Polecane posty

Ursus6548    0

zrobię na początek tak że zaślepię jakimś klejem do uszczelniania ten jopek żeby płyn nie uciekał (a kto wie może wtedy będzie szczelne i wytworzy się ciśnienie i zacznie hamować- czary).

Nie wiem tylko jaki klej zastosować żeby łapał na mokro tzn.płyn hamulcowy (bo się cały czas sączy i nie wytrze tego) z tym metalowym jopkiem może ktoś coś poleci???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

moze to być głupie ale jak chcesz skleic to, to kup klej do płytek szybko schnacy nie pamietam nazwy juz tak zaklei ze bedziesz musiał dłutem później tłuc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Ma ktoś jakiś sposób na ustawienie poprawnie hamulca ręcznego? Korzystając z instrukcji nie mogę go ustawić na 3 ząbek ponieważ nawet jak go delikatnie skręcę na tym pasie to mi i tak obciera o bębny w środku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Hmmm z tego co ja ustawiałem to na czuja tak żeby łapało ale nie było za ciasno.To jak ocierało daj pól obrotu śruby i może będzie dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie sprawdzałem tego  nigdy tak szczególnie,jedynie sprawdzałem czy na trawie zatrzyma koła jeśli tak to dobry ręczny wtedy jest.Będe mial czas to sprawdzę i podam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MirekWraga    0

siema

 jak ustawic popychacz pompy hamulcowej w c360 ??

oraz jak odpowietrzac hamulce bo czytalem duzo postow i jakos kazdy mowi inaczej.

ja np robie tak. : mam podwojny pedał. pompuje dwoma i przy wcisnietych pedalach opowietrzam raz lewe raz prawe kolo az mi pedal wpadnie do konca. dobrze robie ??

Edytowano przez MirekWraga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jakiś czas temu w 60-ce ,,zginął'' mi jeden hamulec na jedno koło.Po pewnym czasie z drugim stało się to samo.

Hamulce są odpowietrzone pompki sprawne płyn jest.Kiedyś zadział mi jeden lecz znów zginął.Co może być przyczyną?Jak to naprawić? 

P.S.Ręczny działa bez zarzutu i hamuje na darto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jest w układzie jeszcze takie coś jak cylinderki, może warto sprawdzić  <_<


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

Spróbuj to koło odpowierzyć, zanim wcześniej zwolnice sciagniesz... oraz sprawdź przewód, może być pęknięty i przez to sie zapowietrza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pompki się skończyły to ze tłoczki się poruszają o niczym nie świadczy,  czasem może któraś złapie i tyle. Wymień na nowe a jak dobrze trafisz to hamulce wrócą do życia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

starość może być przyczyną :P jeśli zwolnica działa poprawnie nie hałasuje zbytnio nie drży to spróbuj dać nowe śruby i nowe podkładki sprężynowe. jeśli już tak zrobiłeś i się odkręca to połącz drutem śruby i lekko je do niego przyspawaj wtedy się nie odkręci ;)


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

Kolega miał racje wymień pompki 

Edytowano przez szaman1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FaFiK360    0

Wymień obudowę zwolnicy, ja miałem to samo, zaspawali fachowcy i gwinty oberwało po roku.


Dzik 21 (1972) 3 właściciel

Ursus C360 3P (1987) 1 właściciel 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj