Polecane posty

Kamilo1888    61

to jest odlew wiec jest w miare plastyczny :) hehe , wzielismy przecinak  i młotek  i pogłębilismy to okienko tak aby nakretka od rurki miała przerwe  po 15-20 minutach roboty wszystko pasuje tylko musisz wykrecic cylinderek abys go przypadkiem nie rozjebał i syfu nie nawalił :) oryginalne cylinderki pasowały a te dzisiejsze zamienniki za nic w swiecie nie chcą pasować i albo nie zakreci Ci dobrze albo gwint sie zepsuje , wiec trza było juz zrobic porządnie na chyba cały żywot :) w innych okienkach tez tak robimy gdy robimy hamulce a nie pasują nowe cylinderki :) trzeba jakos sobie radzic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Kolego widziałes plastuczny odlew    

 

a o frezie  lub diaksie to nie szłyszałes (   twoja technologia to za mocna na byle traktor)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vanhool    0

Gdybym miał siłę żeby naciągać się ze zwolnicą i wiedziałbym, że tak wyjdzie z okienkiem to by to dawno frez idziało, niestety robię to sam i nie ma szans, znowu bd to rozbierał, koledze  Kamilo1888 zapewne chodziło że odlew jest miękki ... w porównaniu z elementem kutym lub frezowanym a zwolnice nie są hartowane, nawęglane czy co tam jeszcze. Ale dobra, skoro metoda działa i jest sprawdzona to nie ma co o tym dyskutować :) Wgl to dzięki za odp i poradę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Żeliwo jest akurat mało plastyczne i dla tego bez problemu udało ci się go wykuć majzlem.

Nie wyobrażam sobie jak tarczą w tym miejscu i okrągły i otwór w miarę elegancko powiększyć gumówką. Jak się postara żeliwo wydłutuje jak mu się podoba.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Kiedys diaks    to dzisiaj kamien slifierski trzpieniowy 

 

można jeszcze frezem diametowym trzpieniowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

W moim ursusie mam problem z hamulcami taki, że po naciśnięciu pedału ciągnik normalnie hamuje lecz po paru sekundach pedał zaczyna się zapadać i hamulce popuszczają. Płynu w zbiorniczku raczej nie ubywa, chyba, ze w znikomych ilościach. Co może być przyczyną takiego działania? Pompki przepuszczają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Płyn wraca się na przeciekającym tłoczku pompki do zbiorniczka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

c360 przestał w ogóle hamować, 

pedał prawy  w miare lekko chodzi choć jakiś tam opór czuc jak odkręcam srube odpowietrzanianad prawym kołem  to pedał trochę się zapda i olej wylatuje.

pedał lewy nie czuc oporu i nie pompuje w ogóle nic nie leci przez ta srube odpowietrzania nad lewym kołem.

Czy można inaczej jeszcze zdiagnozować?

Jaka najprawdopodobniej przyczyna braku hamowania ? pompka od lewego pedała? mogę ją wymienić pojedynczo czy od razu od prawego też trzeba?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

na początek zamień przewody na długiej pompce idące na cylinderki i napisz czy coś się zmieniło


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

Witam.Czy jest jakiś płyn który można mieszać z da1?Chcem zmienić ten płyn bo podobno żrący jest i przez to siadają mi cylinderki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

izydor6280- przewodów nie zmianiłem, odkreciłem ten co wchodzi do dużej pompki od małem i pompowałem pedałem od małej -płynu nic ani kapki nie podał- wymieniłem krótsza pompke i ta sama próba i płyn podał , następnie dokręciłem rurke i odpowietrznikiem i tam tez płyn podał wiec mysle ze będzie ok z lewym kołem.

Ale gdy odpowietrzałem prawe koło-bo tu płyn na odpowietrznik dochodził- nagle pedał mi się luzny zrobił i teraz ręką sobie mogę go dusic nie czując oporu, nie wiem co się mogło stać, odkreciłem przewód co wychodzi z dłuższej pompki ale przy ruszaniu pedałem ani kropki płynu, wykręciłem ją i jutro będę patrzył wymienić na nowa . Wlałem płyn RA-3 dobrze zrobiłem? Z czym mogę go meszac? Pomki czeskie maja u nas.

 

kupiłem czujnik +kruciec łaczacy go z pompką w jednym sklepie ale jakby gwint nie pasował bo nie chciał mi się wkręcić do końca i się urwał, kupiłem w innym sklepie taki komplet i tak samo nie idzie tego wkrecic do końca- bo rozumiem ze tam powinna być zduszona podkładka mosiężna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

Tylko czujnik wkreca się tylko na kilka zwoi w ten łacznik , kluczem na siłe może do połowy gwintu wkrece ,potem tylko czekanie kiedy się ukreci, czyli za mało aby ten stożek przyległ a tym bardziej aby to łączenie uszczelnić pod ciśnieniem, wczoraj jeden taki zestaw skleiłem klejem do gwintów i zobaczę dziś czy uszczelni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

klej łączenie uszczelnił ale czujnik nowy z grene rozerwało przy odpowietrzaniu tzn wypchło tą czarna plastikowa tylna czesc. Wczesniej nie mogłem poradzić sobie z lewym kołem,praw rzyleta,  w obu pedałach czuc opór, pompowałem na przemian -naciskanie jednego powdowało unoszenie drugiego, ale podczas jazdy chamowało tylko prawe koło lewe nic , co smieszne gdy brałem je na lewarek i nciskał lewy pedał to w górze hamowało i reka nie szło ruszyc.

 

Czy tymi pręcikami co wchodzą w pompki od pedałów odkręcając przez co się wydłuzaja wpłyniemy na to ze np. hamulec będzie mocnejszy? Bo gdzies wyczytałem aby oba ustawić na 2mm luzu i nic więcej się nie da zrobić wyrównywacz ciśnienia powinien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cwaniak08    2

Witam serdecznie smile.png

 

Otóż od czasu remontu mam bardzo dziwny problem z hamulcami , (nowe pompki cylinderki itp itd) 

 

Lewy pedał jest twardy , i hamuje praktycznie po lekkim naciśnięciu , lecz prawy jest miękki i hamuje dopiero na końcu pedała i gdy nacisne ten prawy , to lewy robi się miękki . Gdy nacisnie lewy raz znowu robi się twardy. Czego to może być wina ? Odpowietrzany chyba ze 100 razy bez skutku dalej to samo.

 

Pozdrawiam smile.png

 

  •  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Pomiędzy pompami na przewodzie łączącym pompy jest powietrze.Pod pompuj a ktoś niech popuści łączę pomp tylko naciskaj dwa pedały razem. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cwaniak08    2

Sprawdziłem , i na pewno niema powietrza w tym przewodzie łączącym obie pompki , czy może być to wina wadliwego przewodu co prowadzi do cylinderka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo24    70

Mam problem z hamulcami w 60. 

Lewy hamulec łapie dopiero na końcu, a prawy hamuje gdy wciśnie się go z 8 cm. Gdy hamuję razem pedały hamulcowe wciskają się "twardo" i szybciej łapie prawe koło. Układ mam odpowietrzony bo leci już sam płyn. Co mogło się zepsuć? pompka z wyrównywaczem? 

Proszę o jakieś sugestie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qsiorz    0

Witam, czy jest możliwe że płyn hamulcowy dot3 który się troche wylał na szczęki w zwojnicy może powodować to że nie bedzie hamować to koło ?

Dodam że obie pompki są dobre, bodajrze fragov/ zetor cylinderki tej samej firmy, nowe przewody hamulcowe.

Mianowicie robiłem tak że jak już że zamieniałem zasilania cylinderków prawy/lewy na długiej pompie, i hamuje mi tylko jedna strona dalej ta sama, jak wziełem tel i sprawdzałem czy szczęki się rozszerzają to bez problemu pracują, układ szczelny jest, dodam że wcześniej na innej pompie (nowa poszła do wymiany) działało bez zarzutu a po wymianie i odpowietrzeniu już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bajteeek    4

witam, mam problem z hamulcami w c-355 a mianowicie, podczas pokonywania dłuższej trasy bez większego obciążenia prawy hamulec mocno się grzeje, z pokrywy zaczyna sie dymić no i sam lekko hamuje wtedy, co zrobić/wymienić? dodam, że lewy hamulec łapie dalej niż prawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Blokuje się prawdopodobnie cylinderek i szczęki trą o bęben. Same szczęki też mogą być przytarte i sprężyny nie dają rady cofnąć. Pozostaje odkręcane zwolnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vanhool    0

Jest jeszcze jedna opcja, zapowietrzone, powietrze rozgrzewa się od ciąłego tarcia i zwiększa objętość przez co blokuje szczęki, ja miałem taką sytuację w c360, po odpowietrzeniu pomogło a objawy były takie same, jeździłem dość sporo ale bez użycia hamulca, 30, 40 min i zaczynały dymić, dodam że tęże stronę miałem całą zregenerowaną i nie było opcji blokowania czegokolwiek. Polecam spróbować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj