Polecane posty

lukbold    1054

pompke zmieniał? albo tłoczek nie odbija z jakiegoś powodu i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

nie nie zmieniałem pompki, ale zastanawia mnie dlaczego podczas wolnej jazdy w polu sie nie grzeje? a jak radzicie jak wymiana pąmpki to jedna czy obie odrazu?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

tak czy siak sprawdź luz jałowy na pedale. Po kiego wymieniać pomke jak hamuje? już prędzej trzeba przyjrzeć się tloczkowi, sprężynie i szczękom
albo po prostu zapowietrzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Opisz jak zaczęło się to robić, czy po jakiś remontach hamulców?

 

1.Nie masz może zbyt mocno podciągniętej którejś taśmy ręcznego?

2.Mogę jeszcze być pęknięte sprężyny które powodują powrót szczęk do pozycji "zero"

3.Jeśli rozepniesz pedały to któryś z nich nie robi się praktycznie twardy od samej "góry"?

 

 
W pierwszej kolejności sprawdziłbym jałowy ruch pedałów(osobno) i popuścił taśmy ręcznego. Zdejmowanie zwolnic nie jest jakąś złą robotą, ale być może uda Ci się to ominąć.

 

Edytowano przez Lukasz3991

Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

To logiczne że przy małej prędkości koło nie będzie się grzeć.Koło na podnośnik odkręć przewód hamulcowy i się dowiesz czy pompka trzyma czy cylinderek zatarty.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Popuszczony odpowietrznik nie da tego samego efektu? Proponuję jego zamiast przewodu, bo ja jak mam wkręcać przewód hamulcowy to mnie ch.. z miejsca strzela.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Koledzy a co może być, jeśli pedał bardzo twardy od samego początku. Jest podłączona jedna nowa pompka bezpośrednio do jednego koła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tłoczek po puszczeniu pedału nie cofa się do samego tyłu możliwe ze przytarty lub źle wyregulowany bolec który go wciska. 

Dopływ oleju do zbiorniczka jest zamknięty i wystarczy że płyn lekko się zagrzeje, spuchnie i zahamuje koło.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28702

koledzy czy może ktoś powiedzieć jaki jest trójnik potrzebny do spięcia przewodów hamulcowych przy montażu układu na jedną pompkę? różnie piszą w temacie, czy ktoś może pamięta na 100% i może potwierdzić???

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Panowie,jestem po remoncie hamulców. wymienione szczęki chełmno. cylinderki fragokov i pompki też fragokov wymieniane około pół roku wcześniej. po złożeniu do kupy i odpowietrzeniu , próba na podwórku hamulce brzytwa. Banan na twarzy piwko z sąsiadem, udało się! jade w pole siać nawóż po jakiś 2 km jazdy smród i dym w kabinie. Myślę ręczny za bardzo skręcony,popuściłem taśmy ile tylko się dało i nic. Dalej trzyma im dalej jadę tym bardziej trzyma. Dodam że popychacze przy pompkach też regulowałem i nic. Jak ciągnik postoi przez noc znowu można pojechać ze 2 km i to samo.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź czy cylinderki pompek cofają się aż do segera to w fragokov często się zdarza. Po odpuszczeniu hamulca nie ma połączenia pomiędzy cylinderkami a zbiorniczkiem, płyn się rozgrzewa zaciskając hamulce.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

seweryn20 czy chodzi ci o to że tłoczki w pompkach się nie cofają do oporu? Za słaba spręzyna?


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

na to wychodzi ,lub iglice  od pedałów sa za mocno wysunięte w stronę pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8471

Panowie,jestem po remoncie hamulców. wymienione szczęki chełmno. cylinderki fragokov i pompki też fragokov wymieniane około pół roku wcześniej. po złożeniu do kupy i odpowietrzeniu , próba na podwórku hamulce brzytwa. Banan na twarzy piwko z sąsiadem, udało się! jade w pole siać nawóż po jakiś 2 km jazdy smród i dym w kabinie. Myślę ręczny za bardzo skręcony,popuściłem taśmy ile tylko się dało i nic. Dalej trzyma im dalej jadę tym bardziej trzyma. Dodam że popychacze przy pompkach też regulowałem i nic. Jak ciągnik postoi przez noc znowu można pojechać ze 2 km i to samo.

 

u mnie było identycznie plus wymieniony bęben ,rurki ,płyn i po ok pół roku samo się uspokoiło do dziś nie wiem co było przyczyną

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie o tłoczki w pompkach. Mają cofnąć się całkowicie do tyłu i oprzeć na segerze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1574

To jest wina cylinderkow są czasem takie ze się słabo cofają i za mały luz pomiędzy okładziną a bębnem.
Miałem tez przypadek ze to mocowanie cylinderka było krzywe i te same objawy były.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Zrobiłem doświadczenie,odkręciłem przewody od pompki i pojechałem siać nawóz. Całkiem długo jeździłem i hamulce zimne, czyli cylinderki nie blokują. Znaczy się że wina pompek?


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk165    0

Jakie pompki polecacie muszą być 2 jaka firma, i z jakiej firmy cylinderki wybrac ?  :o  ;) Bo zawsze się przyda przyhamować na jedno koło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj