Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

No i pokazał kulturę. Gratuluję.

Poprawiłem dla ciebie. Jak chcesz to ci to namaluję jeśli twoja wyobraźnie nie pozwala ci tego pojąć.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Chłopaki , może tak po kawałku opłatka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Tak wogule to wibracja tarczy powoduje  cofniecie kloczków  a uszceika  odpowiada za zachowanie luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Boże!!! Jak tu być zdrowym.

Od kiedy to uszczelka odpowiada za luz między tarczą a klockiem.

Uszczelka chroni część roboczą tłoczka przed korozją, zacisk eksplatowany z uszkodzoną uszczelką powoduje to że rdzewieje część tłoczka i nie wraca do pozycji neutralnej i klocek ociera o tarczę albo blokuje całkiem tarcze w pozycji "zahamowanej"

 


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Uszczelka tłoczka ta o kwadratowym przekroju wygina się w taki sposób ze po zaniku ciśnienia cofa tłoczek. Klocki cofają luzy i bicia tarczy hamulcowej. 

Jest druga uszczelka chroniąca tłoczek przed zanieczyszczeniami i nie pełni innej roli.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Kwadratowa uszczelka okrągłego tłoczka, możesz to jakoś wyjaśnić albo narysować,

od wczoraj nie mogę pojąć o jaką kwadratową uszczelką tutaj chodzi?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

tak ciężko zrozumieć? USZCZELKA TŁOCZKA O KWADRATOWYM PRZEKROJU.   Nie musisz wytężać mózgu obejrzyj film jest dla ciebie.

Wiesz co to przekrój? Przetnij  i zobaczysz oring ma okrągły a uszczelka tłoczka hamulcowego kwadratowy.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Nie czaje.

Na filmie tylko widać jak uszczelka pracuje razem z tłoczkiem, a wogóle to film jakiś przez amatora robiony bo nie ma żadnej sprężyny.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

 A od kiedy w zacisku hamulca tarczowego jest sprężyna? Poza zaciskiem kół tylnych z wbudowanym rozpierakiem mechanicznym hamulca ręcznego.

Film pokazuje jak tłoczek cofa się samoczynnie przez odpowiedni kształt uszczelki i gniazda w które jest włożona. 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vanhool    0

Jeżeli coś ma to zmienić to ja np mam do czynienia z hamulcami tarczowymi na bieżąco a przy okazji papier technika pojazdów samochodowych i od niedawna inżyniera mechaniki i budowy więc powiem tak że w ciągu 8 lat zakuwania teorii jedyne czego w tym temacie dowiedziałem się o hamulcach to to że cylinderek wycofuje gumka a klocki poprzez nierówności w tarczy. Nigdzie nawet w w najnowocześniejszych samochodach nie występuje żadna inna część spełniająca to zadanie jak również nie ma mowy żeby tłoczek był cofany przez podciśnienie układu hydraulicznego. Tym samym myślę, że można by zakończyć temat tarczówek bo z hamulcami w c-360 ma niewiele wspólnego, pozdrawiam i Wesołych Świąt ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Często. Film jest dla ciebie  ja bez niego wyjaśniłem ci na jakiej zasadzie to działa ja uczyłem się tego w szkole.  Nie ma podciśnienia w układzie hamulcowym. Gdyby buło pewnie co chwilę układ by się zapowietrzał. Przynajmniej w przypadku większości hamulców bębnowych gdzie uszczelnienie cylinderka z manszetem  zapewnia szczelność tylko ciśnieniu wewnątrz niego. 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vanhool    0

Nikt ale takie wersje choć bezpodstawne krążą po świecie więc dopisałem w razie czego, ludzie sobie to tłumaczą w ten sposób że pedał powracając zasysa, zaciąga czy nie wiadomo co jeszcze robi z płynem i niby efekt jest taki że dlatego cylinderek wraca. Generalnie wiadomo że mija się to z prawdą ale po prostu mniej więcej wytłumaczyć skąd wgl motyw podciśnienia ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
honker    2

Witam. A czy jest różnica miedzy szczęką współbieżną a przeciwbieżną w c-360?


linux, don't be afraid penguin!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesrol    3

W sklepie mają te same ja tam różnicy nie widzę .jedna powinna być krótsza a druga dłuższa .Prawa i lewa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

W C-360 długość okładzin na szczękach jest taka sama, czyli szczęki są takie same.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jest różnica, ale nie wiem czy jeszcze ktoś takie produkuje, chyba wszyscy poszli na łatwiznę


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Zakładałem  szczęki oryginał ursus  polskiej firmy POLMO  i na opakowaniu było napisane 2x szczęka współbieżna i 2 x szczęka przeciwbieżna.  Jednak po oględzinach wszystkie 4 szczeki  były identyczne i niczym się nie różniły.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

mam nowe pompki hamulcowe zetorowskie w c360 3p, i ciężko mi szło odpowietrzenie, jak je założyłem  i jeszcze jak dwa razy nacisnę to mam twardy pedał, jaka przyczyna? Jescze odpowietrzać? 

 

i przed wymianom pompki ciągle mi się grzał prawy hamulec to może być wina cylinderka? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

a to że pedał zrobi się twardy przy drugim naciśnięciu to też cylinderek? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj