały są nadal miękkie i wpadają do końca i zero hamowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

mam taki proglem mam ursusa c 360 przed zima jeszcze mialem hamulce a po czterech miesiacach stania bamulce zniknely poprostu niema hamulca. dolalem plynu hamulcowego i zaluwrzylem ze plyn cieknie z pompy hamulcowej wiec wymienilem oby dwie pompy i krudka i ta dluga odpowietrzylem hamulce a pedal i tak wpada wpodloge i nadal hamulca niema prosze o rade co mam zrobic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hrabia5994    1

Witam mam pytanie ponieważ mam 60 ale nie było tam hamulca ręcznego kupiłem cały zestaw i teraz mam pytanie jak go założyć co trzeba rozebrać aby go założyć i aby działał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

 

 

wcale nie trzeba zwalać pochwy by założyć taśmy hamulcowe tylko wystarczy styłu odkręcić okienko kwadratowe

 

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzesinek    0

Hehe witam ;) Zaley zatem czy nie było tam 'nic' czy faktycznie 'NIC'. :D

Jeśli same taśmy założyć no to myślę, że przez okienko da się radę. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Przez okienko nie założysz taśmy, a nawet po ściągnięciu pochwy trzeba sie troche pomęczyć z wyjęciem i założeniem. Wiem bo sam zakładałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus3PGT    3

zwolnice trzeba zrzucić niestety wiem bo też kilka razy robiłem hamulce w 60 i cały czas sie zastanawiam co za idiota to wszystko projektował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

tak niestety trzeba się pomęczyć z naciagniem tasmy od recznego, jakis miesiac temu robiłem z tym z ojcem ...


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek5    0

kupiłem nowe pompki i cylinderki hamulcowe niby powinno być ok.. a jednak nie jest lewa strona jest odpowietszona ale pedał hamulca wcale nie twardnieje. jak ktoś miał podobny problem prośiłbym o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrz    0

Kiedyś miałem taki problem, była uszkodzona nowa pompka hamulcowa - ta długa. Ale na dwa spięte hamulce hamował. Wymieniłem potem tą pompkę (kolor brązowy) na znowu nową tylko że czeskiej firmy Fragokov (kolor srebrny) i do tej pory mam spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SpaceJockey    13

Ja miałem bardzo podobny przypadek, wymieniłem pompki i cylinderki na nowe, a i tak nie było hamulca z jednej strony, oczywiście od razu kupiłem tą droższą pompkę, ale i ona nic nie dała bo dalej nie było hamulca, w końcu odkręciłem zwolnice i jeszcze raz wymieniłem cylinderek, i było po problemie. Z tymi nowymi częściami do Ursusa nieraz tak bywa. pozdro


Public Enemy #1
Kocham Schranz i H4RdT3chN0
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj