Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
izydor6280    1146

czyli dobrze trafiłem

sam muszę kupić i doprowadzić hamulce do porządku


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thor1984    680

Kolega wymienił dziś przewód hamulcowy zasilający pompki hamulcowe. Przy okazji po zakladał w nich jakieś zestawy naprawcze. Hamulce już od dłuższego czasu prawie nie działały. Problem w tym, że po zalaniu zbiorniczka płynem to płyn ten wcale nie idzie w układ hamulcowy. Czy coś może być źle złożone w pompce czy o co może chodzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1571

Odkrec na chwile te przewody zasilające żeby płyn poleciał bo się tam zrobiła poduszka powietrzna i pompki nie moga zassać płynu .

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thor1984    680

Rzeczywiście pomogło. Teraz tylko po rozłączeniu hamulców prawy jest dobry choć bardzo twardy, natomiast lewy pomimo licznych prób odpowietrzenia nie działa.

Edytowano przez thor1984

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1571

A może masz przewody źle podłączone do długiej pompki 

Albo w dużej pomoce ten regulator źle działa ,albo się zacioł. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

różnica między starym, a nowym bębnem ?? chodzi o wymiary itd jaka ogólnie jest

@Borekk17 Ty się grzebiesz z tym chyba często ..

 

350px_50426010U1.jpg

images.jpg

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    887

stary typ od wewnętrznej strony ma dłuższy wypust pod simering a nowy jest krótszy i uszczelnia tylko oring na półosi reszta to to samo wieczorem będę u siebie w garażu mogę ci jakoś zwymiotować stary typ. bo mam rozebrany na stole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ok dzięki, jak możesz to cyknij fotkę, nie mam porównania starego z nowym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacper12974    0

Witam mam pewien też problem z c 360 jest cały układ chamulcowy wymieniony papki nowe nowe węże cylinderki szczęki i gdy pojade trochę zaczynają mi się gotować idzie dym jak niewiem co może być przyczyną 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychc360    39

Witam mam problem z hamulcami złożyłem obydwie strony z nowych części cykinderki szczęki pompka długa i bebny i w lewym kole szczęki trą o bęben i nie idzie ruszyć piasty i mam pytanie czy da się jakość cykinderki wyregulowac czy cofnąć o jakieś 3, 4 mm czy skrócić popychacze? Prawa strona jest okej bo start cylinderek został i szczęki też a z lewym jest problem i nie szło odpowietrzyc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

a cóż tu chcesz kombinować.... idziesz do sklepu i niech zabierają ten szmelc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Skoro włożyłeś bęben na szczęki to musiał być luz. Teraz to albo pompka trzyma ciśnienie albo samoregulatory zbyt mocno trzymają.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychc360    39

Już naprawione, popychacz który jest przy pedale nie miał luzu wystarczyło 2 obroty śruby i juz wszystko jest w porządku hamulce brzytwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Mam taki problem, mianowicie hamulce mi nie hamują równocześnie tylko lewe koło szybciej łapie o prawego. Czy a się to jakoś wyregulować? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Jak wciskam każdy padał z osobna to słyszę z pompek taki świst ( nie wiem jak to nazwac) tak jakby powietrze zaciagało. To też może być od tego? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacusiek    5

Witam, jestem tu nowy.

Mam pytanko czy odpowietrzał ktoś hamulce w c-360 za pomocą kompresora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj